-Kim Taehyung...ma stii?
-Hmmm....Nu prea stiu,era unu pe Whatsapp care a spus ca il cheama Kim Taehyung.
-Interesant,mai zi.mi.
-Ahh,pai nu stiu nimic despre el.Doar ca nu stie sa faca glume si mda.
-Ciudat,stii nu are cum sa fiu eu pentru ca eu stiu sa fac glume..
-Mda?Atunci spune.mi un banc.Ii spune Jungkook,incetand sa se mai balanseze.
-Banc?Hmm...Ahh deci,ce faci cand ai lamai?
-Limonada.Spune Jungkook *poker face*.
-Aa,il stii?Spune Taehyung putin surprins.
-Nu este banc...
-Asta pentru ca nu te.ai prins.Jungkook se ridica si pleaca din acel parculet.
-Un prieten nou?Intreaba Yoongi din spatele lui.
-Daa,ma adora..a ras la bancul meu.
-Mda?Ce banc?
-Cu lama.
-Lama?
-Nu lama...lamai.
-Ai zis lama.
-N.am zis lama,am zis lamai.Spune Taehyung,ridicandu.se in picioare.
-Hai sa.ti spun eu un banc.De ce a trecut gaina strada?.
-Ohh,o stiu..De ciuda?
-Nu.Spune Yoongi.
-De oboseala?De trefla?Dero?Branza?
-De proasta,Tae...de proasta.2 minute later
-Esti naspa...nu te pricepi sa faci glume.Spune Taehyung si pleaca de langa el.
-Îhhh,ce copil enervant.~~~~~~~~~
Jungkook pleaca din acel parc spre casa.
"Nu stiu ce sa spun.Nu stiu daca acel baiat este Kim Taehyung de pe Whatsapp.Arata ca un copil,si face glume foarte proaste,dar poate nu ma prind eu." Gandi Jungkook in acel moment.Pana sa ajunga acasa,il vede pe tatal lui cu sticla de alcool in mana,balansandu.se intr.o parte si in alta.
-Aish,este fara speranta.Spune Jungkook si merge sa.l ajute.
-Jungkook?Ce faci aici?
-Nu stiu cum sa.ti raspund la aceasta intrebare,este prea stupida.Jungkook incearca din rasputeri sa.l traga pe tatal sau mai pe margine,dar esueaza si cade pe jos.
-Tata,poti sa nu mai bei?Da.te pe margine!Te vor calca masinile.
-Si ce?E viata mea!Lasa.ma,du.te acasa,la ma.ta aia curva.!
-Mda,sotia ta aia curva...Spune Jungkook ridicandu.se si plecand acasa.Nu prea il interesau certurile dintre cei doi,atata timp cat il lasau in pace.
Deschide usa si se indreapta spre camera lui.
-Ohh,Jungkook l.ai vazut pe tatal tau?
-Mda,vrea sa se sinucida...Spune si intra in camera,trantindu.se direct in patul lui moale,intrand pe Whatsapp.~Conversatie~
15:42-Hei.
15:44-Ohh,hei tuu.Spune.mi cum te numesti.
15:45-Jeon Jungkook.
15:46-Ah,da?Am mai intalnit eu un baiat cu numele asta,astazi in parc.
15:47-Mda?Si cum i.ai zis ca te cheama?
15:48-Kim Taehyung.
15:49-Deci tu erai,ala care a venit langa mine sa se dea in leagan.Acum mi.am dat seama.Ai facut o gluma proasta.
15:51-Nu a fost o gluma proasta,numai ca nu te.ai prins tuuu.
×Kim Taehyung s.a deconectat.×
15:55-Mda,poate.
~Sfarsitul conversatiei~
Taehyung lasa telefonul fara a mai astepta vreun mesaj de la Jungkook,si pleaca in bucatarie.
-Yoongi,unde este lama?
-Lamai?
-Ah,nu lamai...lama.Lama mea.
-Pe canapea,ohh nu ai vrea tu sa te duci sa cumperi niste lamai?
-Ce?Nuuu,de ce m.as duce?Intreaba Taehyung,luand plusul in mana.
-Jin vrea sa gateasca cu Hoseok.
-Serios?Wooo..atunci ma duc.Taehyung i.a niste bani din geaca lui Yoongi si pleaca la magazin,cu lama de plus in brate.
~~
Intra in magazin,dar asteapta pentru ca in fata lui era un baiat cu un hanorac negru,care avea urechiuse pe gluga.
-Mmmm,vreau si euuu..Spune Taehyung incet,dar se pare ca acel baiat l.a auzit si s.a intors spre el.
-Hm??
-Oo,tu esti...Ăăă Kookie?
-Jungkook,nu Kookie.Spune serios si baga in buzunar doua pachete de tigari.
-Ohh vreau 7 lamai...Spune Taehyung.Jungkook iese din magazin,dar este oprit de Taehyung.
~~~~~
-Si...cum esti tu?Intreaba Jungkook sorbind din mica doza de Cola.
-Pai eu sunt un copil.
-Copil?Cati ani ai?
-Aaa,nu nu nu...Vroiam sa spun ca am un comportament copilaros.
-Aah,inteleg...Spune Jungkook jucandu.se cu cheia de la doza.
-Tu cum esti?
-Eu?Nu stiu...sunt obisnuit.
-Obisnuit?Cum asa?Mereu Yoongi spune ca sunt un extraterestru vesel.
-Pai sunt nictofob*.
-Ooo,naspa.
-Stii eu trebuie sa plec,s.a facut intuneric si stii tu..
-Ohh,da..bine ne mai vedem,pa Kookie.
-Pa,Taehyung.Taehyung il priveste pe Jungkook cum pleaca,se ridica si fuge si el spre casa.
~~~
-M.am intors..
-Ohh,ce ai intarziat asa mult?
-Pai m.am intalnit cu un baiat,si am vorbit.
-Te.am intrebat eu?Nu...Hai da.mi lamaile.Spune Yoongi.
-Da,scuze...uite.Spune Taehyung si ii intinde punga cu lamaile.Yoongi pleaca la bucatarie,lasandu.l pe Taehyung in urma.
-Este suparat,lasa.l Ii spune Hoseok venind spre el.
-Hobi,ce s.a intamplat?
-A vrut sa iasa dupa tine sa.ti spuna sa iei si niste doza de Cola,dar s.a lovit la degetul mic in canapea.
-Uuuuu saracu,a injurat?
-Ohh,timp de 10 minute,dar in fine,hai vino la masa.Taehyung si Hoseok s.au deplasat pana in bucatarie,unde Jin pregatea masa,iar Yoongi cauta ceva in raftul de sus.
Taehyung se apropie incet si pune mana pe fundu lui.
Yoongi se intoarce rapid si isi atinge fundu.
-T..t..tuuuu vrei sa mori?!Spune furios Yoongi.
-Nu,pana nu gust mancarea facuta de Jin si Hobi.Spune Taehyung si se aseaza la masa.
-Tsh..Toti au inceput sa manance cu pofta,mai ales Taehyung.
Jin si Hoseok facusera Dakjjim*.~~~~~~~
Jungkook intra in casa si arunca pachetele de tigari pe jos.
-Hei,Jungkook.
-Mi.e somn,noapte buna.Jungkook intra in camera lui,si deschide calculatorul,vrand sa se joace un joc.
Dupa cateva minute bune de gandit ce joc sa joace,Jungkook ia telefonul si ii trimite un mesaj lui Taehyung....••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Nictofob=Frica seferă de întuneric.
Dakjjim=Carne de pui înabușită.(Coreean)______________________________
Gata si cu capitolul 3.Sper sa va placa.
Muuaw❤❤
CITEȘTI
ღÎnvăț cum să te iubescღ[TAEKOOK]
Fiksi Penggemar♡→ⓓⓐⓝⓖⓔⓡⓞⓤⓢ ⓛⓞⓥⓔ←♡ "Nu credeam ca o sa ajung sa nu pot trai fara tine." ✘Cartea are greseli gramaticale si sunt constienta de asta.Daca nu poti trece cu vederea nu citi.✘ [Finalizata]