20.

3.9K 197 33
                                    

Baš kada pomislite na tužan kraj,bude sretan.

"Kristiane,kako misliš nisi još spremio se?!",dreknula sam se na vrata svoga sina koji je trebao izaći pred oltar.

Otvorio je vrata i otpuhnuo. "Evo me ženo,gdje je tata?",upitao je nervozno.

"Sjedi dolje,idemo",gurnula sam ga i on je izašao prvi,pred oltar su doveli Kristinu to jeste njezin otac.

Mnogo veselja je jer niti na Norinom vjenčanju niti na Kristininom nisu se pojavile njihove majke.Tako izgubljena u svojim mislima trgnula sam se tek kada su krenuli da pljeskaju njihovom poljupcu.

Daniel i ja smo im platili karte za Dubai i njihov medeni mjesec,iskreno sviđa mi se Kristina i njen odnos prema svijetu,njen pogled na svijet ,njeno ophođenje prema Kristianu.

"O čemu razmišljaš?",trgnuo me zagrljaj oko ramena.

"O tome kako je sve krenulo od treninga i boksa",nagnula sam se na njegova prsa.

Klimnuo je glavom."A od nadimka?",okrenuo me prema sebi i približio rukama hvatajući oko struka.

"Neodoljiv",rekla sam i namignula.

"Znao sam da ćeš biti moja",zagrlio me snažno skoro da sam dah izgubila.

"Volim te,uvijek i zauvijek",poljubila sam ga.

Nakon svega ,nakon kraja svih krajeva čeka vas ipak neka sreća. Ne kaže se bez razloga da nas poslije nesreće čeka sreća. Itekako nas čeka.

Mene?

Mene je sreća dočekala,onako kako samo sreća zna to da uradi.





Kraj

A/N

Osjećam se tako čudno i ne znam šta da vam kažem sem hvala. Ipak,ostavite komentare na ovom nastavku,sledeći ću napisati o svemu 😘.

Neodoljiv 🔚Where stories live. Discover now