10

4 0 0
                                    

Po včerajšku som sa cítila mierne previnilo ale nesmierne štastne.
Palove bozky a dotyky mi nemohli vyjsť z hlavy.
Dnes už konečne zamierime k Normei. Nemala som ani čisté oblečenie. Musela som sa späť obliest do včerajších vecí.

Paľo vošiel do izby a ja som si nemohla vytiahnuť zips na šatách. Pristúpil ku mne zozadu prehodil mi vlasy dopredu a zapol mi zips.
Ja som si upravovala náušnicu na pravom uchu. Pävne mi chytil zápästie jeho veľkou rukou.
Otočil si ma k sebe. Pävne sa má chyť. Ovinula som sa mu okolo krku a on ma chytil za pás. Premiestnili sme sa pred Normein zámok.Pred zámkom stali asi 15-sti obrovský muži s mečmi, sivymi tričkami, čiernymi rifliami a čiernych v kratších koženych kabátoch. Dvaja z nich chytili obrovské sklenené dvere zámku a otvorili ich.
Ocitli sme sa v zámku konkrétne v priestrannej sále. Celý zámok pôsobil svetlo a žiarivo.
Paľa som chytila pävnejšie za ruku a zašepkala som nech ma tu nenechá samu. Vravel že sa nemám báť. " Jedine čoho sa bojím je to ze zostanem tehotná so starcom alebo dostanem nejakú pohlavnu chorobu ty prasa" Paľo sa doširoka usmial a vykročil dopredu. Niesli sme sa dlhou chodbou. Popri kráčani mi vravel: "Včera si bola neskutočná"
Pozrela som sa na neho a sarkasticky som na neho zavrčala.
Usmial sa, zastavil sa a pobozkal ma.
Ocitli sne sa pred veľkými drevenými dverami so zlatými detailami.
Paľo zaklopal. Dvere sa ihneď samé otvorili.
Vo veľkej miestnosti stál trón na ktorom sedela Normea. Jej róba bola snehovo biela a na prsiach vybíjaná diamantmi. Na hlave mala korunu vyzerajúca ako z ľadu.
V ruke držala veľké žezlo.
Vstala a pozrela sa na mňa: "Vítam ťa Elis"
"Doniesol som ju na osvietenie" povedal Paľo. "Viete že ona je zasvietená od narodenia je potrebné ju iba osvietit".
" Jasne ze viem, jej príchod očakávam už niekoľko tisíc rokov. Zahlasila Normea.
"Pff,to akože tu budeme takto stať a rozprávať či by ste ma mali osvietit alebo zasvietit".
"Začneme hneď" vyhodila Normea.
Zatiahli sa všetky žalúzie na oknách, pozhasinali sa svetlá, zapálili sa asi štyri svietniky.
Normea pristúpila ku mne a povedala: "Kľakni si"
"A čo ťa akože mám urobiť?" Počula som mierny Paľov chychot.
Normea zdvihla to svoje veľké žezlo. Ja už kľačajuca som bola nesmierne zvedava na jej predstavenie.
Vzala ho do svojich rúk a pri tom niečo zariekala. Žezlom prešla na moje práve rameno a neskôr na ľavé. Nasledujúce miesto bol chrbát. Prešla mi žezlom po celej chrbtici.
" Auu!!"

Láska v Krajine SĺzWhere stories live. Discover now