-Da.mi una...
Taehyung se ridica si il plesneste pe Yoongi.
-Esti mort!Tipa Yoongi.
-Ce?Tu mi.ai zis sa.ti dau una.
-Ma refeream la briose.-Îhhh,mirosi a bautura...Spune Hoseok.
-Asa si?M.am aventurat cu o fata,probleme?Ce?...Te deranjeaza?
-Nu am zis asta....
-Si tu poti sa o faci cu Jimin..nu te opresc...Jimin se ineaca cu jumatatea de briosa si se uita urat la Yoongi.
-Ce?Credeai ca nu voi observa?Fraiere.Spune Yoongi.
-Min Yoongi!Spune Hoseok pe un ton dur.-Te pot intreba ce te.a apucat?
-Nu..nu ma poti intreba,nu am patit nimic..Yoongi se ridica de la masa si urca in camera lui...
-Este beat..Spune Jungkook.-Nu gandeste limpede.-Vreau sa merg acasa.Spune Jimin.
-Pai..bine vin cu tine...Spune Jungkook.Jimin urca in camera de oaspeti.
-Nu am cu ce sa ma imbrac.Tipa el.
-Ma duc sa.i duc niste haine.Spune Hoseok.O liniste se lasa peste cei doi.
-Tu..esti bine?Intreaba Jungkook.
-Da..sunt bine..Asculta..ai vrea sa....iesi la o intalnire cu mine?Intreaba Taehyung uitandu.se in ochii lui Jungkook.
-O...o..intalnire?Jungkook nu a avut timp sa raspunda la intrebare din cauza blondului care tocmai cobora scarile.
-Jimin...esti gata?Intreaba Jungkook.-Woaw...hainele iti vin foarte bine.
-Hai sa mergem...Spune Jimin si iese.-Iti dau mesaj..Spune Jungkook si pleaca lasandu.l pe Taehyung singur in bucatarie.
~~~~
-Vii la mine?Intreaba Jungkook.
-Da..trebuie sa vorbesc cu mama ta...Amandoi s.au indreptat spre casa,Jungkook gandindu.se la intrebarea pusa de Taehyung.
Era atat de infundat in ganduri incat nu a observat cand au ajuns acasa.
-Pamantul catre Jungkook...
-Hm?Ohh..scuze.-Spune el-Intra.Intra in casa si merg in bucatarie...dar amandoi raman nemiscati si cu ochii cat cepele.
-C...c..ce cauti tu aici?Intreaba furios Jungkook.-Esti nebun?
-Stai calm...sa.ti explic Jungkook.Jimin se da un pas in spate,dar tatal lui Jungkook il observa.
-Ohh...hei Jimin,te simti bine?
-Ce intrebare proasta!Tipa Jungkook.-Unde.i mama?
-Ma-ta?Hmm...pai nu este acasa...Spune cu o privire perversa.
-Dezgustator.Sopteste Jimin-Ma bucur ca ai venit aici,politistilor nu le va fi greu sa te caute.
-Oh,dar vai...Daca politia ma prinde,Taehyung face boom.
-Ha?Cum adica?Intreaba Jungkook.
-Saracutu Taehyung este urmarit de oamenii mei.
-Ce?!Tipa Jungkook-Esti nebun?
-Daca ma prinde politia Taehyung va face boom...adica va muri.Spune barbatul si paraseste casa.Jungkook cade pe jos si isi scoate telefonul.
-Nu pot sa cred...Jungkook-Taehyung,hai sa ne intalnim.
Taehyung-Serios?Chiar vrei?
Jungkook-Da...haide la un club..
Taehyung-Deacord...Sa vin sa te iau?
Jungkook-Nuuuuu...vin eu sa te iau.
Taehyung-Te porti ciudat,dar bine...Intr.o ora este bine.
-Te intalnesti cu el?Intreaba Jimin.
-Da...va trebui sa mergi acasa..stii tu,nu as vrea sa ti se mai intample ceva.
-Corect...Jimin merge la usa,se incalta si pleaca.
Jungkook se ridica de jos si merge in camera lui sa.si schimbe hainele.
CITEȘTI
ღÎnvăț cum să te iubescღ[TAEKOOK]
Fiksi Penggemar♡→ⓓⓐⓝⓖⓔⓡⓞⓤⓢ ⓛⓞⓥⓔ←♡ "Nu credeam ca o sa ajung sa nu pot trai fara tine." ✘Cartea are greseli gramaticale si sunt constienta de asta.Daca nu poti trece cu vederea nu citi.✘ [Finalizata]