6.

43 4 0
                                    

Prosím ať tu nezůstává kvůli mě. Říkala si Tlapka v duchu.
,, Měsíční klane jdeme !" Zavelel Prašný a několik koček ho následovalo ven z tábora.
Zůstaly tu jen kočky s koťaty, Vrba, Liščí ocas a Čerňák s Tlapkou.
,, Páni tak prázdný tábor jsem ještě neviděla." Řekla Tlapka.
,, Ani já ne." Přitakal Čerňák.
,, Já vím že ti Vrána nezakázala jít na shromáždění klanů." Řekla Tlapka po chvíli. Čerňák se na ni podíval a zastříhal ušima.
,, Jak to víš ?" Zeptal se po chvíli.
,, Protože tvé zranění nebylo nijak vážně oproti mému a ..." Tlapka se zarazila.
,, A ?" Zeptal se Čerňák.
,, A Vrána mi řekla o tom jak si mě k ní donesl a i o tom ostatním." Tlapka po těchto slovech svěsila hlavu. Čerňák na ni koukal a po chvíli nakonec promluvil.
,, Nechtěl jsem přijít o někoho dalšího."
Po těchto slovech se podíval na přední tlapky.
Jak to mohl myslet nechci přijít o někoho dalšího ? Vrtalo Tlapce hlavou.
,, Co budeme dělat ?" Zeptal se po chvíli Čerňák.
,, Nevím." Řekla Tlapka. ,, Co bys chtěl dělat ty ?"
,, Taky nevím." Řekl Čerňák.
,, Já si asi půjdu zdřívnout." Řekla Tlapka a šla do léčitelčina doupěte.
Chvíli jen tak ležela a přemýšlela, ani si nevšimla že se vrátila Vrána. Po nějaké době se jí přece jen podařilo usnout.

Nový klan (Pozastaveno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat