9.

39 2 0
                                    

Tlapka se rozběhla k potoku, kde se lovilo bezvadně. Opatrně se přikrčila, otevřela tlamičku a zavětřila. Kousek od potoku hopsal zajíc a okusoval vysokou trávu. Přikrčila se a pomalu se plížila za ním a vyskočila. Zaryla mu drápy do těla a zabila ho.
,, Dobrý výkon Tlapko." Uslyšela povědomý hlas.
,, Ahoj Zlatko." Řekla Tlapka a posadila se.
,, Ahoj." Řekla Zlatka a přišla k mrtvému zajíci.
,, To je pro starší." Zavrčela Tlapka.
Zlatá Kočička se podívala na Tlapku svýma zelenýma očima.
,, Já jim ho donesu." Zasyčela Zlatka.
,, Dobrá." Zasyčela Tlapka a naštvaně švihala ocasem.
Zlatka na ni zírala s otevřenou pusou.
Po chvíli se sklonila pro zajíce aby ho odnesla.
,, Dej ho starším." Řekla Tlapka a postavila se aby mohla jít ulovit něco pro sebe. Zlatka zatím odešla a ona uslyšela mezi kořeny stromů cupitat malé nožičky.
,, Myš." Řekla si Tlapka pro sebe a začala se plížit. Už chtěla po myši chtěla skočit, ale někdo ji předběhl.
Čerňák myš vyhodil do vzduchu a zakousl, jenže myš ještě stihla zapištět a tím varovala ostatní kořist.
,, Ach jo takto nic neulovím." Řekl Čerňák s povzdychem. ,, Kéž by Tlapka věděla co k ní cítím."
Tlapka se rozhodla že Čerňáka překvapí a tak si počkala až se k ní otočí zády a připravila se ke skoku.
Když se tak stalo Tlapka prudce vyskočila a přišpendlila Čerňáka k zemi čímž ho taky vyděsila.
,, Co to .... Tlapko ?" Zeptal se Čerňák.
Tlapka nic neřekla a pustila Čerňáka z jejího sevření aby se mohl posadit.
Hned co se Čerňák vzpamatoval a posadil začala mu lízat ouško a poté i záda.
,, Tlapko ?" Zeptal se Čerňák a podíval  se na Tlapku.
,, No?" Zeptala se. Ale ve křoví něco zašustilo.
,, Sluneční." Zavrčel Čerňák.
Tlapka zavětřila a opravdu to byli sluneční.
Ze křoví vyskočilo snad deset válečníků a vrhli se na ně.
,, Pryč !" Zakřičel Čerňák a utíkal pryč.
Tlapka se rozběhla za ním, ale jeden kocour ze slunečních ji přišpendlil k zemi. Čekala že kocour začne drápat jak šílený, ale nic se nestalo.
,, Nechte ji, potřebujeme zajatce." Uslyšela zasyčet velkého mourka.
Tlapka najednou ucítila jak ji někdo bere za kůži na zátylku a vleče ji pryč.
Tlapka se snažila vysmeknout ale nepodařilo se jí to.
,, Nech toho nebo to bude ještě horší."
Zavrčel kocour a odmítal ji pustit.
Prosím ať je to jen zlý sen. Opakovala si v duchu. Ale bohužel.

Nový klan (Pozastaveno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat