,, Už můžu trénovat." Řekla Tlapka nadšeně.
,, Bezva." Řekl Čerňák a posadil se.
,, Co jsi vlastně dělal? Když jsem netrénovala." Zeptala se Tlapka.
,, Lovil." Odpověděl.
,, Aha."
,, Teď by se hodilo aby nás učila bojovat." Řekla Tlapka a olízla si packu.
,, To jo." Přitakal Čerňák.
,, Nejdeme už?" Zeptala se Tlapka a dloubla do Čerňáka.
,, Můžeme, trénink brzy začne."Řekl.
,, Tak jdeme." Zavelela Tlapka a vyběhla z učednického doupěte.
,, Počkej !" Zvolal Čerňák.
,, Tak si mě chyť !" Zvolala nadšeně Tlapka a nepřestala v běhu. Po chvíli se ale zastavila a vlezla do keře. Něco nebylo v pořádku. Na louce před ní pobíhal zajíc, ale ne normálně jakoby před něčím utíkal. A pak to spatřila.
Nad loukou letěl jestřáb.
,, Mám tě !" Zakřičel Čerňák a skočil po Tlapce a přitlačil ji k zemi.
,, Pusť mě !" Zasyčela Tlapka a ohnala se po Čerňákovi tlapkou, ten ale uhnul.
,, Pusť mě !" Zasyčela znovu Tlapka a pokusila se Čerňáka ze sebe zhodit.
Nic nepomohlo.
,, Pusť mě." Řekla Tlapka už klidněji.
Čerňák z ní slezl a vyjeveně se na ni díval.
,, Proč jsi tak řvala ?" Zeptal se Čerňák.
,, Létal tam jestřáb." Řekla Tlapka a začala si olizovat záda.
,, Aha, ale nemusela si tak ječet." Řekl Čerňák a zablýsklo se mu v očích.
Tlapka chvíli mlčky seděla.
,, Pojď ať Volavka nečeká." Řekl nakonec Čerňák a skočil na pařez kousek od keře ve kterém se schovávala Tlapka.
,, Počkej." Řekla Tlapka a šla k Čerňákovi. ,, Ty víš o té válce ?"
,, Jo." Řekl Čerňák.
,, Hvězdný klan mi něco zdělil." Řekla Tlapka a šla dál.
,, Co ?" Zeptal se Čerňák.
,, Říkali že slunce zastíní měsíc." Řekla Tlapka a podívala se na Čerňáka.
,, Takže jestli to chápu máš zabránit válce mezi klany." Zeptal se po chvíli Čerňák.
,, Ano." Řekla Tlapka. ,, Víš co, pořešíme to později teď rychle na trénink."
,, Dobře." Řekl nakonec Čerňák a s Tlapkou šel k tréninkovému dolíku.
Na tréninku se učili bojovat a Tlapce se dařilo. Čerňákovi se podařilo přišpendlit Tlapku k zemi a ta zařvala.
Čerňák ji pustil a odešel za Volavkou.
,, Pro dnešek to stačí. Můžete jít, a cestou ulovte něco pro starší.
ČTEŠ
Nový klan (Pozastaveno)
FantasyMladá Tlapka je normální učednice v Měsíčním klanu. Dokud nezjistí že je potřeba zjistit svůj původ.