Celým telom mi prešla neskutočná bolesť zahrnutá vzrušením.
Odrazu som sa vztýčila a stala som zoči-voči Normei. Cítila som sa taká silná žeby som premohla celú armádu. Môj zrak,sluch a všetky vnemi boli oveľa lepšie vyvinuté.
Telom mi prebehli všetky pocity.
Normea položila svoje dlane na moje ramená a pozrela sa mi do očí. "Si pripravená čeliť tomuto svetu" Potrebujeme premôcť kráľovnú Fosseriu.
"Potrebujeme?? Nevraveli ste mi nič o tom že budem musieť niečomu čeliť" A kto je vlastne ta Fosseria?
" Je to moja sesternica ktorá ako sedemnásťročná utiekla so svojím priateľom a s rodinným trezorom plného energie pre našu krajinu do Mrtvého lesa na severe" Potrebujeme aby ste ho dostala späť a nechala správu Fosserii.
"Spoliehaj sa stále na Paľa"
" A ako sa tam dostaneme?"
"Paľo je cestovateľ" Na akékoľvek miesto si zmysli premiestni sa""Poď Elis" zahlásil Paľo.
Vyšli sme pred zámok na veľké trávnaté priestranstvo.
"Vyskúšam tvoje sily"
Schmatol mi ruku a snažil sa má prevalcovat. Chytila som ho za trup a prevrátila som ho na chrbát. V živote som sa taká silná necítila.
Ležal na zemi a zahlesal: " Veľmi dobre." "Dostaneš meč."
"Meč?" Veď s ním neviem nič robiť to skôr sa zabijem ja než sa s tým obránim.
"Teraz to už vieš" čudovala som sa čo vravel.
Lúskol prstom a už sa jeden z tých sexy vysokých chlapov s mečmi rútil k nemu s dvoma mečmi.
Jeden dal mne a druhého sa chopil on.
Meč bol dlhý so zlatými detailami na rukoväti. ( Inak všimli ste si že všetko v tomto popiči svete má zlaté detaily? Aaa to len taká moja myšlienka)
Uchopila som tu jeho krásnu rukoväť a začala som šermovat.
Meč mi padol do ruky ako uliatý. Jeho čepeľ má neskutočne priťahovala.
Paľo sa iba divil ako mi to neskutočne ide.
Musím uznať že aj on to stým mečom vedel. Lenže ja som bola oveľa lepšia.
Premohla som ho a nechcela som sa vzdať tohto pocitu.
"Budeš našim vodcom" povedal Paľo a usmial sa.
"Tak sa dajmä do práce musíme sa dostať do Mrtvého lesa. Mám väčšie gule než Fosseria." "Vezmem si čo jej nepatrí." Povedala som a cítila som sa nesmierne odhodlane.
CZYTASZ
Láska v Krajine Sĺz
FantasyElisa je obyčajné 16 ročné dievča... Jej sny znamenajú všetko. Spoznáva Paľa,Novú Krajinu Sĺz, samu seba, jej rodokmeň, kráľovnú Normeu, a kráľovninu sesternicu Fosseriu proti ktorej sa bude musieť postaviť. Spozná aj životnú lásku? Romanticko-fa...