"Tohle je tvůj pokoj?" zeptá se Danielle, když vejde do jeho pokoje.
Jejich hádka netrvala věčně. Danielle nakonec neochotně nastoupila do jeho vyhřátého auta a nechala se odvést k Louisovi domů."Ne, vedu tě do koupelny" utrousí pobaveně Louis, ale když se na něj Danielle otočí s nepříjemným výrazem, tak jeho malý úškrn zmizí.
"Proč si mě prostě nevzal domů?" opře se o Louisovu postel a prohlíží si tmavě modrý pokoj s bílým nábytkem. Měla mokré oblečení, tudíž mu nechtěla nic zničit.
"Zabloudil jsem?" pokrčí rameny lhostejně a zavře dveře. Danielle protočí oči nad Louisovou trapnou odpovědí a znovu si detailně začne prozkoumávat pokoj. Její oči skákaly z jednoho rohu ke druhému.
Na poličkách dominují ocenění ze všech sportů, co kdy Louis dělal. Měl v pokoji uklizeno a na zdech visela jen jedna fotka. Byl na ní Louis se svými přáteli Zaynem a Niallem, jak drží v ruce mikrofony a mají otevřená ústa.
Z pozadí Danielle hned poznala známý karaoke bar. Z fotky se její pohled přemístil k malému stolku pod oknem, na kterém byli nějaké maličkosti a nakonec zakotvila na otevřeném šatníku, kde uviděla černý oblek s košilí. Když se pohledem vrátila ke stolku, zaostřila a uviděla náramek s květinou.
Od pohledu tento náramek poznala. Pohla se z místa a přešla k plesovému náramku.
"Jak vidíš, počítal jsem s tím, že tam půjdu" ozve se tichým hlasem za ní, ale Danielle nezvedne pohled od květinového náramku. Byl perfektní. Perfektně se hodil k jejím šatům, které ale Louis nikdy neviděl. A to bylo podezřelé.
"Hodí se přesně k šatům" špitne a vezme náramek do dlaně. Podívá se Louisovi do modrých očí.
"Joo, tohle" zavrní Louis, ale uvidí Daniellin naléhavý výraz a tak se rozhodně vyjít s pravdou ven.
"Když sis je kupovala, tak jsme tě se Zaynem sledovali a pak jsme si tě vyfotili. Poté stačilo jít jen do obchodu s těmahle sračkama a prodavačka mi to poradila tak rychle, že to vypadalo, že tomu rozumí" stočí Louis své vyprávění trošku do humornějšího tónu, ale Daniellinýho úsměvu se nedočká, i přes to, jak moc v něj doufal.
"Seš děsnej" usoudí po chvilce a položí náramek zpátky tam, kde ho vzala.
"Můžeš si ho nechat" nadhodí Louis.
"Jo, aby mi připomínal, jak ses na mě vybodl. Boží" sarkasticky prohodí Danielle a podívá se z okna, kde se spustil ještě větší déšť než před tím.
"Nechceš se převléct, máš vlastně mokrý oblečení..." v duchu se Louis plácne do čela, že mu tento nápad nedocvakl dříve.
"Něco by se mi hodilo" usměje se na něj mírně a on jen kývne. Z šatníku vytáhne tmavě zelenou mikinu a černé tepláky.
"Na chodbě zleva je koupelna" pousměje se, když Danielle přijme oblečení. Danielle v tu chvíli zamrzne a pak se šibalsky usměje.
"V pohodě, zvládnu to tady" mrkne na něj sarkasticky.
"Mám se otočit nebo..?" chce se zeptat, ale jeho otázka vyplyne do ticha, protože před ním už stojí Danielle jen v podprsence.
"Chápu, nahota ti nevadí"