-Alo?
-Yoongi?S.a intamplat ceva?Scuze ca nu am putut raspunde.
-Este vorba de Taehyung.
-A patit ceva?
-Da..
-Ce?Ce a patit?
-Pai vroia sa urce in camera lui,dar s.a impiedicat si a cazut pe scari cu capul inainte,dupa s.a ridicat si s.a dus in bucatarie luand o tigaie...cred ca vroia sa faca ceva bun.S.a speriat cand si.a vazut reflexia si si.a dat cu ea in cap.Acum este in camera lui,doarme sau este lesinat.
-Ajung in 5 minute.Cat timp Jungkook se pregatea,Jimin intra in camera.
-Nu stii sa bati?
-Ce faci?Te duci la aia?
-Nu ma duc la 'aia' ma duc la prietenii mei.
-Sentimental...
-Pa.Jungkook iese din camera si mai apoi din casa,fara ai mai spune mamei lui unde pleaca.
~~~~~~
Jungkook intra in casa si se descalta,mergand in living.
-Hei baieti.
-Jungkook,hei...Taehyung este in camera lui..du.te si vezi ce face.Spune YoongiJungkook urca si deschide usa camerei,intrand.
-Taehyung?Dormi sau esti mort?Se aseaza usor pe pat si il mangaie pe cap.
-Nu mai bea pe viitor.Nu te voi mai lasa,protule.
-Jungkookie...ma doare capul.Se vaita Taehyung.
-Normal ca te doare daca bei.Im camera intra Yoongi cu o tigaie.
-Taehyung voi lasa aceasta tigaie in camera ta..in caz ca o confuzi cu oglinda.
-Yoongi ma doare capuuul.
-Daca esti prost.Cand esti prost si viata.i grea.Nu ti.am spus sa nu mai bei?
-Nu inteleg ce vrei sa spui...Spune Taehyung balansadu.se ca un copil.
-Ti.e foame?Intreaba Jungkook.
-Mda...Jungkook si Yoongi parasesc camera,ducandu.se in bucatarie.
-Jin fa.i mancare lui Taehyung.
-Ohh,fa.i prajituri cu orez si cartof dulce.Spune Jungkook.
-Pai eu o sa.i fac niste ramen..tu fa.i prajituri.Jin si Jungkook s.au apucat de mancare cat timp Yoongi se uita la TV.
-Ce faceti?*cascand*Spune Hoseok coborand scarile.
-Ai dormit?Intreaba Yoongi.
-Mda...Cat este ceasul?
-Este 22:53.Spune Jungkook.
-Uuu Jungkook..ce faci acolo?
-Pai..fac prajituri cu orez si cartof dulce pentru Taehyung.
-Mmm..delicios.Hoseok merge si se aseaza pe canapea langa Yoongi.
-Jungkook stai aici in seara asta,nu?Intreaba Hoseok mutand de pe un canal pe altul.
-Mda,cred ca da...Dupa 5 minute...
-Bun,eu sunt gata.Spune Jungkook.
Jungkook aseaza pe o tava cateva prajituri si ramen-ul.
-I le duc lui Taehyung..puteti sa le mancati pe celelalte.Spune si urca pe scari.-Taehyung...uite ce am pentru tine.*vesel*
-Ohh?Astea sunt....ce sunt astea?Intreaba luand o prajiturica in mana.
-Sunt prajituri cu orez si cartof dulce.
-Serios?Asa trebuiau sa arate?Si de ce sunt roz?
-Paai..este prima data cand fac..am cautat reteta pe net,gusta.le.Taehyung ia o prajiturica si o mananca.
-Mmm..cat de bunaa..wooow.
-Serios?Chiar iti plac?
-Da..au gust ca cele facute de bunica,multumesc Jungkookie.Jungkook era foarte fericit.Chiar daca lui nu.i plac prajiturile cu orez si cartof dulce,era fericit ca lui Taehyung ii plac.
...
Dupa ce a mancat prajiturile si ramen-ul a adormit.
-Ce copilas...Spune Jungkook si il mangaie din nou pe cap.Taehyung se intoarce si il prinde pe Jungkook de mijloc.
-T..Taehyung?Mm..Taehyung?Nici un semn,Taehyung continua sa.l tina strans pe Jungkook.
Intr.un sfarsit il mai elibereaza putin.Jungkook se aseaza mai comod si adoarme langa Taehyung..De dimineata..Ora 11:12.
Jungkook deschide ochii si observa ca Taehyung se uita la el.
-'Neata.Spune el.
-'Neata..cum ai dormit?
-Am dormit bine...dar tu?
-Mi.e foameee...
-Pai..ceilalti nu cred ca s.au trezit...du.te si fa.ti mancare.Spune Jungkook.Taehyung se ridica si paraseste camera.
Dupa 30 de minute....
Jungkook simte miros de ars,si se da repede jos din pat si fuge in bucatarie.
Acolo il vede pe Taehyung purtand sorț.
-Taehyung!Uite cat fum ai facut.
-Asta nu este fum...asa trebuie sa fie.Fac pui prajit cu branza.Jungkook s.a dus langa el si a inchis flacara.
-Este deajuns...branza nu trebuie sa fie arsa.Dupa ce a pus branza peste pui,era gata.
-Simt miros de fum.A luat casa foc?!Intreaba in timp ce coboara Yoongi.
-A gatit Taehyung.Spune Jungkook.
-Gatit?Taehyung?Jungkook data viitoare nu.l mai lasa,ar putea da foc la casa.
-Asa voi face...acum i.a loc...ceilti nu s.au trezit?
-Hoseok s.a trezit,dar de Jin nu stiu.
-Namjoon?Intreaba Taehyung.
-A plecat aseara la hotelul in care s.a cazat.
-Relatia dintre cei doi nu merge prea bine.Spune Taehyung.
-In fine hai sa mancam...Yoongi se aseaza pe un scaun si isi ia o portie de pui cu branza.
-Cum?Fara mine?Intreaba Hoseok si coboara repede scarile.-Dar de ce miroase a fum?
-Taehyung a facut toate astea.Spune Jungkook.
-Adica cat timp mancam...Taehyung gatea?Am fost la un pas de moarte.
-Sunteti prea rautaciosi..Nu este prima data cand gatesc.
-Nici cafea nu stii sa faci.Ultima data in loc sa pui cafea ai pus carbune.
-Dar ati baut.o.Se smiorcaie el.
-Asta crezi tu.Inca nu am inteles cum ai putut sa pui carbune.
-Pai erau intr.o caletusa,am luat unul...l.am tocat si gata.
-Aish serios.....-Mmm..delicios.Spune Hoseok.
-Vedeti?Si eu pot face lucruri bune.*trist*
-A iesit bun Taehyung...Spune Jungkook.-Esti chiar un bucatar bun.
-Awww..Jungkookie esti asa bun...
-Mda...Taehyung?Mancarea a fost buna,dar alta data...pune.l pe Jin sa gateasca...sau Jungkook.Spune Yoongi si se ridica de la masa.
-Yoongi inca esti un rau.Spune Taehyung.
-Ce?Mi.a luat 2 minute sa formulez frazele alea in cap.
-Stiu....Intre timp cat timp Hoseok si Jungkook spalau vasele iar Taehyung si Yoongi stateau degeaba...cineva a sunat la usa.
-Yoongi..du.te tu..Spune Taehyung.
-Nu..du.te tu.
-Nu du.te tu.
-Nuuu..du.te tuuuuu.
-Nuuuuu..du.te tuuu..
-Yoongi du.te odata.Spune Hoseok.
-Tsh....Yoongi se ridica si merge la usa.
Deschide usa si vede o fata mica de inaltime,cu parul negru si tenul foarte alb.
-Îhhh..te pot ajuta cu ceva?
-Cu o ceasca de ceai.
-Ha?Da' ce.i aici,restaurant?....••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
안녕 lumeee...
Vreau sa va urez un Paste Fericit sau Sarbatori Fericite(nu prea stiu cum se ureaza)alaturi de cei dragi si ce mai vreti voi...bani,sanatate...poate bilet dus spre Coreea de Sud...
Nu uitati ca va puteti spune parerea..
Pace✌
CITEȘTI
ღÎnvăț cum să te iubescღ[TAEKOOK]
Fanfic♡→ⓓⓐⓝⓖⓔⓡⓞⓤⓢ ⓛⓞⓥⓔ←♡ "Nu credeam ca o sa ajung sa nu pot trai fara tine." ✘Cartea are greseli gramaticale si sunt constienta de asta.Daca nu poti trece cu vederea nu citi.✘ [Finalizata]