"Louisi, co tu děláš?" zeptá se Danielle poté, co se přiřítila dolů ze schodů, jelikož si všimla Louise přijíždějícího v autě k jejich domu. Dovezl ho Zayn, který při Louisově opuštění auta zatůroval motorem a v momentě byl pryč.
"Mám ti přece vysvětlit, jak jsem to myslel, kotě" uchechtne se a přejde k ní pomalým krokem. Prohlédne si jí od shora dolů. Uvidí na ní kraťásky zvýrazňující její hubené nohy a sportovní podprsenku. Opět si musela vzít mikinu, aby si nepřipadala tak odhalená jako posledně.
I když věděla, že Louisovi by její mírná nahota nevadila. Byl to kluk jako každý jiný.
A přes to pro Danielle něčím mimořádný.
"Tak povídej" vybídla ho ke slovu a rukami si přidržovala mikinu blízko u těla. Byla by nejspíše raději, kdyby přijel až po její sprše, kterou plánovala za hodinu, jelikož teď byla zrovna uprostřed cvičení jógy.
"Kotě, kdybych k tomu potřeboval slova, tak ti to napíšu" pokroutí hlavou Louis a stoupne si jen o kousek blíže k jejímu tělu.
"Tak tady je někdo negramotnej" vypískne dětinsky Danielle, která ještě pořád nepochopila, co doopravdy Louis chce udělat.
"Říká ta, co potřebuje matiku, aby dokázala rozumně napsat anglicky větu" nadzvedne sarkasticky obočí a hravě se usměje. Nezapomene ani vztyčit palec, aby dodal tu správnou intenzitu ironie.
"Je to zkratka. Rovná se je prostě zkratka, Tomlinsone" protočí oči a zhoupne se na chodidlech, aby si připadala více vyšší. Louis nebyl velkého vzrůstu, ale pořád byl o dost větší než Dan.
"Nebuď agresivní cholerik, Campbellová" uchechtne se a Danielle už neví, co dál říct.
"Tak?" nakonec ze sebe tiše vydá.
"Co?" zeptá se tentokrát on nechápavě.
"Vysvětluj, pane 'nepotřebuju slova' "rýpne si do něj.
"Já je vážně nepotřebuju" zakroutí pobaveně hlavou.
"To vidím. Pořád tady jen mluvíš a mně se ještě odpovědi nedostalo" mrkne na něj s dávkou humoru na jeho účet. Vlastně - Danielle mohla vtipkovat o čemkoliv, co se Louise týkalo a on si to nebral vážně. Nebral si to k srdci a neměl tendenci jí to vracet, ale přes to - to dělal, jelikož ho to náramně bavilo.
"Chceš odpověď?" posune se k ní ještě blíž a Danielle konečně zapne svojí pomyslnou žárovku v hlavě.
Louis se k ní nahne a chytí její boky, které si přitáhne blíže. Přikrčí se a nosem se dotkne toho jejího. Nezbývalo málo a Louisovi rty byly přiloženy k jejím. Začal jemně pohybovat rty a ucítil, jak se Danielle usmála.
Jejich měkké rty do sebe narazily pouze jednou. Byl to krátký, malý a nežný polibek. Nic více si Louis nedovolil a proto se pomalu odtáhl od jejího obličeje.
"Takže, takhle jsem to myslel. Zayn mi má na tebe dát pozor, jelikož jsi moje pusa, chápeš to už, kotě?"
"Tak si na mě pozor dej sám, ty jeden potížisto"
○○○
já jsem hodná, že? 💖