"Osvietila ma." "Je to ako zapliest sa do nejakej sekty." "Osvietenie prináša mnohé nové veci, nové schopnosti." Napríklad dokážeme čítať myšlienky sama si to videla, vieme pociťovať pocity druhých, lepšie vidíme, netreba nám často jesť,každý osvietený potrebuje svojho partnera. Osvietenym sa môžeš stať. No ty a ja sme sa osvietenymi už narodili. "
Ja ako narodený osvietený som bol iba prijatý tajomnou kráľovnou Normeou. Od malička som vedel ze normálne dieťa niesom. Stále som bol sám, decká sa má báli už v škôlke, nemal som kamošov. Vedel som ze som niečím iným. V škole má neskôr začali šikanovať za to že som bol iný. Neobliekal som si nič iné ako čierne oblečenie. Raz v roku 1940 som zašiel do jednej starej knižnice na rohu ktorú spravovala už staršia pani babičkovskeho štýlu. V knižnici bol hrozný zápach pripomínajúci pálenie tiel,alebo hnitie. V pravom rohu miestnosti som zbadal dvere. Niečo ma k nim priťahovala tak silno že som sa tam musel dostať. Po vstupe do dverí bola v miestnosti tma. Našťastie som hneď pri dverách na starej zaprášenej komode našiel svietnik. Posúval som sa tou úzkou komorkou preplnenou rôznymi zaprašenymi knihami ktoré boli v koženych obaloch. Tlmené svetlo sviečok mi odražalo strieborný nadpis na regály. "PRÍSNY ZÁKAZ". V koženom, mohutnom sivo-čiernom obale bola kniha s hrubým zlatým nápisom: Krajina Sĺz. Vzal som si ju a prepašoval ju von z knižnici." Čítal som ju,hĺtal som v nej každé jedno slovo. "V MODREJ LÁSKE JE ZRKADLO ČASU" Zamyslel som sa čo to malo znamenať. Modrá láska -podnik v našom meste. Áno v Modrej láske som bol naposledy pred 10 rokmi. Pamätám sa že tam bolo jedno veľké zrkadlo ktoré má stále pritahovalo. Tak som sa tam znovu vybral. Keď som vstúpil do kaviarne všetci sa na mňa pozerali akoby vstúpil Boh. Všetci sa stiahli do skupiniek a sledovali čo urobím.V podniku boli ľudia celkom podobní mne. Dlhé čierne bundy, štýl môjho typu. Sadol som si k najbližšiemu stolu pri zrkadle a pozeral som sa naň. V zrkadle sa objavila plačúca žena s ružou v ruke. Nemohol som sa vynadívať. Postavil som sa k zrkadlu a v ruke som držal svoj rúženec ktorí som tenkrát v roku 1940 stále nosil. Zrkadlo sa začalo trblietať. Po okraji toho veľkého zrkadla sa objavil masívny zlatý obrys z ktorého vychádzali obrovské červené voňavé rúže. Zrkadlo má vcuclo dnu. Padol som na zem. V krajine bolo krásne. Všade boli kvety všelijakej farby no najrozprestrenejšie boli červené ruže. Okolo pobehovali tvory ktorych som nikdy nevidel. Maličké s veľkými ušami a nosmi veľkými ako jablká. V krásnej striebornej róbe so žezlom v ruke ma privítala Normea. "No konečne že si tu" "Očakávala som Ta. " Už som si začínala myslieť že tu knihu som ukryla veľmi ďaleko od tvojich očí." Normea bola krásna mala dlhé jemne gaštanové vlasy siahajúce pod zadok. Jej dokonalá postava by položila k zemi každého jedného chlapa.
Normea mi vyrozprávala o všetkom. Že mám silnú energiu, že ťa musím nájsť, že som taký istý ako ty. Normea mi ponúkla v Krajine Sĺz jeden veľký dom. Dodnes patrí iba mne. V jeden večer do môjho domu vnikla Normea aj s 50-tími mužmi v čieenych klobúkoch a dlhých pestro červených kabátoch siahajucich ku kolenám. Štyria muži ma chytili za končatiny. Jeden mi uložil na hlavu korunu z ruží a druhý mi uložil na nohy veci podobné náramkom na ruku. Ostatný muži začali vyspevovať nejakú zvláštnu ritualnu pieseň. Normea ku mne pristúpila a žezlom mi na čele urobila pomyselnú hviezdu. Všetci odomňa odstúpili. Všetko vo mne začalo bublať. Cítil som ako sa mi krv ťažko prepcháva cez žili. Odrazu som videl 100x lepšie ako predtým, cítil som šťastie,nervozitu, zlosť, vinu,lásku,smútok v jednom pocite. Po necelom týždni som sa cítil taký silný, nevyčerpatelny, nepotreboval som jedlo jedine čo som vtedy k životu potreboval bol sex. Teraz sa všetko zmenilo. Čakal som toľko rokov kým som ta našiel, kým si sa narodila, čakal som kým budeš mať 16. Normea vravela že keď ťa najdem mám ťa priniesť do našej Krajiny Sĺz. Až keď k nám prídeš povie mi akú máme spoločnú misiu a čo máme spolu napraviť. Jedine čo viem je že samotná Normea nemá takú silu ako my dvaja." Tvoja a moja energia sú žiary v obidvoch svetoch. Ty a ja sme sa osviteny narodili. Normea nás iba zasvieti do nášho sveta. Jej svet patrí nám."
Osvieteny sme sa narodili no zasvietením ti pribudnú všetky nové schopnosti.
VOUS LISEZ
Láska v Krajine Sĺz
FantasyElisa je obyčajné 16 ročné dievča... Jej sny znamenajú všetko. Spoznáva Paľa,Novú Krajinu Sĺz, samu seba, jej rodokmeň, kráľovnú Normeu, a kráľovninu sesternicu Fosseriu proti ktorej sa bude musieť postaviť. Spozná aj životnú lásku? Romanticko-fa...