"Od vtedy mám 17 rokov" "Som osvetený" Vravel to tak kľudne akoby sa nič nedialo. Ako mi to len mohol urobiť?? Tváriť sa že sa mu to deje po prvý krát ako mne?
Keď sme sa premiestnili do roku 1940 vyzeral byť tak isto vystrašený ako ja a aaa vravel že je rád že som bola s ním. Ako mi mohol takto klamať? V čom ešte klame? Ležala som na posteli a rozmýšľala som. V tom momente som ho nechcela ani vidieť. Je to klamár, hajzel nikdy viac sa k nemu neozvem.
Prikryla som sa dekou. Prezliekla som sa do gatiek a čierneho voľného tielka.
Znovu som cítila ten zvláštny pocit. Tlak na tele. No v únave a v nervoch z tých klamstiev som zaspala.
Silný buchot nejakých bubonov v hlave mi nedal pokoja v spánku. Buchot silnel a silnel. Nemohla som sa zobudiť. Kurva čo sa to deje?? Myslela som si...
"Elis počuješ má?" Elis?"
Ten hlas som už niekde počula.
Zasa ta tajomná pani? Čo zas do pekla chce??
"Prestaň sa na neho hnevať." Je jediný kto ti môže pomôcť"
"Je ten ktorý ti vo všetkom poradí"
Vyskočila som z postele. Čo to do šlaka malo znamenať?? Čo odo mňa chcú?
"Kašlem na to celé. Možno sa mi len všetko zdá."
Musím to všetko zrušiť aby mi tie bolesti hlavy vymyzli. Nechcem trpieť celý život týmito snami. Nechcem žiť v bolestiach z týchto čudných veci.Pozrela som sa na plochu telefónu. Vytočila som Palove číslo. Okamžite mi to zodvihol. "Prepáč mi to Elis. Mal som ti o tom povedať už skôr. Nemal som ta ťahať za nos. Môžem k tebe prísť? Všetko si to Vyjasnime. Nemusíš vravieť adresu iba povedz či áno alebo nie."
V zápätí som odpovedala; Áno.Prešlo necelých 10 minút a Palo bol v mojej izbe. Nechápala som ako. Dvere boli zamknuté, všetky okná pozatvárané a on sa iba zrazu objavil v mojej izbe na poschodí. "Ahoj" Jeho pävný hlas ma neskutočne rozčuloval. Ako môže byť tak sexy?? Pred necelými troma hodinami som ho nenávidela a teraz by som z neho najradšej strhla tu jeho košeľu.
"Som až tak sexy?" opýtal sa. Ja som iba nečujne bez dychu stala ako obarená.
" Aaa ako?"
Ako to všetko vieš? Vieš čítať myšlienky? Ako vie vieš kde bývam? Ako si mohol klamať že sa ti to deje po prvý krát?!
Bola som rozzúrena a rozčulovala som sa ako nikdy predtým.
On len stál a obzeral si ma.
KAMU SEDANG MEMBACA
Láska v Krajine Sĺz
FantasiElisa je obyčajné 16 ročné dievča... Jej sny znamenajú všetko. Spoznáva Paľa,Novú Krajinu Sĺz, samu seba, jej rodokmeň, kráľovnú Normeu, a kráľovninu sesternicu Fosseriu proti ktorej sa bude musieť postaviť. Spozná aj životnú lásku? Romanticko-fa...