13.

48 3 0
                                    

Bílá se probudila za svítání. Černý ještě spal. Bílá do něj drcla čumáčkem. Černý jen pootevřel jedno oko, ale hned co si jí všiml tak se postavil.
,, Pojď. Určitě už čekají." Řekla Bílá.
Černý kývl a šel za Bílou která už vycházela z doupěte. Bílá si všimla že je těch koček víc, ale čeho si nemohla nevšimnout bylo to že u jedné kočky ležela tři koťata.
Kočky se začaly probouzet. K Bílé a Černému přišel Prašný.
,, Běžte probudit Ohnivého ocase." Řekl Prašný a ukázal na doupě válečníků.
,, Ano." Řekla Bílá a šla probudit Ohnivého. Musel vybrat zrovna toho hrozného, namyšleného a pomstichtevého kocoura, který by zabil každého kdo by mu zkřížil cestu.
,, Ohnivý vstávej." Řekla Bílá a šťouchla do kocoura. Ten se postavil a vyšel z doupěte.
,, O co jde." Zeptal se Ohnivý a sedl si naproti velitele.
,, Půjdeš s Bílou a Černým najít těm kočkám nový domov."
,, Ano." Řekl Ohnivý a s velitelem ještě šel pro úlovek aby se před cestou najedl. Bílá a Černý si nic nevzali, protože neměli hlad.
,, Doufám že se při cestě nic nestane." Řekla Bílá a podívala se na kočku s koťaty a pak na Modro očku se kterou se večer porvaly.
,, Proč ? Vždyť máme pomáhat bezdomovcům kteří určitě dlouho nepřežijou." Zavrčel Černý a naježil se.
,, Ty to nechápeš. Koukej ta kočka má koťátka. Víš jak to pro ni musí být těžké ?" Řekla Bílá a Černého probodávala pohledem.
,, Chápu. Ale nelíbí se mi to." Bílá si povzdychla a šla se podívat na kočky, kterým měli pomoct.
,, Ahoj Modro očko." Pozdravila Bílá kočku.
,, Ahoj Bílá." Řekla kočka a vrávoravě se postavila. ,, Bojovala jsi dobře. Skoro jsem si myslela že mě zabiješ." Pochválila Bílou.
,, Díky. Nebolí tě něco ?" Zeptala se Bílá a podívala se kočce na křídlo.
,, Ne. Ale díky za optání. A díky za vyléčení těch ran a křídla."
,, Není zač." Řekla Bílá a podívala se na kočku s koťaty.
,, To je Sluneční tlapa nejmladší matka v našem klanu."
,, Klanu ?" Zeptala se Bílá a podívala se na Modro očku.
,, Á. To ti povím později teď by se mohlo jít. Jdu za Zeleným."
,, Dobrá." Řekla Bílá a podívala se na Černého. Ten seděl kousek od ní a pozoroval ji zkoumavým pohledem.
,, Co." Řekla Bílá a sedla si vedle něj.
,, Divím se tomu že se s tebou normálně bavila." Řekl Černý a postavil se. Protože Zelený měsíc právě řekl že se jde.
Ale najednou přiběhla Mlžná stopa ( Mlha ) se Zlatou květinou ( Zlatka ).
,, Hodně štěstí." Řekly obě naráz a otřely se o Bílou.
,, Díky. Sbohem." Řekla naposledy Bílá a rychle běžela za ostatními.
Kočky šly přes loviště Měsíčního klanu až došly k hranici s černým lesem. V černém lese je to podle koček hodně nebezpečné. Jsou tam prý bažiny a vlci.
,, Půjdeme kolem černého lesa až na konec. Tam pak půjdeme dál." Řekl Zelený a šel napřed.
Bílé byl ten les hodně povědomý ale odkud ho znala ? Nedokázala si vzpomenout. Prodírala se myšlenkami a vzpomínkami dokud do ní nešťouchla Modro očka.
,, Chtěla jsi vědět jak jsem to myslela tím klanem." Řekla Modro očka.
,, Ano." Odpověděla Bílá.
,, Tak, Zelený nechtěl připoutat moc pozornosti tak řekl že jsme znetvořeni dvounožci." Řekla Modro očka.
,, A co jste tedy za klan ?" Zeptala se Bílá a podívala se na Modro očku.
,, Jsme..." Nestačila to doříct.
,, ÚTOK !" Zakřičel někdo a už z lesa vyběhli vlci a začali vrčet. Kočky se ale ani nehnuly.  Najednou ze země vyšlehly plameny a popálily dva vlky, kteří hned utekli. Bílá si všimla že Černý bojuje se stejně černým vlkem.
Najednou ale uviděla jak Sluneční tlapa leží na zemi v kaluži krve a její koťata drží v tlamě pískově zbarvený vlk. Bílá okamžitě vyrazila a srazila vlka i s koťaty na zem a zahryzla se mu do krku. Vlk zavyl a utekl. Bílá okamžitě vzala koťata a začala léčit Sluneční tlapu. Ta se po chvíli probudila a přitiskla si k sobě koťata.
,, Děkuji." Řekla Sluneční a začala čistit koťata.
,, Není zač." Odpověděla Bílá a skočila po vlkovi který držel v zubech Modro očku. Bílá dopadla na jeho záda a vlk se ji snažil shodit ale Bílá se držela moc silně. Nakonec ho po chvíli kousla do krku a vlk utekl. Bílá se podívala na Modro očku. Ta  ale ležela nehnutě na zemi.
,, Modro očko !" Zakřičela Bílá a okamžitě ji začala léčit. Modro očka otevřela oči, ale něco nebylo v pořádku. Její oči se zavřely a ona přestala dýchat.
,, Modro očko ?" Řekla Bílá potichu.

Nový klan (Pozastaveno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat