-Ma simt bine...ma doare putin capul...Unde este Jimin?
-Jimin?Pai a plecat..
-A plecat?Unde?
-Nu stiu..nu mi.a spus.Spune Hoseok asezandu.se langa Yoongi.
-Dupa ce ca am incercat pana la maxim sa.l apar...nici macar un "multumesc".Spune nervos.-Prost am fost...trebuia sa fug,sa.l las sa se lupte el cu ala.
-Eu ti.am zis ca este ciudat,dar in fine important este ca te.ai trezit.Yoongi se uita spre usa sperand ca Jimin va aparea,dar este readus la viata de mana lui Hoseok care se asterne pe piciorul lui.
-Yoongi...
-Hm?
-Te simti bine?
-Da....doar ca..o sa.l omor..Spune incet..-Vreau sa va arat ceva...Spune Taehyung.
Jungkook se departeaza atunci cand Taehyung baga mana in buzunar..
Dupa cateva clipe scoate o....
-Iaaac...o râmă...Spune Jungkook.
-Il cheama...
-Stai sa ghicesc..Gelu?Intreaba Yoongi.
-Pfff nu....demodatule.Spune si rade-Il cheama Eusebiu.
-Eusebiu...mda...-Este moarta,nu?Intreaba Jungkook
-Nuuu,este vie.Spune si incepe sa o balangane.-Cum ai tinut o râmă in buzunaaar?Intreaba Yoongi-Saraca,cat timp ai chinuit.o?
-De dimineata...Dupa asta o liniste se asterne peste ei..
-Unde este telefonul meu?Intreaba Yoongi.
-Aici..Spune Hoseok si i.l inmaneaza.Yoongi ia telefonul si il apeleaza repede pe Jimin...
-Pe cine suni?Intreaba Hoseok.
-Pe Jimin...
-Nu.l suna!Se rasteste el.Yoongi se uita confuz la Hoseok cu telefonul in mana.
-De ce?
-A spus ca nu vrea sa vorbeasca cu tine..crede ca este vina ta ca el a ajuns in sala de operatie.
-Sala de operatie?Este bine?Intreaba Yoongi speriat.-Este bine..Spune Jungkook.-Trebuia sa fie cusut.
-Cusut?Aish....acel caine.-Nu este vina ta.Spune Hoseok.
-..Stiu...este...numai vina lui..Spune incet.-Brusc mi s.a facut somn...vreau sa dorm.
-Bine..odihneste.te...Spune Hoseok si iese din salon urmat de Taehyng si Jungkook.Yoongi ia din nou telefonul in mana si il apeleaza cu greu pe Jimin...
-Oare e bine ce fac?Se intreaba inainte.-Alo?
-Jimin!
-Cu cine vorbesc?
-Nici macar un multumesc?
-Ha?Cu cine vorbesc?
-Sunt..Yoongi!
-Yoongi..*sopteste*
-Daaa..*sopteste*
-Trebuie sa inchid...
-Asteapta!De ce ai plecat?Esti bine?
-Tu esti bine?Eu..am ceva treaba.
-Treaba?Iti dai seama ca o sa te omor,nu?Din vina ta era sa mor.
-Vina mea?!Eram inconstient..nu stiam ce se petrece..
-Nu cred ca ne certam asa..la telefon.De ce esti prost?
-Uite Yoongi..chiar trebuie sa inchid.
-Cand vii aici,la spital?
-....
-Jimin!Trebuie sa vorbim!Prostule!
-Nu vin..
-Ha?Pot sa stiu de ce?
-Pentru ca....nu vreau sa te mai vad.Cine stie ce se va mai intampla cu mine.
-Crezi ca am vrut sa patesti ceva?Am incercat sa trag de timp..
-Dar nu ai reusit...
-Aa..deci este vina mea,nu?Stii ce?...du.te dracu!
-Imi pare rau....Yoongi inchide furios telefonul si se aseaza mai comod.
-Cum isi permite acel nenorocit..sa spune ca este vina mea.O sa.l omor!~~~~~~~
-Zborul 0730 este gata de decolare...
Jimin isi baga telefonul in buzunar si merge spre avion.
-Ne mai vedem Coreea....Jimin intra in avion si isi gaseste un loc chiar la geam.Se aseaza si isi scoate castile de telefon.
-Oare ce vor spune toti cand vor afla?Aish...a fost o idee proasta sa.l ascult pe Hoseok?....Nu cred...din vina mea Yoongi era gata sa moara.Imi pare rau Yoongi...Spune incet si porneste muzica telefonului.~~~~~~
-Hoseok vii acasa?Intreaba Taehyung.
-Nu..voi ramane cu Yoongi,duceti.va voi.
-Bine..ai grija.Taehyung si Jungkook parasesc spitalul.
-De ce o fi plecat Jimin?Intreaba Taehyung.
-Sa.l sun?
-Buna idee..
-Nu a fost idee,dar in fine.Spune si scoate telefonul din buzunar.-Abonatul apelat nu se afla in aria de acoperire.
Jungkook inchide telefonul si se uita spre Taehyung confuz.
-Oare s.a intamplat ceva?Intreaba el.
-Probabil s.a dus sa doarma acasa si are telefonul inchis.
-Hmmm...probabil..Taehyung il i.a de mana pe Jungkook si il saruta pe frunte..
-Te iubesc...
- Si eu..Oh?Mi.am adus aminte de tata..
-E.n regula.Spune Taehyung-Am fost eu la sectie...
-Tu?Esti bine?De ce ai facut asta?
-E.n regula am spus..Am rezolvat eu tot...nu trebuie sa ne mai fac griji..
-Hmm...sper...Acum va trebui sa ii explic mamei tot...apoi lui Ichigo si Tao...uff..
-Vrei sa vin cu tine?Intreaba Taehyung.
-Nu...este in regula...ma descurc..Spune si il saruta pe buze..-Vorbim,bine?
-Bine...ai grija..Jungkook se urca intr.un taxi lasandu.l pe Taehyung.
In acelasi timp Taehyung,se urca intr.un taxi si porneste spre casa.
~~~~~~
In 5 minute,Jungkook ajunge acasa.
Se da jos din taxi si intra in curte.
-Ceva imi spune ca nu va iesi bine..Spune si intra in casa...Isi lasa incaltamintea la usa si merge in living..
Acolo erau toti.Ichigo,Tao,parintii lui Jimin si mama lui Jungkook.
-Va fi greu..Isi spune..
-Astept sa ne povestesti..Spune mama lui.
-Da sunt bine!Multumesc de intrebare.
-Cu placere..acum spune..Jungkook se invarte putin si apoi loveste peretele cu putere..
-Va potriviti...
-Cum adica?Intreaba mama.
-Tu si tata...Doi prosti..
-Jungkook suntem ingrijorati...
-Pe dracu'.
-Spune tot!Jungkook se aseaza pe un fotoliu si asteapta cateva minute..
-....[Le explica tot ce s.a intamplat⇧]-Acel nenorocit?O sa.l omor!Spune Ichigo...
-Stai calma..este la sectia de politie..Mama lui Jungkook se ridica de pe canapea.
-Unde de duci?Intreaba Jungkook.
-La sectie...va trebui sa vorbesc cu el.
-Oricum face inchisoare.Porneste catre usa,se incalta si pleaca.
-Sunteti liberi sa plecati.Spune Jungkook si se ridica de pe fotoliu.
-Unde este Jimin acum?Intreaba mama lui.-Cum adica unde este...nu a venit acasa sa se odihneasca?
-Nu...nu a venit...Jungkook scoate repede telefonul si il apeleaza.
Dupa cateva apeluri inutile,hotoraste sa.l sune pe Hoseok.
-Da?
-Jimin nu s.a dus acasa..
-Ce?Atunci unde este?
-Nu stiu..ce ti.a zis cand a plecat..
-Cica se simtea prost si a plecat..nimic mai mult.Jungkook inchide telefonul si priveste speriat spre cei trei.
-Unde este?......------------------------------------------------------
Scuzati ca este asa plictisitor si cu multa drama,dar in momente deastea Taehyung nu poate fi amuzant •_•
Scuzati greselile de ortografie.🙏
Multumesc ca ati citit.♡
CITEȘTI
ღÎnvăț cum să te iubescღ[TAEKOOK]
Fanfic♡→ⓓⓐⓝⓖⓔⓡⓞⓤⓢ ⓛⓞⓥⓔ←♡ "Nu credeam ca o sa ajung sa nu pot trai fara tine." ✘Cartea are greseli gramaticale si sunt constienta de asta.Daca nu poti trece cu vederea nu citi.✘ [Finalizata]