Erenay'a sövmek serbest arkadaşlar :D Bu bölümde de pek birşey yok. Bana olay yok sıkıcı falan derseniz anlarım. Finalde herşeyi öğreneceksiniz zaten. Ama finale daha çok var :D kajsksj Yorum yapın lütfen :* xd
5.BÖLÜM
Duvara yaslanmış bana bakıyordu. Paytak adımlarla yanına gittim. Her zaman ki umursamaz davranacaktım. Bu kadar kolaydı.
''Özür dilerim. Rahatsız etmek istemezdim'' dedim kafamı eğerek.
''Asıl ben özür dilerim. Öyle görmeni istemezdim'' dedi.
''Sorun değil'' dedim kafamı kaldırıp gülümserken. Sahte gülümsemek kadar kolay birşey yoktu benim için. Uzun bir sessizlikten sonra
''Sevgilinin seni aldattığını söylemiştin'' dedim gözlerine bakarak.
''Ona bir şans daha vermek istedim'' dedi.
''Mutluluklar'' dedim gülümseyerek.
''Teşekkür ederim'' dedi. Yüzü gülümsüyordu ama gözleri gülmüyordu. Bariz bir şekilde anlamıştım.
''Hey! Sorun ne?'' diye sordum.
''Birşey yok'' dedi ama yalan söylüyordu. Üzerine gitmek istemedim.
''Tamam. Sonra görüşürüz'' diyerek yanından ayrıldım.
''Görüşürüz'' dediğini duydum arkamdan.
Sınıfa çıkıp Doğay'ın yanına gittim. Ona tüm olanları anlattım. Gözlerim dolmuştu. Ama ağlamamıştım. Bana sadece sarıldı. Saçlarımı okşayıp herşeyin düzeleceğini söyledi. Onu seviyordum. Her zaman yanımdaydı. Kısa sürede çok yakın olmuştuk. İyi ki olduk. Sakinleştiğimde birlikte müzik dinlemiştik.
***
Okulda Erenay ile karşılaşmamıştım. Zaten onunla karşılaşmakta istemiyordum. Ona olan aşkımın arkadaşlığımızın önüne geçmesine izin vermeyecektim. Onu unutmaya da çalışmayacaktım. Bir müddet sonra zaten unuturdum. Arkadaşlığımız onu unumama yardımcı olurdu.
Çıkışta ise otobüse binip direk eve gelmiştim. Ödevlerimi yapıp ders çalışmıştım. Yemeğimi de yemiştim. Yatağıma girmiştim. Kendimi uykunun kollarına bırakmak kalmıştı sadece. Birkaç dakika sonra zaten gözlerim kapanmıştı.
***
Sabah gayet mutlu bir şekilde uyanmıştım. Müzik dinleyerek okula gelmiştim. İlk iki dersimiz zaten İngilizce idi. Engin Hoca yine harika bir ders işlemişti. Şuan ikinci tenefüsteydik. Doğay ile bahçede oturuyorduk.
Doğay'ın sesiyle kendime geldim.
''Erenay ve İldeniz buraya geliyor'' dedi endişeyle bana bakarak. Gülümsedim.
''Sorun yok. O benim arkadaşım. İldeniz'e odaklan'' dedim en tatlı sesimle.
Başıyla beni onayladı. Çocuklar selam vererek yanımıza geçtiler. Erenay benim yanıma otururken İldeniz Doğay'ın yanına oturdu. Telefonumu çıkarıp İldeniz'e mesaj attım.
Ona asla emir verme. Ona fazla karışma. Kendine karışılmasından nefret eder. Bunu yapacaksan bile inandırıcı bir şekilde yapmalısın.
Bir dakika sonra cevap geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARKADAŞ
Genç KurguLiseye yeni başlamış bir genç kız... Bir yıl sınıfta kalmış 17 yaşında 10. sınıf öğrencisi bir genç... Sadece arkadaş olmak ve eğlenmek istiyorlardı ya da öyle sanıyorlardı. İzgi, Erenay ve arkadaşlarıyla maceraları...