2

6 0 0
                                    

Ani po týždni som na to všetko nemohla zabudnúť. Všetko sa to stalo tak rýchlo. Ako som sa ocitla v roku 1940?? Kto bol ten sexy chlapec Palo?? Ako to že mi dal číslo?? A že mu mám zavolať keď sa stane niečo čudné?? Nikdy!! Bola som rozhodnutá ako nikdy predtým. Pokúšala som sa na to všetko zabudnúť no vôbec sa mi to nedarilo. A keď vravím že vôbec,myslím ti vážne vôbec. Celý deň mi v hlave výrili mnohé otázky. Myslela som si ze mi švihlo. Že som na to psychicky zle. Nepovedala som to nikomu. Totálne nikomu. Nemala som kamošov ani kamošky. Celý život som bola sama. Mala som iba rodičov ktorý sa stále hádali a riešili iba peniaze.
V jeden večer ma začala hrozne bolieť hlava. Vyšla som hore schodmi a vošla som do svojej izby. Mala som ju dosť veľkú. V strede bola veľká posteľ s rôznymi vankúšmi. Na pravej strane izby som mala stavanú skriňu. A na ľavej strane som mala veľké zrkadlo a toaletný stolík. Odlíčila som sa a obliekla som si pyžamo. S chuťou som si ľahla do postele a vydýchla som. Tá bolesť hlavy zosilňovala. Pokúšala som sa zaspať. Asi po piatich minútach sa mi to podarilo. Ponorila som sa do svojich snov. Sen bol ako z rozprávok. Tajomný svet,plný rôznych bytosti s veľkými nosmi, malými očami a špicatými ušami. Všetko bolo také krásne zázračne, čarovné všade ba zeleň. Odrazu sa mi v sne ocitla akási dáma v čiernych dlhých šatách s bielou čipkou a so žiarivým žezlom v ruke. Šiel z nej strach. Bola tajomná, neoblomná, vodca všetkých tvorov v krajine.
Ja som sa zo sna pokúšala kričať aby ma niekto vzbudil. No môj hlas sa nezmohol na nič. Cítila som ako mi v mojom vnútri niečo tlači na moje orgány. Všetko bolo také čudné až s cítila ako mi z očí tečú teplé slzy. Tajomná pani na mňa v sne kričala: "Elis musíš sa k nám dostať." "Musíš to urobiť počuješ??!" "Nevzdávaj to." "Neblázniš si výnimočná." Hovorila Tajuplná pani a v rukách si prehadzovala svoje žezlo. "Musíš sa spojiť s Paľom a spolu to všetko vyriešite" Nevedela som čo mám v tom tvrdom spánku urobiť. Nemohla som sa zobudiť. Moje tele bolo ako priklincované k posteli.
Zo spánku má zobudilo vybrovanie telefónu v mojej ruke. Vstala som a prešúchala som si oči. Všetko v mojom vnútri má bolelo ako nikdy predtým.
Zdvihla som telefón na druhej strane sa ozval pävný hlas: "Stalo sa to aj tebe?"
Nezmohla som sa na žiadne slovo.

Láska v Krajine SĺzTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang