V jaskyni sa objavilo denne svetlo.
"No konečne už som myslela že tu zomrieme" a pritom som prekrucala oči.
Paľo ma chytil za ruku a ťahal má za sebou. Chodilo sa mi hrozne pretože som mala na nohách tie čierne štekle.
Len čo sme z jaskyne vyšli zbadala som chlorupov.
Všetci pred sa nami klaňali.
"Zdá sa že si tu slávny" povedala som.
Paľo na mňa nahodil pohľad ktorému som vôbec nerozumela.
"To tebe sa všetci klaňajú Elis"
"Poď ideme"
Vystúpili sme z akéhosi lesíka a konečne sme sa dostali do srdca Krajiny Sĺz. Bola tam krásne. Presne ako zo snov. Všade bola zeleň, iný vzduch -ostrejší,všade pobehovali jednorožci,chlorupovia, nad nami poletovali rôzne druhy vtákov a motýľov.
Zastavili sme na kopci.
"Aha pozri sa" ukazovákom Paľo mieril na obrovský hrad s dvanástimi vežami.
" Čí je to zámok ? "
"Normein"
Nemohla som sa vynadívať na tu krásu. Objemný diamantový zámok ,celý vyzeral ako jeden obrovský diamant bolo to niečo neuveriteľné. "Ideme" prehlásil Paľo.
Už sme boli len niekoľko metrov od zámku . Nejakých 15 metrov.
"Počkaj" povedala som.
Paľo bol približne nejaké 2-3 metre predomnou.
" Deje sa niečo?" opýtal sa ma.
Prišiel ku mne bližšie.
Chytila som mu ruky a položila som mu ich na môj pás.
Ovinula som sa mu okolo krku.
" Sľúb mi že budeš všade somnou a nenechas má pri Nermei samú."
" Sľubujem že ťa celý čas budem držať za ruku a nepustím ta."
" No neprehaňajme to" mierne som sa usmiala a už sme sa nežne dotýkali nosmi.
Vlepil mi tak silný bozk že som zostala v miernom šoku.
Rukami som mu zašla pomedzi vlasy.
On zliezol rukami na môj zadok.
Pävne ho stisol a nechtiac mi strhol menší volánik na šatách.
"Prepáč Elis"
"Sklapni a pobozkaj ma"
Bozkávali sme sa ako zmyslov zbavený.
Jeho vôňa,jeho svaly, telo, vlasy všetko bolo dokonale.
Premiestnili sme sa do jeho izby.
" Veď vieš premiestňovanie je moja silná stránka" doširoka sa usmial jeho neuveriteľne jasným úsmevom.
Mal tam obrovskú posteľ.
A samozrejme že ma na ňu zvalil.
Strhol zo mňa šaty. Hanbila som sa ako nikdy predtým pretože som bola panna a doteraz moju nahotu nevidel nikto. Lenže pocit toho zápalenia vo mne to všetko uľahčilo. Okamžite som mu vyzliekla tričko a chytala som to jeho ohromne svalstvo.
Bol to pocit slasti,neviem to ani popísať slovami. Telá sa nám spojili a vyžarovala z nás energia siahajúca najmenej 10 metrov naokolo. Celá izba svietila žiarou naších tiel. Moje telo dosiahlo neopisateľného pocitu.Neskôr:
"Schválne s koľkými si spal?" Nahodila som šibalsky úsmev.
"Vravel som ti že istú dobu som nemal v živote nič, že som k životu nepotreboval nič iba sex"
" Tak koľko?"
"7" odvetil cez zuby.
" 7?" "Tak to nieje až tak veľa čakala som niečo ako 40,50"
Pozrela som sa na neho a videla som iba mierne zahanbenie alebo niečo podobné.
"Počkať počkať" 7 to akože 7-sto? 7-tisíc??? "
"7-sto"
"PRE BOHA" vytreštila som na neho oči a bola som veľmi veľmi prekvapená.
"A ty?" spýtal sa a čakal na moju odpoveď.
Neodpovedala som. Pozrel sa mi do očí a povedal: Nehanbi sa povedz mi to ja som sa ti priznal"
"Vec sa má tak že si môj prvý"
"PRE BOHA" Jeho pohľad sa rozžiaril a mierne sa na mňa usmial a nežne má pobozkal.
"Tak v tom teda pokračujme máš čo dobiehať princezná"
Nezmohla som sa na slovo znova vo mne prechádzali výry pocitov.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Láska v Krajine Sĺz
FantastikElisa je obyčajné 16 ročné dievča... Jej sny znamenajú všetko. Spoznáva Paľa,Novú Krajinu Sĺz, samu seba, jej rodokmeň, kráľovnú Normeu, a kráľovninu sesternicu Fosseriu proti ktorej sa bude musieť postaviť. Spozná aj životnú lásku? Romanticko-fa...