Zašto,jedino pitanje je zašto me uvijek neko budi dok spavam? Umorno sam otvorila oči i ponovo zatvorila. Ne razumijem zašto me makar vikendom ne mogu pustiti da spavam. Umorno sam otvorila oči i pogledala odakle je dolazio zvuk.
Dopirao je iz telefona kojeg sam uzela u ruke i pogledala. Jedna poruka-stajala je obavijest.Otključala sam telefon i pogledala poruku koja je bila od Daniela. Stvarno sam mu zahvalna.
'Ukrasti ću te jednog dana iz tvog lijepog stana'.
'Ma da li ćeš,pusti me da spavam budalo'. Napisala sam drsko i ponovo krenula ići u svijet snova gdje je sve bajno,ali naravno on to nije dopuštao.
Kako ne spava?
'Povest ću te i putem svojim da poljubce tvoje brojim',napisao je kratko.
'Jesi normalan?Pomislit ću da si ozbiljan'.
'Pa i jesam'.
'Daniele od sinoć te puca alkohol čujemo se poslije',napisala sam mu i prevrnula se ponovo spavajući.
No nisam mogla zaspati više. Polako sam gubila kontrolu i ustala sam krećući se prema toaletu. Obavila sam higijenu i smrknula se svom odrazu u ogledalu.
"Dobro jutro mama",tiho i promuklo sam rekla krećući u potražnju za hranom.
"Dobro si spavala?",postavila mi je pitanje ,a ja sam klimnula glavom.Ubrzo me poljubila u obraz i krenula na posao. Divno, sama sam. Ustala sam i otišla u sobu paleći svoj laptop.
Zijevnula sam i protrljala oči ,tražila sam sebi film i krenula da gledam romantično- tinejdžerski film. Jednostavno su mi najdraži iako daju ljudima lažnu nadu da je sve lijepo i bajno.
'Kraljice!',napisao je Daniel,a moj telefon je pisnuo.
'Dosadan si',napisala sam drsko.
'Što si drska?',napisao je. Dobro možda jesam malo prema njemu.
'Nisam Natalijin dječaku'.
'Kako to uspijevaš?'napisao je kratko.
'Šta?',napisala sam,šta se on još glupira?
'Toliko me nerviraš ,a u isto vrijeme i privlačiš',napisao je ,a moj osmijeh se izvio.
'Žao mi je,neuspjeli pokušaj flertovanja',napisala sam i više ništa nije napisao.
Znala sam da će samo se glupirati ovako pokušajima flertovanja ,ali to ne uspijeva kod mene.
Ne poričem da je Daniel lep i privlačan ,ali jednostavno ne bi to fukcionisalo jer je on loš igrač. Naviknula sam da me osobe napuštaju i zato ne želim se vezati ni za koga. Uvijek na kraju ja izađem povređena i previše glupa osoba.Zato Daniel je moj prijatelj i nadam se ništa više od toga.
'Možemo li da se nađemo?',opet mi je stigla poruka od njega.
Može li on biti dosadniji?.
'Znaš i sam da ne smijemo,sorry'.
'Ali prijateljski'.
YOU ARE READING
Neodoljiv 🔚
Teen FictionJa želim da ostanem i uživam u tvom divljaštvu. Daniel & Arnelia