37. GOOD GIRL & BAD BOY

3.4K 145 41
                                    

Netrvalo dlouho a Danielle se zpátky přilepila na Louisovi rty. Jejich dotyky začínaly jemným hlazením, ale později se měnily v dravější osahávání.

Brunetka seděla pořád v jeho klíně, kde se tiskla k jeho tělu. Držela ho pevně jednou rukou za krk a druhou mu tahala kořínky delších vlásků.

Jeho ruce byly zase na jejích bocích. Dovolovaly si vyjíždět nahoru, kde vyhrnovaly mikinu, ale naopak i dolů pod lem půjčených tepláků. Byly Danielle přes pas moc velké a tak se tam Louisovým rukám lépe sklouzávalo. Palcem se zachytil o látkové kalhotky, které viděl ještě před tím, než odešel ven, když se Danielle převlékala.

V Louisové mysli přebíhaly myšlenky, že se vlastně vůbec převlékat nemusela. Měl v plánu to všechno z ní opět sundat. V hlavě mu slídil i obrázek utvořený před několika minutami, kdy před ním stála jen v podprsence.

Louisovi palce tak opustily její první centimetry kalhotek a vyhrnuly teplou mikinu. Louis se na chvíli od Danielle odtrhl a podíval se na ní s otázkou v očích, zda vážně může vršek oblečení zmizet v rohu Louisova pokoje. 

Odpovědí na nevyřčenou otázkou byly jen Danielliny paže zdviženy nahoru. Louis ani na sekundu neváhal a rychle jí svlékl z huňaté mikiny. Pak se zpátky jeho ruce přemístily na její trup. Nadzvedl jí ze svého klína a položil na postel.

Daniellino tělo padlo do měkkých polštářů a její oči sledovaly, jak i Louis se zbavuje svého trička. Pohled jí naskytl potetované tělo. 

"Je jich hrozně moc" vydechne a prstem se dotkne tetování na klíční kostí. Přemýšlí kolik bolesti ho tahle krása stála. Líbilo se jí to. Bylo to jiný.

"A bude jich víc" usměje se na ní a rozhodí její vlasy na polštář. Skloní se zpátky k ní a věnuje jí menší polibek, jelikož se během něj snaží svléknout Danielle i z kalhot.
Po menší chvilce se pod ním objeví Danielle jen ve spodním prádle, což si Louis náramně užívá a chce si jí prohlédnout.

"Nekoukej tak" zaculí se Danielle.

"Ty ses taky koukala" přeměří si jí a pak se s rošťáckým úsměvem začne věnovat jejímu krku. Pomalu zanechává červené skvrny po jejím rozpáleném krku. V duchu doufá, že se během večera ještě vybarví na viditelnější stopy. 

Pomalu sklouzává do Daniellina dekoltu mezitím, co se Danielle povedlo mu svléknout kalhoty a dostat tak na svět jeho kamaráda v černých boxerkách. 

"Jdeš na to rychle" zasměje se, když dokončí svou práci nad levým prsem. Další modřinky se tvoří a Danielle si to absolutně neuvědomuje. Ani jeden z nich si neuvědomuje následky, které se dostaví.

Oba prožívají tuto chvilku. Leží v přítomnosti a vychutnávají si každou sekundu. Nemyslí na nic jiného než na toho druhého. A to jim vyhovuje.

Mysl zůstává čistá -  i když je mírně opepřená vášní a láskou, která mezi nimi jiskří.

"Sklapni" vzdychne, když jeho rty opustí její dekolt.

"Pohlaď ho" zavrní do jejího ucha, kde jí věnuje malý polibek a přesune se ještě na rty.

"Mluvíš o něm jako o psovi" odlepí se od něj Danielle.

"Už jsem ti snad někdy řekl, aby sis pohladila nějakýho zkurvenýho psa?" nadzvedne obočí Louis, což Danielle pobaví a rozesměje jí to.

"Nikdy jsem se s tebou o psech nebavil, tak to netahej sem" uculí se Louis a dlaní přejede přes podprsenku. 

"Vlastně jednou, když se ten pes vykousl se Zaynem"

"Netahej do postele Zayna" zakňučí Louis a vybaví si obličej svého nejlepšího přítele, což je ta poslední věc, ve kterou doufal.

