1

13 1 0
                                    

Úplne obyčajný deň. Napadlo ma že si pôjdem zabehať ako mám vo zvyku😊Vstala som ,vyzliekla som si pyžamo,vyčistila som si zuby , prečesala si vlasy . Obliekla som si (ako stále) čierny autfit... Čiže čierne tepláky , čierne tielko a čierny svetrík.Od narodenia som akási temná, zbožnujem čiernu farbu. Zrazu na mňa z dola zakričí mama. Elis, zlatko poď si dať raňajky. Zutekala som dole po schodoch. Vzala som si jablko a šla som si zabehať. Prešla som cez jednu ulicu a zabočila som do parku. Neako mi prišlo zle. Začala sa mi točiť hlava všetko naokolo sa točilo akoby som bola na kolotoči ... Zavjal prudkejší vietor. Ocitla som sa na tom istom mieste lenže bolo to akosi staršie... Sama seba som sa pýtala Aaako?? Čo sa to ?? Sakro čo sa to stalo ?? Ocitli sa predomnou noviny ... "Preboha 1940????" Poobzerala som sa okolo ... Oproti mne som videla chalana asi tak starého ako ja . Bol vysoký, svalnatý, s tmavými vlasmi.Bol taktiež taký vystrašený ako ja . Bojazlivo som sa k nemu približila. Vôbec som netušila kto to je ale v tej chvíli som cítila, ako keby som ho poznala od narodenia. Chytili sme sa za ruky . A je to tu zasa. Silný vietor a mne je zase zle. Všimla som si že aj jemu. Všetko sa točilo. ..... A sme späť. Pustil mi moju spotenú ruku. Až potom všetkom sme sa zoznámili ... Nežne sa usmial a povedal "Ja som Paľo ... Úsmev som mu opätovala a povedala " Jaa som Elisa ale volaj ma Elis. A potom začal ... Neviem čo to bolo stalo sa mi to prvý krát bolo mi hrozne zle a bál som sa čo sa bude diať. Veľmi mi prekážal ten vietor a krv mi v žilách stuhla . V tej chvíli a v tom strachu mi bolo tak dobre keď si ku mne prišla. Síce som nevedel kto si ale vtedy som cítil ako keby som ta poznal od detstva.... To všetko som mu povedala aj ja ... Vymenili sme si čisla pre prípad že by sa to stalo znovu... Dohodli sme sa že o tom nikomu nepovieme. A že keď bude iba náznak niečoho čudneho dáme si o tom vedieť. Bála som sa čo sa bude diať dalej no však celý týžden nebolo nič. A ani ten krásny Paľo sa neozval. Dúfam že sa čoskoro stretneme :)

Láska v Krajine SĺzWhere stories live. Discover now