Tlapka, Zářivý měsíc, Blesk a Lví srdce šli k táboru Měsíčního klanu.
,, Co když je to past ?" Zeptal se Lví srdce a podíval se na Zářivého.
,, Není to past." Zavrčela Tlapka. A šla dál.
Tlapka spolu se třema kočkama se zastavila před táborem.
,, Počkejte tady." Řekla Tlapka a vydala se pomalu do tábora. Prašný právě svolal klan.
Tlapka se podívala na kočky ale ani jedna si jí nevšimla. Dokud se kousek od ní neozval povědomý hlas.
,, Tlapko !" Zvolal Čerňák a otřel se o ni. Tlapka se o něj taky otřela a podívala se na ostatní. Všichni k ní přišli a byli šťastní že je zpátky.
,, Prašný měsíci." Začala. ,, Před vchodem čeká Zářivý a chce se na něčem domluvit."
Prašný se na ni podíval a přešlápl z tlapky na tlapku.
,, Pošli ho sem." Řekl nakonec a sedl si.
Tlapka se postavila a šla pro Zářivého.
,, Pojďte." Řekla Tlapka a šla zpátky.
Velitel spolu s válečníky se vydal za ní.
Když Tlapka zavedla sluneční k padlému stromu, otočila se a šla k Čerňákovi.
,, Co chcou ?" Zeptal se Čerňák.
,, Domluvit se." Řekla.
Po dlouhé době se z padlého stromu vynořil Prašný spolu se Zářivým.
,, Měsíční klane." Začal Prašný. ,, Spolu se Zářivým měsícem jsme se dohodli na míru a spolupráci." Odmlčel se.
,, Sluneční mají málo ptravy a hodně koťat a proto dokud se nezotaví budou moct lovit u lučních skal." Řekl Prašný a čekal na názor klanu.
Z davu se ozvalo souhlasné mňoukání. Zářivý spokojeně zapředl.
,, A to vše díky Tlapce." Dodal Prašný a podíval se na ni šťastným pohledem.
Tlapka se zachvěla. Ucítila na sobě pohledy všech koček.
Kočky začaly jásat, protože nebudou spolu bojovat.
Tlapka se podívala na Čerňáka a pak na ostatní.
,, Už půjdeme." Řekl Zářivý spokojeně a s oběma válečníky odešel.
ČTEŠ
Nový klan (Pozastaveno)
FantasyMladá Tlapka je normální učednice v Měsíčním klanu. Dokud nezjistí že je potřeba zjistit svůj původ.