-Alo?
-Taehyung...trebuie sa vorbim.Poti veni la mine?
-Pai..sunt cam ocupat acum...
-Te rog...
-Pai..bine vin.A inchis si s.a asezat pe pat.
-Oare a insemnat ceva sarutul ala pentru el?Sau nu...Jungkook era din ce in ce mai confuz.
Dupa cateva minute Taehyung era in dreptul usii.-Jungkook a venit cineva?Tipa mama lui din dormitor.
-Nu mama...Jungkook merge sa deschida.
-Intra...Spune simplu.Cei doi se duc in camera,unde Jungkook incuie usa.
Taehyung se aseaza pe pat si isi scoate telefonul.
-Sa vorbim despre acea seara.
-Care seara?Intreaba Taehyung.
-Taehyung....sarutul ala a insemnat ceva pentru tine?
-Sarut?Care sarut?
-Cand am mers la club...si tu te.ai imbatat.
-Aaa,atinci...si?
-Si...m.ai sarutat..Spune Jungkook si se aseaza langa Taehyung,dar acesta se ridica.
-Asa am facut?Intreaba Taehyung.
-Taehyung!Ai spus ca nu erai beat...Spune Jungkook dând cu pumnul in salteaua tare.Taehyung se apropie de Jungkook
(Cam asa⤵)-Desigur ca imi amintesc Kookie.Sarutul ala a insemnat foarte mult pentru mine.
Jungkook il prinde de gulerul camasii si il saruta.
-Si pentru mine a insemnat mult.Spune si isi intoarce privirea.
-Kookie...Striga Taehyung si il i.a in brate.
-Taehyung...ma sufoci.
-*sopteste*Kookie..ce ai face daca ti.as spune ca vreau sa o fac cu tine?
-*sopteste*As spune ca ai inebunit...
-Mdaaa...Mi.e foame.Spune Taehyung ridicandu.se.
-Nu ai mancat?
-Nuu...Jin nu s.a simtit prea bine.
-Saracutu' Jin...ai vorbit cu el?
-Mnu..a vorbit cu Yoongi.Spune Taehyung.-Vreau mancare...
-Ce mancare vrei?
-Prajituri cu orez si cartof dulce.
-Bine...asteapta aici.Jungkook a descuiat usa..
-Woo..cand ai incuiat.o?Vroiai cumva sa ma violezi?Intreaba Taehyung.
-Ce?Nuuu...asa am obiceiul.Spune si pleaca in bucatarie.Jungkook coboara in bucatarie si pregateste compozitia de prajituri cand brusc apare mama lui.
-Jungkook?Ce faci?
-Buna mama...fac niste prajituri cu orez si cartof dulce.
-Dar tie nu iti plac...
-Este un prieten la mine.-Jungkookieee..Imi este sete.Se smiorcaie Taehyung coborand in bucatarie,dar ramane pe loc atunci cand o vede pe mama lui Jungkook.
-Ohh..tu esti?Intreaba ea.
-Numele meu este Kim Taehyung,locuies impreuna cu 4 baieti:Yoongi,Hoseok,Jin si Namjoon,m.am nascut in Seoul 30 decembrie 1995,CNP-ul este:13267572506,codul bancar:65...
-Stop....Spune Jungkook-Nu trebuie sa.i spui toate astea....
-Buna Kim Taehyung,sunt mama lui Jungkook.
-Buna doamna mama lui Jungkook.
-Pai...va las..Spune ea si pleaca.-Apa....Spune Taehyung si se aseaza pe canapea.
Jungkook ii arunca sticla de apa.
-Sunt gata prajiturile.Spune si le aseaza pe masa langa Taehyung.Taehyung ia una si o mananca.
-Jungkook esti uimitor...
-Ma bucur ca iti plac...Spune si se aseaza pe un scaun.Dupa 15 minute,prajiturile erau terminate deja...
-Hai in came.....Jungkook este intrerupt de sunetul usii...si de un "SURPRIZAA"..
Jungkook se intoarce si il vede pe tatal sau stand in pragul usii.
-Tata?
-Oo,Jungkook...ce faci?Intreaba el venind in bucatarie si asezandu.se pe un scaun.
-Nu trebuia sa vii maine?Intreaba Jungkook.
-Surprizaa......Spune tatal lui.-Tu cine esti?Continua el uitandu.se la Taehyung..
-Numele meu este Kim Taehyung,locuies impreuna cu 4 baieti:Yoongi,Hoseok,Jin si Namjoon,m.am nascut.....
-Stop..nu.i nevoie sa.i zici lui toate chestiile astea..
