Dupa o ora......
-Grabeste.te.
-Stai.
-Grabeste.teee.
-Staaaai!
-Taehyung,cat iti i.a sa.ti legi sireturile?Intreaba Yoongi.
-Dar..sunt complicate,nu stiu de ce sunt doua.Yoongi i.a sireturile in mana si le leaga intr.o fundita.
-Multumesc Yoongi.
-Mda,haide.Cei 4 pornesc la localul indicat de Jungkook.
~~~~~~
Taehyung este cel care intra primul fericit,dar care din greseala se dezechilibreaza si face cunostinta cu podeaua prafuita.
-Hehehe,auu.
-Taehyung,esti bine?Intreaba venind spre el Jungkook.
-Ce?Da sunt bine..Au,ma dor plamanii.
-Hm?Plamani?Aia sunt in spate..Spune Jungkook.
-Aa,da..ficatii asa.Jungkook l.a ajutat pe Taehyung sa se ridice.
-Hei Jungkook.
-Hei Hoseok,Jin,Yoongi...ma bucur ca ati venit.
-Mda.Spune Yoongi.-Ohh,el este Jimin..prietenul meu din copilarie.Spune Jungkook aratand spre Jimin care statea intr.un colt langa masa de biliard.
-Hei.Spun Jin si Hoseok.
-Hei.Toti s.au dus la masa de biliard si au comandat cate un suc.
-Nu putem sa bem si ceva...nu stiu,mai tare?Intreaba Taehyung.
-Tare?Nuuuu.Spune Jungkook.-Lasa,bem doar suc.
-Deci,jucam ceva?Spune Yoongi.
-Sigur.Jimin si Yoongi au fost primi care au luat in mana tac-urile si au inceput sa joace biliard.
~~~
Dupa aproximativ 3 minute,Yoongi mai avea 3 bile,iar Jimin mai avea 5.
-Woaw,esti bun.Spune Jimin.
-Mda,nici tu nu esti chiar asa rau.-----
-Vrei sa joci?Il intreaba Jungkook pe Taehyung.
-Daca vreau?Normal.La o alta masa se aflau Jungkook si Taehyung,iar la alta se afla Hoseok si Jin.
-Si...Nu stii cand vine Namjoon?Intreaba Hoseok.
-Hm?Pai nu.Nu am mai tinut prea mult legatura.
-Nu..iti este dor de el?
-Dor?Nu..numai ca ma simt cam singur fara el.Spune Jin.
-Cat mai are pana cand se intoarce..din armata?
-Nu stiu,nu imi raspunde la mesaje.
-Serios?De ce?Intreaba Hoseok.
-Nu stiu.-----
-Ai mai jucat inainte?Intreaba Taehyung.
-Pai,o data..dar asta a fost demult,tu?
-Sunt expert la asta...Spune Taehyung.Dupa 5 minute....
-Parca ai spus ca stii sa joci.Spune Jungkook.
-Am mintit.
-Aa,stiu.Jungkook mai avea sa bage bila neagra,iar Taehyung mai avea sa bage 7 bile.
-Nu inteleg..de ce nu intra.
-Pentru ca dai prost.Ii spune Jungkook.Yoongi si Jimin deja terminase si stateau plictisiti pe canapea alaturi de Jin si Hoseok.
-Nu mai jucati?Intreaba Jungkook.
-Mnu...m.am plictisit.Spune Yoongi.
-Ce mai facem?Intreaba Jimin.-Ohh,sarim capra?Intreaba Taehyung.
-Sa sarim capra?
-Da,uitati Jungkook sta capra iar eu sar peste el.
-Nu vreau sa stau capra.Spune Jungkook.
-Mmm....Jocul Am/N-am?Spune Jin.
-Suna interesant.Spune Yoongi.-Dar cine pune intrebarile?
-Le pun eu...Spune Jin.
-Ok,atunci jucam am/n-am.Toti baietii s.au adunat intr.un cerc,fiecare avand scris pe telefon am sau n-am.
-Bine,incepem.Prima intrebare este:Ati fost vreodata pacaliti de un vanzator?
Yoongi:N-am
Hoseok:Am
Taehyung:Am
Jimin:N-am
Jungkook:N-am.-Ok,Hoseok si Taehyung cum v.a pacalit um vanzator?Intreaba Jin.
-Pai vroiam niste portocale,dar mi.a dat lamai.Ma certat mama foarte mult pentru asta.Spune Taehyung.
-Eu nu mai stiu,dar stiu ca am fost pacalit.Spune Hoseok.-Ok in fine,urmatoarea intrebare este:Ati sarutat vreodata o fata?
Yoongi:Am
Hoseok:N-am
Jimin:N-am
Taehyung:Am
Jungkook:N-am-Stiu ca Yoongi a sarutat fete,dar tu Taehyung cand ai sarutat o fata?Intreaba Hoseok.
-O gaina fata.
-Gaina?Intreaba Jimin.
