⚠Atentie:Acest capitol contine limbaj licentios⚠
-Jimin...esti bine?
-Fugi perfectule..Spune Jimin incet.Yoongi il ridica pe Jimin si il aseaza pe masa.
-La dracu cu ziua asta!Tipa Yoongi.-Cheama o ambulanta nenorocitule!-Inca ma gandesc.
-Te gandesti pe dracu,pedofil imputit!
-Cumva ma injuri?Intreaba barbatul si se apropie incet de Yoongi.
-Sa te injur?eu?esti prost?se vede cat si.a batut natura joc de tine.Barbatul se apropie mai mult si il plesneste pe Yoongi.
-Sa te duci la dracu jigodie...
-Bai copile!Tipa barbatul si il prinde pe Yoongi de par.-Mai bine ai tace..sau..nu vrei mai bine sa ne distram?-Mirosi urat animalule...
-Ce ai zis?!Tipa si il loveste pe Yoongi,acesta cazand pe jos.-Daca ai stii cat astept sa intrii la puscarie pentru ce i.ai facut lui Jimin.
-Este....iubitul tau?
-Nu suntem asa apropiati ca sa.ti spun.Spune Yoongi razand.
-Nu vrei sa devenim mai apropiati?Inteaba barbatul si îl ia pe sus pe Yoongi.-Lasa.ma jos rahatule!Se zbate Yoongi.
Il duce intr.o camera intunecata si il tranteste pe un pat.
-Pedofil imputit,lasa.ma!Tipa Yoongi.
-Crezi ca.i dupa tine?Barbatul se aseaza desupra lui Yoongi vrand sa.l dezbrace,dar Yoongi il loveste intre picioare si reuseste sa scape.
Fuge si il ia pe Jimin dupa masa si iese afara.
-O sa te omor!Tipa barbatul din urma..
Yoongi il aseaza pe Jimin pe iarba si rupe o fâşie din tricou,bandajandu.l pe Jimin la picior,dupa la mana.
-Mai rezista putin...Ii sopteste Yoongi.Din casa iese barbatul furios cu un bat de biliard in mana.
-Aish...fir-ar.Yoongi se indeparteaza de Jimin.
-O sa mori...Spune barbatul.
-Nu inainte sa intrii la inchisoare.Barbatul fuge catre Yoongi si il loveste cu batul in cap,mai apoi in spate.
Yoongi cade pe jos,injurand si tipand de durere...
Se apropie mai mult de el,si il loveste cu batul in spate.-De ce nu mori?!
-Buna intrebare,jegule...La un moment dat se aude un foc de arma,iar barbatul este doborat.
-In sfarsit..Spune Yoongi si inchide ochii...
~~~~~~
-Grabiti.va!!!Tipa Taehyung la sofer
-Politia este in spatele nostru..cine i.a chemat?Intreaba Jungkook.
-Probabil Yoongi.Spune Hoseok.-Am ajuns domnilor..Spune soferul.
Inainte sa coboare din masina se aude un foc de arma.
-Ce.a fost asta?!Intreaba Taehyung si coboara din masina...-Jimin!Tipa Jungkook si fuge catre el.
Hoseok fuge catre Yoongi ridicandu.l de jos..
-Taehyung suna la ambulanta...Taehyung incepe sa tipe din toti plamanii lansandu.se in jos.
-S...sange..
-Taehyung revinoti!Tipa Hoseok...-Suna la ambulanta!
-Este..sange..peste tot...Nu pot sa cred..au murit..
-Nu au murit Taehyung!Taehyung statea nemiscat cu mainile la urechi si ochii inchisi.
Jungkook il i.a in brate pe Jimin si se apropie se Hoseok.
-Am sunat salvarea...trebuie sa vina..
-Perfect...Jungkook il aseaza pe Jimin langa Yoongi si se duce la Taehyung.
-Hei...este in regula,nu au murit..Spune si il imbratiseaza...-Sunt sigur ca imi vei explica mai tarziu ce s.a intamplat..
-N.am nimic sa.ti explic..sunt bine..Spune si se ridica,intrand in masina neagra..-De ce comporta asa?
-N.am timp sa.ti explic...Dupa cateva minute au aparut doua salvari care i.a luat pe Jimin si Yoongi ducandu.i la spital...Hoseok a intrat cu Yoongi iar Jungkook cu Jimin,lasandu.l singur pe Taehyung...
-Du.ma acasa..Spune Taehyung fara nici un chef de ceva.-Defapt nu...du.ma la politie ..
Soferul porneste si il duce pe Taehyung la sectia de politie,unde a fost dus si tatal lui Jungkook.
Coboara din masina si intra in sectie.
-Domnule...cautati ceva?Intreaba o femeie.
-A fost adus un barbat aici..vreau sa vorbesc cu el..
-Este intr.o sala,dar nu vorbeste..Urmati.ma..Taehyung o urmeaza pe femeie si intra intr.o camera...
Barbatul avea catusi si statea pe scaun la o masa..
-Mai mai mai...Pe cine avem noi aici Spune Taehyung si se aseaza la capatul opus al mesei.-Nenorocitule..
-Dragul de tine Taehyung...nu te.au luat si pe tine la spital...Cumva..prieteni cu beneficii?Taehyung se ridica de pe scaun si il loveste pe barbat.
-Meritai un glont in cap,jegule.
-O,dar vai..ce s.a intamplat cu acel Taehyung mereu vesel si tantalau..
-Mai scoti un cuvant si te omor pe loc...nenorocit pedofil..Spune si iese din incapere...-Arestati.l.Spune si iese din sectie,urcand din nou in masina..
Ajuns acasa,Taehyung se duce direct in camera lui si se tranteste in pat...
-Am vazut..sange.~~~~~~
Yoongi si Jimin sunt scosi din ambulanta si dusi in sali diferite...
Doctorul nu a intarziat si a intrat in sala in care se afla Jimin.Dupa cateva minute bune,Jimin este scos din acea sala pe targa.
-Domnule..unde il duceti?Intreaba Jungkook.
-Ranile sunt serioase..trebuie sa le coasem..
-Poftim?Doctorul intra in sala de operatie si dupa se lasa o liniste intre cei doi care asteptau ingrijorati pe hol..
-Cum vom explica asta?Intreaba Hoseok.
-N.am nici o idee.Oricum..ce s.a intamplat cu Taehyung?
-Cred ca este mai bine sa.ti povesteasca el...este o poveste veche si nu am dreptul sa o spun eu...Spune Hoseok.
-Ohh...Operatia a durat cam o ora...timp in care Jungkook tot incerca sa.l sune pe Taehyung..
-Este a 50-a oara cand te sun Taehyung..te rog raspunde..Doctorul a iesit din sala de operatie dupa cateva minute..
-Pacientul este la reanimare... acum ne vom ocupa de celalalt pacient.
-Desigur...In momentul in care Jungkook a vrut sa se duca la Jimin,pe usile spitalului a aparut....
⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨
⇨Capitolul nu este foarte reusit.⇦
CITEȘTI
ღÎnvăț cum să te iubescღ[TAEKOOK]
Fanfic♡→ⓓⓐⓝⓖⓔⓡⓞⓤⓢ ⓛⓞⓥⓔ←♡ "Nu credeam ca o sa ajung sa nu pot trai fara tine." ✘Cartea are greseli gramaticale si sunt constienta de asta.Daca nu poti trece cu vederea nu citi.✘ [Finalizata]