"Co to máš na sobě, proboha?" vyjekne blonďatý Niall, kamarád Louise, když ho a Zayna potká na chodbě. Je obědová pauza, tudíž jsou chodby vyklizeny od prváků a druháků, kteří se ženou na obědy. Starší ročníky už pochopily, že se to stejně nedá jíst a přestaly si obědy platit.
"Košili, seš slepej?" protočí oči Louis a Zayn se začne tiše smát. Louis nikdy nebyl ve škole nějak slušněji oblečen a jeho kamarádi se díky tomu míní smíchy podělat. Nebylo to pro něj nějak trapné, ale spíše nezvyk. Louis byl každý den v obyčejných tričkách, mikinách či bundách.
"Dělá to pro tu svojí. Je už pod pantoflem."
"Zayne, kurva, drž hubu" spraží Zayna pohledem, který jen protočí svými hnědými oči a Niall se rozesměje ještě více. V tu chvíli kolem nich projde Danielle, která něco říká svému nejlepšímu kamarádovi Harrymu.
Louis si jí všimne a podívá se po ní. Je víc než očividné, že Danielle nevnímá svět kolem sebe a soustředí se jen na konverzaci s Harrym.
"To je ona" ťukne loktem Zayn do Nialla, kterej jen vytřeští oči.
"Ty kráso, tak Campbellová jo?" vyjekne více nahlas, než původně zamýšlel, což upoutá pozornost jak Louisovu, tak i Daniellinu. Louis má sto chutí se plácnout do čela a především plácnout pěstí Nialla do smějícího obličeje.
"Jsi mrtvej Horane" zavrčí k Niallovi a nakonec se otočí na Danielle, která se k nim chystala jít, ale Harry jí zatáhl za ruku.
"Kam jdeš?" zeptá se jí nechápavě. Neměl Tomlinsona v lásce a ani jeho partu. Už od jejich dětství.
"Za nima" zamračí se na něj a on nadzvedne obočí.
"Neříkej mi, že na ten ples jdeš s Malikem"
"Hůř, jde se mnou, Curly" hodí se mu okolo ramen Louis a on se na něj vražedně podívá, jelikož si opět Louis začal utahovat z jeho kudrnatých vlasů.
"Jeblo ti?" ignoruje Louise ve své blízkosti a spustí na Danielle.
"Možná" pokrčí rameny pobaveně a pohodí dlouhými hnědými vlasy. Louis se na to konto mírně pousměje, jelikož se chovala před svým kamarádem pořád stejně, jako když byla jen s ním. Sice se ho nezastala, ale tohle bohatě Louisovi stačilo.
"Tak až tě omrzí, tak mi brkni" zamračí se Harry na Danielle a zmizí.
"Harry" povzdychne, ale stejně už Harryho kudrnatou hlavu nevidí. Povystrčí spodní ret a pořád kouká do dveří, za kterými její nejlepší kamarád zmizel.
"V pohodě, kotě?" přejde k ní blíž Louis a ona setřepe ten nepříjemný pocit, který měla z Harryho a začne se věnovat prohlížení Louise v košili.
"Ta košile je skvělá. To půjde." kývne na bílé oblečení s mírným úsměvem.
"Můžu se už převlíct? Prosím!" vyjekne zoufale Louis, ale Danielle samozřejmě dojde, že si dělá srandu. Snad by se vážně nepřevlékal na poslední tři hodiny, které mu ve škole ještě zbývají - tedy, pokud na ně přijde.
"Budeš tu nahej, amígo?" přidá se k nim Zayn a hned vzápětí se Niall opře o Danielle, která se jeho dotyku lekne.
"Vypadněte" sejme Zayna loktem do břicha, což donutí Danielle vytřeštit oči, ale nevyjadřuje se k ráně, kterou Louis Zaynovi dal.
"Nemůžeme přece přijít o chvilku s holkou, která tě donutila si tohle vzít." řekne Niall. Danielle se jen tiše a stydlivě zasměje. Louis jen protáčí panenkami, jelikož jeho nejlepší kamarádi okamžitě vychrlí ze sebe otázky, které Louise doopravdy nepotěšily.
"Jak to děláš?"
"Slibila jsi mu sex?"
"Zaplatila si mu?"
"Nahý fotky?"
"No tak dost" vezme Louis v rychlosti Daniellinu ruku a táhne jí dál od svých ztřeštěných kamarádů.
"Hej, docela jsem se bavila" začne se smát Danielle, když se objeví pod schody u východu do dvora. Opře se o zeď a Louis jen před ní stojí. Pořád drží její ruku a usmívá se.
"Já jsem se rozhodně nebavil" zavrtí hlavou Louis a nakonec jejich prsty proplete.
"Je to větší sranda, než když mě Malik zval na rande" vzpomene si Danielle na Zaynovu nabídku.
"Ten zkurvysyn mi furt leze do zelí" pobaveně pokýve hlavou a nahne se blíž k Danielle.
"A teď už ti tam neleze?" zeptá se s už jen mírním uculením.
"Neřekl bych" uchechtne se a nakloní se ještě blíž. Opře si ruku o zeď, o kterou je Danielle opřená a druhou rukou jí vezme za bok. Když jsou jejich rty od sebe zhruba ve vzdálenosti dvou milimetrů, školní zvonek začne zvonit a ohlašovat, že za pět minut začíná další hodina. Pro někoho vyučovací, pro někoho volná - obědová.
Louis se odtáhne a podívá se do jejích očí.
"Máš teď hodinu?" povzdychne a v duchu si říká, jak ho právě školník vypekl s tím svým zvonkem. Kdo by řekl, že mu do jeho zelí poleze kus kovu?
"Ne, ale jdu na oběd do nějaké nové salaterie, co je postavená vedle školy." vtáhne rty dovnitř a narovná se.
"Ok" kývne Louis a uvolní jí cestu. Danielle projde kolem něj a Louis se koukne na její zadek.
"Kotě?" vyřkne Louis, když už je Danielle na odchodu.
"Ano?" zeptá se a otočí se na něj.
"Em - zeptej se, jestli ti nedají nějaký maso, ať zapůsobíš" uchechtne se Louis a ona jen s úsměvem kývne. Zmizí a Louis začne jemně bušit hlavou o zeď. Proč neřekl to, co chtěl říct?
"Kurva"
Byla špatná věc, že Louis nepolíbil Danielle?