Tlapka věděla že ji kocour nepustí a odporovat nemá smysl. Kocour ji vlekl až do tábora Slunečního klanu.
Před vchodem do tábora seděl Zářivý měsíc.
,, Zajatec ? Není to ta o které mluvil Blesk ?" Zeptal se Zářivý.
,, To je ona !" Zvolal bílý válečník, který k nim doběhl. Měl velkou jizvu přes oko. Tlapka se naježila, to byl ten kterému vyklouzla při bitvě, když se běžela schovat. Přes oko se mu táhla jizva, tu mu udělala při tom.
,, To se hodí." Řekl Zářivý a pokynul kocourovi aby ji odnesl.
Kocour ji nesl přes celý tábor až k díře ve skalce která sloužila jako vězení.
Kocour ji položil na chladnou zem v díře. Poté vyšel a zavolal si k sobě dalšího válečníka. Měl zlatavý kožich a zelené oči. To byl ten který ji tak zranil.
,, Hlídej ji Lví srdce." Řekl kocour a odešel.
,, Ale koho pak totu máme ?" Řekl Lví srdce a zajiskřilo mu v očích.
Tlapka na něj zasyčela a lehla si zády k němu.
,, Tentokrát tady nemáš svého černého kamaráda." Zavrčel Lví a posadil se u vchodu.
Když se začalo stmívat svolal Zářivý celý klan aby mohl vyslechnout zajatce. Tlapka se zachvěla při představě že budou chtít vyslechnout zrovna ji.
,, Jdeme." Zavrčel Lví a počkal si až Tlapka vyleze. Kolem ní stály další kočky aby nemohla utéct.
,, Sluneční klane." Začal Zářivý. ,, Dnes naši válečníci chytli tuto kočku když šli přepadnout tábor Měsíčních. Určitě víš proč."
,, Protože radši zničíte druhý klan jenom kvůli tomu že máte málo potravy." Odsekla Tlapka a z očí jí srčely blesky.
,, Přesně." Zasyčel Zářivý.
,, Ale děláte velkou hloupost." Řekla Tlapka a upřeně se zadívala na Zářivého. Ale pak uviděla to co nikdo jiný. V jeho očích byly znát obavy, strach a odhodlání. Tlapka se podívala na ostatní kočky a všimla si toho jak jsou hubené.
,, Chápu vaši situaci, ale tím že vyženete jeden klan kvůli potravě se nic nezmění." Řekla Tlapka a postavila se.
,, Jak to myslíš ?" Zeptal se Zářivý s nechápavým pohledem.
,, Možná kdybyste se nesnažili vše hned řešit válkou ale promluvit si o tom s ostatními veliteli by bylo lepší." Řekla Tlapka a zahleděla se na celý klan. Z davu koček se ozvaly souhlasné výkřiky.
,, A ty si myslíš že by nám pomohli !?"
Ozval se z davu povědomý hlas.
,, Lví srdce mlč ! Něco na tom bude." Řekl Zářivý a seskočil z větve. ,, Doveď mě k Prašnému."
,, Ano." Řekla Tlapka a šla napřed. Se Zářivým šel i Lví srdce a Blesk.
ČTEŠ
Nový klan (Pozastaveno)
FantasyMladá Tlapka je normální učednice v Měsíčním klanu. Dokud nezjistí že je potřeba zjistit svůj původ.