3.

66 4 1
                                    

,, Tlapko vstávej. " Drcal tlapkou do své nové kamarádky Čerňák. ,, Vždyť už vstávám." Zazývala Tlapka a pomalu vstala.
,, Bylo na čase, Volavka už na nás čeká." Řekl Čerňák a vylezl z učednického doupěte. ,, Na nás ? " Zeptala se Tlapka nechápavě a a následovala ho. ,, Ano Volavka je i má učitelka. " Čerňák švihl ocáskem a pomalu se rozešel k východu z tábora. ,, Aha. " Mňoukla Tlapka a rozběhla se za svým kamarádem.
Čerňák šel napřed a Tlapka kousek za ním. Nikdy nebyla mimo tábor a tak se zvědavě rozhlížela okolo. Následovala ho až do menší roklinky v zemi.
,, Pojď za mnou. Opatrně. " Čerňák začal pomalu seskakovat po kamenech dolů. Tlapka ho sledovala a sama opatrně začala seskakovat dolů. Když seskočila z posledního kamene s úlevou si oddechla. Čerňák se mezitím rozešel úzkou cestou velkou tak akorát pro dospělou kočku. Tlapka se za ním rozběhla a následovala klikatou cestičkou v zemi. Po chvíli, která se zdála být pro Tlapku nekonečná došli do menší jeskyňky. Ze stěn trčely krystaly, které odrážely světlo proudící dovnitř skrz otvor ve stropě.
,, Páni. " Tlapka byla ohromená. Ještě nikdy nic takového neviděla.
,, Bylo na čase . " Ozvalo se hned jak vešli do jeskyňky. Volavka už na ně čekala.
,, Co budeme dělat ?" Zeptal se Čerňák a sedl si před svou učitelku, Tlapka udělala to samé a podívala se na Volavku.
,, Zopakuji vám zákoník našeho  klanu. " Volavka se napřímila a spustila.

Tlapka poslouchala každičké slovo. Když Volavka domluvila, podívala se na své dva učedníky a propustila je z jeskyně.
Čerňák s Tlapkou šli do tábora a cestou si povídali.
,, Co budeme dělat ? " zeptala se Tlapka.
,, Nevím, ale zítra je shromáždění všech klanů . Jsem  zvědavý co se bude dít tentokrát." Řekl Čerňák nadšeně a v očích mu zajiskřilo.
,, Už zítra ? Nemůžu se dočkat."
Řekla Tlapka nadšeně. Byla jako malé kotě.
Když přišli do tábora byly kočky u padlého stromu a sledovali svého velitele, který si je svolal.
Prašný měsíc mluvil o shromáždění, ale když domluvil vtrhli do tábora válečníci ze Slunečního klanu. Tlapka je znala jen z doslechu, ale i tak poznala jejich velitele Zářivého měsíce.
,, Útok ! " zařval Zářivý a vrhl se na Prašného. Ostatní kočky se vrhly na nepřátele a z mýtinky se stalo bojiště.
Tlapka se rozběhla schovat do školky, protože ještě neuměla bojovat musela se ukrýt do školky. Čerňák se mezitím rval s mourovatou učednicí z druhého klanu. Už tam skoro byla, už jen kousíček. Těsně před školkou ji najednou srazil k zemi válečník se zlatavou srstí a nedovolil Tlapce vstát. Snažila se dostat z jeho sevření, ale nic nepomohlo. Najednou ucítila strašnou bolest na zádech. Válečník ji začal drápat do zad jako šílený, začalo se jí zatemňovat před očima a kočička upadla do bezvědomí, jediné co si pamatovala bylo to, jak z ní někdo kocoura strhl na zem.

Nový klan (Pozastaveno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat