4

2 0 0
                                    

Čierna mini Sukňa, červené silonky,červený top a vysoké čierne čižmy. Dnes som si dopriala aj make-up. Silná špirála,ostrá linka, zamaskované kruhy pod očami po včerajšku,červené pery s presnou kontúrou. Pozrela som sa do svojho veľké zrkadla. Vravím si: "Dnes ti to ale svedčí Elis". Občas si treba dopriať aj inú farbičku ako čiernu. Veď cítiť sa krásne,ženský,príťažlivá nieje hriech nie? Ale aj tak, Čierna je srdcovka.
Ok tak idem. Bolo pol 4. Kaviareň som síce nemala ďaleko ale v týchto čižmách sa tam za tu pol hodinku dotrepem len tak tak. Stojím pri kaviarni je 15:50 takže desať minút náskok 😂😂. Už vidím prichádzať Paľa. OMG on je tak krásny. Svalnatý, svaly sa mu rysuju spod jeho priliehavého čierneho tričká. Cez svoje tricko má prehodeny dlhý kožený kabát siahajúci až po členky. Na nohách má pevné topánky a jeho vlasy veju ako o život. Môže byť niekto dokonalejší? Pff, tento by o mňa ani nezakopol. "Ahoj Elis."
"Ahoj" povedala som a prehodila som si vlasy cez rameno.
Vstúpili sme do kaviarne. Vzali sme miesto pri okne. Objednali sme si kávu.
"Chceš do toho ísť?" opýtala som sa.
"Do čoho" prehodil.
"Predsa dostať sa do tej krajiny" "Neláka ta na tom niečo?" povedala som.
"Takýto živý sen som nemal nikdy predtým." "Jasne že sa tam chcem dostať." "Musím ti niečo povedať"
V krajine som už bol ešte pred naším stretnutím.
"A to mi hovoríš len tak??!!"
"Nerozčuluj sa. Je pravda ze som ti o tom mal povedať skôr ale teraz je ten najlepší čas."
A čo? Čo je v tej krajine?
"Poslala ma pani aby som na teba dával pozor."
"Pozor?" čo si o mne myslí že som babo a musí ma neustále strázit??
"Vravela že máš veľkú silu." V našom svete si výnimočná Elis"
Každý človek na zemi má svoju žiaru -energiu a my všetci to v našom svete kontrolujeme." " tvoja žiara pohlcuje nielen túto zem ale z časti aj našu krajinu. Máš neskutočny potenciál, si najsilnejší človek akého som kedy videl a cítil."
"Vravel si našu krajinu? Žiješ v nej poznáš ju dlho?"
"Pamätáš si naše prvé stretnutie?" "Aký si tenkrát v novinach videla rok? "
"1940 " povedala som.
"Od vtedy mám 17 rokov. Nemení sa to." "Som osvetený našou kráľovnou."
Jeho slová mi v hlave hučali.

Láska v Krajine SĺzDonde viven las historias. Descúbrelo ahora