"Jedinej, kdo sem někoho tahá, seš ty" píchne ho do hrudi. Z nastávajícího sexu se začala tvořit konverzace, což se ani jednomu nelíbilo a zároveň je to nutilo něco říkat. Měli rádi hravost. Oba. To nemohli zapřít.

"Jakoby ti to vadilo" uchechtne se Louis.

"No neležím tu polonahá, protože mi to vadí" zakření se.

"Však počkej, už budeš nahá celá" v tu chvíli se jeho ruce objevily pod Danielle a rozepnuly fialovou podprsenku. Louis začal opět pracovat na cucflecích a Danielle zavírala oči od slasti. Přesně, jak Louis chtěl, hladila jeho bouli přes boxerky a druhou rukou škrabkala jeho záda. Alespoň to místo, kam dosáhla.

Netrvalo moc dlouho a oba už leželi kompletně nazí. Jejich rozpálená těla se o sebe otírala už moc dlouhou dobu.
Louisovi prsty se otřeli o Daniellinin vlhký vchod a nakonec tam opatrně vklouzl.

"Prášky?" zeptal se, když poprvé zasunul. Počítal s tím, že když se ho na kondomy nějak neptala, tak nebude zapotřebí. Přesto však v jeho nočním stolku měl dostatečnou zásobu.

"Ehm" kývne Danielle souhlasně a opět zavře oči.
Louis udělal druhý pohyb a když zjistil, že mu nic nebrání a že rozhodně Danielle panna není, což se dalo očekávat, jelikož nebyla nervózní, tak udělal rychlejší pohyb.

Cítil jí všude kolem sebe. Byla těsná. Louis poprvé měl sex bez kondomu a tak pro něj byl sex více intenzivnější než s jinými slečnami.

"Lou" vzdychne Danielle jeho jméno. 

Pokojem se rozhostí zrychlené dýchání, zvuky pleskajících těl a slastné vzdechy. Louis přidává na tempu a jednou rukou chytá Daniellinu dlaň. Ta jí pevně stiskne hned po propletení jejich prstů.

Daniellina druhá ruka si přitáhne za krk Louisův obličej a přitiskne jeho rty zpátky na ty svoje. Oba se dravě kousají do rtů a občas jim z pusy vylétne i zakňučení, které utvrzuje oba v tom, že Louis dělá všechno správně k tomu, aby se oba blížili k vytouženému orgasmu. 

Louis se odtrhne od Danielle a rukou, kterou jí držel se přesune na její klitoris, který začne třít. Danielle se začne prohýbat v zádech. Její oči jsou zavřené a ruce pevně drží prostěradlo. Nohy má od sebe rozkročené, aby se Louis dostával hlouběji.

Po dalších desítkách minut se Louis udělá dovnitř, ale jeho ruka dál odvádí svou práci na klitorisu a tak během pár sekund ho dožene i Danielle. Louis se natáhne ke stolku, odkud vezme kapesník a Danielle očistí.

Brunetka si ho však zatáhne blíž a nechá jeho tělo dopadnout vedle ní. Louis je stihne přikrýt dekou a užívá si brunetčino vřelé a rozpálené objetí. Její hlava se položí na jeho rameno a on chytí její ruku, kterou si znova propletou. 

Věnuje jí malý polibek do vlasů a dívá se na ní, jak se usmívá se zavřenými oči.

"Unavil jsem tě?" palcem pohladí její hřbet ruky.

"Ani nevíš jak" zvedne k němu hlavu Danielle a usměje se na něj.

"To rád slyším" otře se rty o její. Danielle se nechává něžně líbat a nohou se začne otírat o tu jeho.

"Vyhrál si toho školního badboye?" vzpomene si na téma z rána.

"To si piš kočko" mrkne na ní a zasměje se.

"Divím se, že to neoslavuješ" neutrálně řekne.

"Vždyť to oslavuji. S mojí hodnou holkou"

"Já ale nejsem tvoje holka"



○ Jaké seriály u vás momentálně frčí?
•  Já teď sjíždím už po třetí HIMYM, čekám na Teen Wolf a Riverdale a když nemám na nic náladu, tak vítězí Přátelé a American Horror Story (1. - 4. série)

°bad things°✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat