14.

3.7K 205 59
                                    

Zaista je bitno otići iz sadašnjosti i prošlosti i početi živjeti budućnost. Da li će budućnost biti ljepša?

"Ela ",vrisnula sam i istrčala vani.

"Molim,jesi li uspjela?",vrisnula je sa jednakim uzbuđenjem dotrčavši do mene.

Zagrlila sam je."Naravno,završila sam četvrtu godinu srednje ,ne mogu vjerovati presretna sam.I to sa odličnim uspjehom sve četiri godine"zagrlila me i vrisnula uzbuđeno.

"Vjerovala sam u tebe",nekome vjera u nekoga znači mnogo.

"Šta sam to čuo?",upitao je James.

Vrisnula sam i otrčala ga zagrliti."Srećo moja,nisam se nadala da ćeš doći ovdje da mi čestitaš",zagrlila sam ga svom snagom ,a on me okrenuo oko svoje ose.

Naime,James je završio zajedno sa mnom godinu ,Ela je završila prije neki dan. Zaista sam sretna što sam sve četiri godine završila odličnim uspjehom.

"Ja želim pusu",tužno je rekla Ela i dotrčala pored nas.

Okrenuo se i poljubio je. "Od mene ćeš dobiti šta želiš",namignuo je Eli ,a Ela se smrknula i posramljeno ga puknula po ramenu.

"Šta planirate sada poslije škole?",upitao je James.

"Pa,ja planiram fakultet",rekle smo u isti tren Ela i ja.

Nasmijale smo se i James je odmahnuo glavom, sigurno se pita u koje je on društvo luđakinja upao,ali šta ću mu ja? Treba da voli svoje prijatelje bez obzira na sve. Prave prijatelje,zamislite,to su oni ljudi koji su uz vas kada vam je najgore.

Tiho se nakašljala Ela."Jesi li viđala Daniela ove tri godine kako nije u ovoj školi?",upitala me,a meni je osmijeh odmah pao sa lica. James je prostrijelio pogledom jer i sam zna koliko sam mu majica pokvarila svojim suzama zbog tog idiota.

Prvo sam zatvorila oči mrzovoljno i uzdahnula. "Nisam",rekla sam tiho. "Ni ne želim",promrdala sam glavom.

"Prekinuo je sa Melindom sve kontakte,priča se da radi u očevoj firmi i preuzeo je glavnu ulogu na sebe. Kažu da je ljepši nego prije",rekla je Ela kao da me zanima.

Naškiljila sam oči i zažmirjela."Nisam te pitala za njega ,Ela ne želim da znam za njega",rekla sam glasnije.

"Ako te ne zanima zašto nisi bila niti sa jednim dečkom koji te pitao da pokušate biti u vezi,ha zašto? Ti si moja prijateljica boli me gledati te povrijeđenu!",sada se ona derala na mene.

"Ponekad pomislim kako me namjerno povrijeđuješ,želim da ti kažem direktno da me boli sve za njega",drsko sam rekla. "Uostalom danas neka bude sretan dan završile smo sa odličnim ,okej?",upitala sam je tiho.

"Izvini Arnelia",zagrlila me."Izvini molim te",potapšala sam je po ramenu.

"Uredu je",rekla sam i krenuli smo vani.

James nas je zaustavio."Tata mi je kupio auto što nisam propadao više godina",odmaknuo se i pokazao na njegovo auto.

Zaista je bilo divno,ja nikada od svojih roditelja nisam željela da tražim mnogo,smatrala sam to veoma razmaženim. Nije bio problem u bogatstvu,no ja nisam željela izdvajati se od ostale djece iako sam se uvijek izdvajala itekako. Po učenju,normalnom ponašanju,načinu razgovora. Svemu.

"Cool je",rekla sam i Ela ga je zagrlila čestitajući.

Pročistila sam grlo. "Idem ja ,vidimo se",rekla sam i krenula.

"Mače,gdje ćeš ne zezaj nas insistiram da danas odemo izaći navečer kada se spremite",James je rekao i povukao me za ruku.

Odmahnula sam glavom."Ne želim izlaziti nigdje",protrljala sam svoje oči i zijevnula.

Neodoljiv 🔚Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang