Tlapka sebou párkrát ve spánku škubla. Ráno se vzbudila za východu slunce. Pomalu se postavila a protáhla.
Až teď si všimla bílé kočky sedící kus od ní. Ale co ji na bílé kočce nejvíc zaujalo bylo to, že ta kočka je průhledná.
,, Jeden z hvězdných." Řekla si Tlapka pro sebe, ale najednou se kočka obrátila na ni a až teď si uvědomila kdo to je.
,, Tati ?" Zeptala se Tlapka a dál se koukala na kocoura. Její otec zemřel než se stala učednicí, zabili ho v bitvě se Slunečním klanem.
Kocour stál kousek od Tlapky a po chvíli promluvil až sebou škubla.
,, Slunce zastíní měsíc. Nesmíš tomu dopustit." Řekl kocour a zmizel.
,, Slunce zastíní měsíc ?" Ptala se sama sebe Tlapka a přemýšlela.
,, Kdopak to k tobě promlouval ?" Vyrušila Tlapku z přemýšlení Vrána, která teprve vstala.
,, Otec." Řekla Tlapka a šla k Vráně.
,, Co bylo na shromáždění klanů?" Zeptala se Tlapka Vrány. Aby změnila téma.
,, Sluneční klan nám vyhlásil válku."
Řekla Vrána. ,, Říkali že mají hodně koťat a na jejich území už není co lovit a tak nás chtějí vyhnat." A svěsila hlavu.
,, Tak takto to myslel." Řekla si Tlapka pro sebe. ,, Můžu už trénovat ?"
,, Ano." Odpověděla Vrána.
,, Jeeej!" Zajásala Tlapka a vyběhla z léčitelčina doupěte. A nakonec se zastavila u učednického doupěte.
,, Čerňáku?" Sykla Tlapka potichu a nakoukla dovnitř. Čerňák ležel stočený do klubíčka hned u vchodu.
Ještě spí. Pomyslela si Tlapka.
,, Pssst Čerňáku." Sykla znovu Tlapka a drcla packou do Čerňáka.
,, Co je?" Zeptal se Čerňák a potevřel jedno oko.
ČTEŠ
Nový klan (Pozastaveno)
FantasyMladá Tlapka je normální učednice v Měsíčním klanu. Dokud nezjistí že je potřeba zjistit svůj původ.