Ja ja jaa... Začala som koktať a nemohla som nič povedať. "Tak čo stalo sa niečo?" Pýtal sa Paľo.
"Elis si tam?" Tak moc som mi chcela niečo povedať ale nemohla som. Akoby mi niečo zamotalo jazyk a nedal sa rozpliesť. Hovor som vypla. Na mobile čas ukazoval 00:00. Napísala som mu správu: Za 30 minút na mieste kde sme sa stretli. Rýchlo som sa prezliekla do úzkych čiernych riflí, tmovo-sivého trička a prehodila som cez seba čiernu koženku. Striekla som si svoj parfém. Našuchtala som si na nohy svoje obľúbené ošúchane tenisky a vybehla som z domu.
Nevedela som čo urobím keďže som nemohla rozprávať. Srdce mi bilo o sto šesť. Bola som vystrašená. Keď som prišla na dohodnuté miesto Paľo tam už stál a čakal na mňa. Pozrela som sa na mobil, a uvedomila som si že meškám. Paľo sa vypytoval prečo som ho zložila a zavolala ho sem.
Mojou rečou tela som mu chcela vysvetliť môj problém. Myslím že to nepochopil. Určite to nemohol pochopiť. Vyšilovala som ako šibnuta. Bola som hrozne vystrašenám V tu chvíľu by ma neuspokojíl ani ten najskúsenejší psychológ. "Pššt", povedal Paľo a chytil ma za ruku. V tej chvíli som sa uvoľnila a cítila som chvíľu zázraku. Strach, nervozita a všetko ostatné zo mňa opadlo. Zalial má pocit bezpečia, lásky, šťastia,nebojácnosti a sily. "Môj jazyk" povedala som.
Paľa vidím dnes po 2.krat no v jeho očiach akoby som videla našu minulosť. Že sa poznáme už dlhé roky. Pýtal sa ma: "ČO SA STALO? "
Vyrozprávala som mu všetko: o mojom sne, o pani so žezlom, o krajine, o tom ako pani vravela ze sa s ním mám spojiť a o tom ako ma za sna zobudil on a ako som stratila svoj hlas skôr svoj jazyk. Vypočul má a potom spustil on: "Mal som to podobné" Bol som u kamoša a mal párty. Všetci tam chlastali no ja som sa na to dnes necítil. Bolo mi zle točila sa mi hlava. Vyšiel som na záhradu. Bolesť hlavy zosilnela. To všetko som videl tiež krajinu, pani a jej žezlo, to ako prikazovala že sa máme spojiť, vravela ze si zázračná výnimočná, že krajine musíme pomôcť. No potom som sa zobudil a narozdiel od teba som nemal žiadne bolesti. Pri našom prvom stretnutí sme si vymenili čísla a vravel som ze ak sa stane niečo zvláštne tak sa ti ozvem a stalo sa? Stalo. Chcem aby sme boli v kontakte hlavne v týchto čudných veciach nechcem byť sám. Mohli by sme sa porozprávať zajtra? Dnes je už neskoro. Povedal. "Áno samozrejme"
"Tak čo zajtra o 4 v kaviarni Caffe La Desser't? " Kyvla som na náznak súhlasu a kráčala som späť domou
YOU ARE READING
Láska v Krajine Sĺz
FantasyElisa je obyčajné 16 ročné dievča... Jej sny znamenajú všetko. Spoznáva Paľa,Novú Krajinu Sĺz, samu seba, jej rodokmeň, kráľovnú Normeu, a kráľovninu sesternicu Fosseriu proti ktorej sa bude musieť postaviť. Spozná aj životnú lásku? Romanticko-fa...