19.

3.6K 198 132
                                    

Djeca su najveće bogatstvo koje možete imati. Moja djeca su bila moje bogatstvo, ali da su mirni i fini to baš i nisu bili niti će biti. Mirišem nevolje s njima.

Zagrljaj oko ramena me trgnuo iz razmišljanja. "O čemu razmišljaš?", poljubio me Daniel u obraz.

"Razmišljam gdje su sada Nora i Kristian", šapnula sam i nagnula se na njegovo rame.

Promrmljao je nešto u moj vrat, a ja sam se istrgnula i okrenula. "Gdje su ta djeca do sada?", počela sam luditi ovdje.

"Stići će kući, a pusti ih mladi su", rekao je.

"Imaju tek sedamnaest godina!", viknula sam zabrinuto.

"Ššš", pomilovao me po glavi i poveo u kuhinju gdje su bili pečeni palačinci sa kremom.

Sjela sam za stolicu i krenula jesti kada su se vrata otvorila. Nastavila sam jesti ljutito spuštene glave dok se Daniel okrenuo preko stolice gledavši u njih dvoje koji su se gurali da uđu kroz vrata u kuhinju.

"Fuck you pederčino", pokazala mu je Nora srednji prst i ušla u kuhinju prije Kristiana.

Dignula sam se od stola i stala ispred njih dvoje. "Prestanite da se svađate odmah!", dreknula sam se na njih jer su se krenuli tući.

"Dobro ljubavi ,hajde sve je uredu. Vas dvoje otiđite se presvući i dolazite odmah ovdje", Daniela su oboje poslušali i otišli.

Otpuhnula sam i sjela na stolicu. Daniel je došao do mene i sjeo. "Arni,oni su mladi oboje pa i mi smo bili nemoj luditi odmah. Vidjet ćeš pametni su oni", rekao je i zagrlio me.

"Bipolarcu", isplazila sam se.

Zadignuo je jednu obrvu. "Odgrist ću ti ga", rekao je i prisjetio se naših rasprava.

Nasmijala sam se i on me štipnuo u zagrljaj. Ponekad pomislim kako će mi polomiti i ovo malo kostiju. Namignuo je kada sam se odmaknula i tada su u prostoriju ušli naši maleni nevaljalci.

Nora je sjela i pogledala nas umiljato trepćući očima. To je moja kopija, a Kristian je Danielova. Nervozno je prolazio rukama kroz dugu kosu i trljao šakama oči. "Hajde recite nam", progovorila je Nora.

"Hajde da jedemo. Nemoj sada da se svađate više uredu? Volimo vas i ne želimo svađu", rekao je Daniel i ja sam otišla po jelo.

Tanjur mi je ispao i sve se prosulo na sred kuhinje. Daniel je uletio u kuhinju i došao do mene. "Draga Arni,uplašila si me jebi se",opsovao je i zagrlio.

"Dešava se ,pusti hajde",odmaknula sam se od njega i nasmiješila čučeći dolje i berući staklo.

"Opa mačko, eto mene to čistiti da dobijem isti tretman", podsjetio me na naše rasprave.

Udarila sam ga po ruci. "Odbij odavde idi tamo da se ne kolju ono dvoje", gurnula sam ga i izašao je iz kuhinje.

Kada sam sve pokupila čula sam Daniela kako se dere. Šta se dešava?On nikada nije vršio pritisak na njih niti povisio ton. "Vas dvoje jebeno niste normalni, mama će vas ubiti oboje!", dreknuo se i kada sam ušla Daniel je stajao i prolazio rukom kroz kosu.

"Šta se dešava?", zbunjeno sam upitala.

"Neka ti kažu tvoja djeca", živčano je rekao.

Zbunjeno sam sažela obrve i pogledala ga. "Slušaj me Daniele ,ti nikada nisi dozvoljavao da galamim na njih zato šuti i preuzmi krivicu", otresla sam rukama.

"Tvoja lijepa i fina djeca su se sparila", rekao je i pljesnuo rukama.

Sjela sam na stolicu ,a ono dvoje su samo zbunjeno se gledali. "O čemu tačno pričaš? Naravno da će se spariti imaju 17 godina imaju pravo na dečka i djevojku", odmahnula sam glavom.

Neodoljiv 🔚Where stories live. Discover now