-Da,o gaina fata...ce?nu se pune?Intreaba Taehyung.-Nu cereti mai multe deralii ca va iesi rau,urmatoarea intrebare:Ati sarutat vreodata o persoana de acelasi sex?
Yoongi:N-am
Hoseok:N-am
Jimin:Am
Taehyung:Am
Jungkook:N-am.-Se pune daca a fost un cocos baiat,nu?Intreaba Taehyung.
-Natangule,trebuie sa fie persoane.Spune Yoongi.
-Aaa,atunci n.am."Sigur nu ai sarutat,fir-ai al dracu"Se gandeste Jungkook.
-Jimin,tu pe cine ai sarutat?Intreaba Jin.
-Pe Jungkook,cat timp dormea.Spune zambind.
-Ce?De ce ai face asa ceva??!Spune revoltat Jungkook.
-A..a..asta este hartuire s..s..sexuala.Spune Taehyung.
-Ba nu este,defapt asta s.a intamplat din greseala.Mergeam prin camera in cautarea sticlei de apa si am cazut peste el.Spune Jimin.-Ok,urmatoarea intrebare..Spune Jin.
-Eu nu mai joc.Spune Taehyung.
-De ce?Intreaba Jimin.
-De ce...Il ingana Taehyung pe Jimin-Vreau sa beau,aici si acum.Taehyung se ridica si se intreapta spre bar.
-Scuza.ma,ce imi poti spune despre acel vin.
-Pai,este un vin...rosu.Spune domnisoara din spatele tejghelei.
-Ohh,interesant.Spune Taehyung-Pai vreau o sticla.
-Imediat.Dupa ce a cumparat sticla a mers inapoi la baieti,care inca se jucau acel joc.
-Vreti?Intreaba Taehyung.
-Mnu.Spune Yoongi.
-Haaa,nici nu va dadeam.Taehyung se tranteste pe canapeaua din spatele baietilor si incepe sa bea incet din sticla...
-Jimin,ti se vede fundu.Spune Taehyung zambind.
-Ce?Ba nu,minti.Spune el.
-Era o gluma,daca nu te.ai prins ce vrei sa iti fac eu?
-Taehyung,mai bine nu mai bea.Spune Jungkook.
-Esti mama mea sa imi spui ce sa fac?Nuuu,fac ce vreau,este viata mea..si sticla.i tot a mea.
-Data trecuta nu a fost prea bine.
-De ce?Pentru ca am pupat o lama?Aia e viata este plina de surprize.
-Cum zici tu.
-Vreau la baie.Spune Taehyung-Fac pipi.
-Nu trebuie sa ne zici ce vrei sa faci.Spune Hoseok.Taehyung se ridica si merge catre baie balansandu.se intr.o parte si cealalta.
-Dute cu el.Spune Yoongi.
-Cine,eu?Intreaba Jungkook.
-Da,cine stie ce pateste acolo.
-Ce ar putea pati?
-Sa nu poata sa.si descheie slitul si mdea..
-Nu vreau,dute tu.Yoongi se ridica si merge catre baie.
Acolo il vede pe Taehyung stand pe jos intr.un colt.
-Taehyung,esti bine?
-Ssst,dorm.
-Ce prost esti.Spune Yoongi
-Ba nu.
-Ba da,dormi.Yoongi il ridica pe Taehyung de jos si il duce inapoi pe canapea,langa baieti.
-Ar cam fi cazul sa plecam.Spune Yoongi.
-Ceee?Nuuu,nu ne.am distrat deloc..nu.i asa Jungkook?Intreaba Taehyung punand o mana pe piciorul lui Jungkook.
-Ti.am zis sa nu bei...offff ce neajutorat.Spune Jungkook.-Bun facem asa,Jungkook tu il iei pe Taehyung in spate si il duci acasa,venim si noi pe urma.
-In spate?Iar?Nu,nu,nu,nuu...
-Ba da da da da daaa.Dupa 5 minute de cearta,Yoongi il pune in spatele lui Jungkook pe Taehyung.
-Venim si noi pe urma.
-Aha...Jimin,daca vrei te poti duce acasa,ăăă..vin si eu dupa.
-Sigur....Jungkook il duce pe Taehyung afara dar inainte sa iasa din magazin.......
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Heei lumeee...
Capitolul nu este foarte bun pentru ca sunt obosita si plictisita si bla bla bla..
Seara trecuta am stat pana dupa miezul noptii,cautand tot ce se leaga de Coreea inclusiv bilete de avion si etc etc etc.
Chiar daca mai este mult timp pana cand o sa ajung in Coreea de Sud,imi fac planurile de acum😂😂😂😂.
CITEȘTI
ღÎnvăț cum să te iubescღ[TAEKOOK]
Fanfiction♡→ⓓⓐⓝⓖⓔⓡⓞⓤⓢ ⓛⓞⓥⓔ←♡ "Nu credeam ca o sa ajung sa nu pot trai fara tine." ✘Cartea are greseli gramaticale si sunt constienta de asta.Daca nu poti trece cu vederea nu citi.✘ [Finalizata]