Ύπνος.Το πιο ιερό πράγμα μετά το φαγητό και το δωρεάν wifi. Με τον ύπνο, μπορείς σαν άνθρωπος -σαν έφηβος που κοιμάται στις τέσσερις το βράδυ για να ξυπνήσει στις εφτά- να εξοικονομήσεις ενέργεια. Έστω το δέκα τοις εκατό.
Ο ύπνος, σε συνδυασμό με τον χειμώνα, είναι η απόλυτη τελειότητα. Αν ο οποισδήποτε, με οποιονδήποτε τρόπο σε ξυπνήσει από τον βαθύ και ιερό ύπνο σου, το επόμενο πράγμα είναι να τον σκοτώσεις.
Φανταστείτε λοιπόν τι επρόκειτο να κάνω τα επόμενα τρία δεύτερα.
"Ξύπνα Olivia!" η φριχτά ενοχλητική αδερφή της μικρής μου αδερφής, Violet, ακούστηκε στα αυτιά μου.
Τζάμπα τόσες ώρες από ανώμαλα όνειρα, γεμάτα άγριο σεξ. Ήθελα και άλλο. Ο Jesse Rutherford ήταν έτοιμος να τελειώσει. Όχι μέσα μου, δυστυχώς ή ευτυχώς.
Κρίμα που στην πραγματική ζωή είχε κοπέλα. Αλλά ένα κορίτσι μπορεί να ονειρεύεται σωστά;
Γύρισα τη πλάτη μου και κάλυψα το πρόσωπό μου με το πάπλωμα. Σε λιγότερο από λεπτό όμως κατέβασα το πάπλωμα στον λαιμό μου, γιατί έσκασα από τη ζέστη. Βολεύτηκα καλύτερα και χαμογέλασα ασυναίσθητα. Αυτή η μέρα θα είναι τέλεια.
Αυτή η μέρα θα είναι τέλεια, γιατί χάρις στο μεγάλο μου μυαλό,είναι Κυριακή. Που σημαίνει ότι μπορώ να λιώσω μπροστά σε μια οθόνη, βλέποντας ταινίες και σειρές, κάνοντας μια μεγάλη τρύπα στο σώμα μου.
"Liv σήκω!" ακούστηκε πάλι η αδερφή μου.
Ε ρε μανία πρωί πρωί.
Άκουσα τη πόρτα του δωματίου μου να ανοίγει και βήματα να έρχονται κοντά μου. Ένα χέρια τράβηξε από πάνω μου το πάπλωμα από το σώμα μου. Πέθανες. Αμέσως πετάχτηκα πάνω και τα μάτια μου κοίταξαν ένα ημιτρομαγμένο πρόσωπο της Violet.
Ίσως φταίει το γεγονός ότι την έβρισα σε εφτά διαφορετικές γλώσσες. Μαζί με τις ακαταλαβίστηκες.
"Γιατί με τυραννάς βρε παιδί μου; Τι σου έχω κάνει;" ρώτησα με δραματικό τρόπο.
Η Violet ξεφύσηξε. "Είναι εφτά και τέταρτο. Θα αργήσεις στο σχολείο."
"Σήμερα δεν έχω σχολείο." είπα στην κατά ένα χρόνο μικρότερη αδερφή μου.
Έκατσα πάλι στο στρώμα μου. "Μάλλον ξέχασες τις Δευτέρες εσύ."
Μάλλον ξέχασες τις Δευτέρες εσύ, την κορόιδεψα από μέσα μου.
Κάτσε Δευτέρα;
Μα χθες ήταν Σάββατο!
Όχι, χθες ήταν Κυριακή.
Σίγουρα;
أنت تقرأ
Better Love | Book 3 | ✓
عاطفيةLiv & Stephen. Stephen & Liv Περιλαμβάνει ψυχολογικά αρνητικές σκηνές. All Rights Reserved ® Copyright © 2017 DO NOT COPY THE STORY Όλα τα δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά και ΜΟΝΟ σε εμένα. Σε περίπτωση που διαβάσετε...