Nekada osobe trebamo pustiti na samoću da bi uvidjeli kako im je bez nas. No,onda kada vidite da toj osobi nije stalo niti da vas pita obično pitanje poput,"Kako si?", vidiš da je sve zapravo bilo lažno. Ponekad kažem da je cijeli život lažan zbog pogrešnih ljudi i upravo zbog tih pogrešnih ljudi ne mogu primijetiti one koji me iskreno vole i poštuju.
Koraci do mene su me upozorili da trebam prestati razmišljati o suštini života. "Arnelia,moraš prestati to raditi",gurnula me Ela na što sam se malo zateturala.
Zbunjeno sam je pogledala."Što to?".
"Gubiti se u mislima,pomislit ću da si psihološki slučaj ili šta već",progunđala je i smrknula se.
Izvadila sam svoj telefon iz džepa i ugledala poruku od Jamesa da će kasniti i neće ići sa nama. Otimanje mog telefona iz ruku me natjeralo da stanem i prodorno pogledam Elu. "Šta je?",drsko sam upitala.
"Prestani izbjegavati svaku jebenu situaciju sa telefonom Arnelia. Ništa time nećeš promijeniti ,a on govno muško što ti se ne javlja već danima to znači da mu zapravo nisi ni značila. Prestani se nadati nečemu čega nije ni postojalo",rekla mi je sve što sam ja zapravo znala negdje u dubini sebe. Ljutito sam zatvorila oči i izdahnula jedva dolazeći do zraka.
Smireno sam započela. "Dobro Ela upravu si. No, ja ne tugujem zbog njega samo sam se uvjerila koliko sam mu značila ili nisam značila okej?".
"Arnelia,ja stvarno nemam ništa protiv vas dvoje Daniela i tebe,ali bolje nemoj sebi stvarati probleme sa Nataliom bar dok on ne raščisti koja će biti njegova ljubav,a koja ne",upozorila me moja prijateljica kojoj sam do neba zahvalna na drskosti koju posjeduje u razgovoru sa mnom.
Naškiljila sam na jedno oko. "James i ti?",postavila sam pitanje. Iako se često nije crvenila ovog puta njezini obrazi su poprimili crvenu boju.
"Trenutno ste Daniel i ti problem ,a ne James i ja. No, znaš šta?",uzbudljivo je prevrnula temu. Nećeš doživotno moći bježati od toga.
Nasmiješila sam se njezinoj izuzetno slatkoj faci. "Šta?".
"Slučajno,dovraga namjerno sam mami pokazala njegovu sliku mama kaže kakav je ovo drogeraš i onako nasmijala se samo glasno ,a ja sam pala u trans ",ispričala je Ela ,a ja sam se samo smijala.
"Kakav god bio on je James,dobar bez obzira na njegov izgled lošeg dečka ima dobro srce bar prema nama je fin",prošaputala sam joj i krenula naprijed,a ona za mnom.
I kada god sam odlučila da o nečemu neću razmišljati baš sam o tome razmišljala. Obećala sam sebi kako neću razmišljati o Danielu,a to jednostavno svaki put pogazim zahvaljujući mojim prijateljima koji ga svakodnevno spominju.
Pogledala sam ka naprijed i vidjela Jamesa kako grli Elu ,a potom i mene. "Gdje ste ljepotice?",šmekerski je upitao i zadignuo obrvu.
"Arnelia u mislima ,ja na zemlji",Ela je odgovorila i izrugala mu se ,a on je prevrnuo očima. "Ma bravo princezo",sarkastično je rekao i krenuo ići.
Ela je krenula za njim i smarala ga svojim pričama i stvarno su se činili sretnima i kao jako lijep par,a ja? Ja sam išla kao najveći siromah i običan smrtnik iza njih šepurećim korakom i nimalo nasmijanog lica jer mi se život nikada nije smiješio.
Neko me razdrzmao za ramena ,a kada sam se okrenula vidjela sam Jamesa."Ma srce malo šta je bilo?",tepao mi je i treptao okicama.
Uputila sam mu nedefinirani osmijeh. "Ništa".
"Naravno lakše je reći ništa nego mi reći koga trebam udarati,bravo Arnelia",poljubio me u obraz,smrknuo se i krenuo ići.
Zastala sam i dreknula se za njim. "Ja ne želim da ti njega tučeš". Okrenuo se i zbunjeno me pogledao."Ja želim samo da me neko sasluša bez osuđivanja",nadodala sam ,a on je došao do mene.
ESTÁS LEYENDO
Neodoljiv 🔚
Novela JuvenilJa želim da ostanem i uživam u tvom divljaštvu. Daniel & Arnelia