-Jungkook,nu te bucuri sa ma vezi?
-Sincer?Nu...Ce mai vrei acum? Daca vrei alt pachet de tigari,magazinul este la doi metri.
-Jungkook..asa te.am educat?
-Mda,scuze ca iti ranesc orgoliul umflat cat un bolovan.Taehyung sa mergem.Spune Jungkook,il i.a de mana pe Taehyung si fug in camera.Taehyung se aseaza pe pat usor.
-Taica-tu este ciudat...Imi da fiori...
-Pe mine ma enerveaza...rau...Stai aici,ma duc sa iau niste popcorn de la magazin.
-Oo...pot sa aleg eu filmul?
-Sigur. Sa fie Horror.Spune Jungkook si pleaca......
Cat timp Taehyung cauta un film bun,in camera a intrat tatal lui Jungkook cu un pahar de vin in mana.
-Domnule,Jungkook s.a dus la magazin.
-Ohh stiu,doar ca am vrut sa vorbesc cu tine.Spune si se aseaza pe pat langa Taehyung...Taehyung se indeparteaza de tatal lui Jungkook,dar acesta pune mana pe piciorul lui.
-Huh?Taehyung ii da speriat mana la o parte.
-Deci...ziceai ca te cheama Taehyung,hm?Taehyung nu i.a raspuns,doar a continuat sa caute un film.
Tatal lui Jungkook s.a apropiat din nou de Taehyung punand mana din nou pe pociorul lui Taehyung.
-Domnule,va rog sa va indepartati de mine.
-De ce?Nu iti fac nici un rau...Spune si isi urca mana mai sus.In acel moment intra Jungkook in camera.
-Jungkookie...Spune Taehyung si se duce in spatele lui.
-Tata ce inseamna asta?!Iesi afara!
-Mereu ai fost asa de nesimtit cu parintii tai?Intreaba el si se ridica de pe pat.
-Desigur ca nu....Am inceput sa fiu asa de cand am crescut si am constientizat ca o inseli pe mama.
-Cum iti permiti?!Tipa el si vrea sa ii dea cu paharul de vin in cap,dar Taehyung il impinge si ajunge sa fie zgariat pe ambele maini.
-Ohh..ups.Spune tatal..
-Tata!!!Tipa Jungkook.-Iesi afara acum!Animalule!Te urasc!Iesi...afara!.Dupa ce a iesit afara din camera,Jungkook l.a asezat pe Taehyung pe pat si a adus trusa medicala.
-Nu stii cat de rau imi pare...Scuze..Spune Jungkook cu vocea tremurata.
-Stai linistit,nu.i vina ta.Spune Taehyung.-Apropo,tatal tau e pedofil?
-Pedofil?Nu stiu,de ce intrebi?
-A pus de doua ori mana pe piciorul meu.
-Ce?Spune Jungkook si se ridica de pe pat.
-Tatal tau e infiorator..Spune Taehyung.
-Nu stiu ce sa spun...Spune Jungkook in timp ce ii dezinfecteaza rana.
-Auch...
-Scuze....Dupa ce i.a bandajat bratul,Taehyung s.a intors sa caute filmul iar Jungkook a mers in bucatarie sa faca popcorn.
-Prietenul tau e destul de dragut...
-Esti pedofil cumva?Intraba Jungkook.
-Pentru el da...Jungkook se intoarce cu o privire dezgustata.
-Esti de toata jena,tata...
-Jungkook asa te.am educat noi?Spune si se apropie de el.
-Stai acolo!Mi.e frica ca ma vei viola.Spune si pleaca in camera cu popcorn-ul.Jungkook incuie usa si se aseaza in pat.
-Sa facem noaptea alba.Spune el......••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
안녕 lumeeeeee
In caz ca nu ati vazut trupa MeseMoa(Japoneza)...Melodia 'Shadow Kiss'
👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆
Îi ador...videoclipul îi asa de draguut.
(Cel mai dragut mi se pare cel cu parul dat dupa ureche)
Îi si mai dragut daca te uiti la anime-uri...parca sunt versiunea live dintr.un anime cu J-Pop.Pace✌
CITEȘTI
ღÎnvăț cum să te iubescღ[TAEKOOK]
Fanfiction♡→ⓓⓐⓝⓖⓔⓡⓞⓤⓢ ⓛⓞⓥⓔ←♡ "Nu credeam ca o sa ajung sa nu pot trai fara tine." ✘Cartea are greseli gramaticale si sunt constienta de asta.Daca nu poti trece cu vederea nu citi.✘ [Finalizata]