Začátek traileru je celý dnešní díl. Trailer je teď ovšem v procesu předělávání, doplním později :). G.
Danielle seděla na okenní římse a učila se nesmyslné vzorce, které potřebovala umět do pondělního rána. Lámala si nad nimi hlavu nejspíše už dvě hodiny a tak, když jí překvapil zvonek, který se rozezněl domem, se ráda zvedla od učebnice.
Nahodila na sebe šedivý cardigan, který zakrýval její tělo. Byla jen ve sportovní podprsence a legínách. Doma u Campbellových bylo vždy spíše přetopeno než zima a tak bylo příjemnější být odhalený.
Rychle seběhla po schodech dolů, aby dotyčný nemusel dlouho čekat a otevřela dveře dokořán. Za nimi nikdo nestál a tak se zamračila. Rozhlížela se po okolí, ale nikoho neviděla. Myslela si, že to byl nějaký omyl, či pitomý žert.
Chtěla už zavřít, jenže si všimla papírku, který ležel na rohožce. Sehnula se pro něj a vzala ho do rukou. Přejela přes složený papír prsty.
Na čistě bílém tvrdém papíře bylo napsáno slovíčko " PLES? " . Danielle si přeložený papír otevřela, zahleděla se na jeho vnitřek v němž byla šipka ukazující vpřed a také text.
"Přines mi tvojí odpověď"
Danielle přimhouřila oči a podívala se před sebe. Na ulici nikdo nestál, ale za to uviděla na kamenném schodku ležící malý kamínek, kde bylo napsáno ano a druhý velkým obří balvan, kde bylo ne. Kamínek byl v podstatě lehký, zatímco ten velký kámen by těžko uzvedla.
Danielle se začala smát a v tu chvíli spatřila Louise, jak se opírá o plot a celou dobu jí sleduje. Nemohla uvěřit, že si kamenů a jeho postavy předtím nevšimla.
Louis Tomlinson?
"Zvedni si ten obří balvan sám, Tomlinsone." zasměje se a strčí si pramen vlněných vlasů za ucho. Papír v rukou složí, položí na zem a přejde o schodek níž. Louis přejde taky blíž a podívá se na ní. Vidí její holé hubené bříško, díky čemuž se mu na tváři objeví úsměv.
"Došli slova, Campbellová?" zeptá se docela tiše bez provokativního tónu, jako obvykle.
"Zveš mě na ples?" zeptá se naopak ona. Nevěděla, jestli to zase nebude jeho vtípek, ale také věděla, že se za poslední dobu sblížili dopisováním a že by mu mohla věřit.
"Už to tak asi bude" kývne a udělá ten svůj klasický obličej, kdy vtáhne rty dovnitř a pozvedne obočí. Měl na sobě černé tričko s typickými světle modrými džíny a tmavou mikinou. Vlasy vyčesané nahoru, trošku křivě. Slušelo mu to.
"Tak fajn" usměje se hezky a přejde k Louisovi o krok blíže. Cítili se oba moc šťastně.
"Fajn" přejde k Danielle blíž a natáhne k ní ruku. Chytí její dlaň a přitáhne si jí blíže. Danielle stihne rozevřít své ruce a během sekundy už se obmotá okolo Louisova krku. Louisovi ruce padnou na její boky a přiblíží se k jejím bedrům.
Ucítí Louisovu kolínskou, která jí udeří přímo do nosu, jakmile se k Louisovi namáčkne. Cítí z něj samozřejmě i tělesné teplo, ačkoliv venku není zrovna teplé období. Podzim v Londýně bývá hodně chladný.
"Ten obří balvan musí pryč, nebo tě zabiju" šeptne mu pobaveně do ucha, což Louise také rozesměje, ale nezapříčiní to, že by oddělal ruce z jejich boků.
"Víš, jak těžký bylo ho dostat z auta sem?"
"Nerozbil si ty kachličky, že ne?"
"Rozbíjím věci lidem, které nemám rád"
Bylo to jejich první objetí. První osobnější styk.
Byla špatná věc, že v tu chvíli se Danielle zamilovala do Louisové hodné povahy a celkově Louise samotného?