Taehyung isi ia ceasul de pe birou si si.l pune la mana.
Era totul pregatit...
Dupa cateva minute,telefonul lui incepe sa sune.-Gata?
-Da domnule..puteti sa veniti...Taehyung si.a luat sacoul si a iesit afara din casa,urcand in masina.
A condus pana la un depozit abandonat,unde a intrat in liniste.
In centru depozitului era un barbat mare care tinea jos un alt barbat putin mai invarsta.
-Da.i jos esarfa de la ochi si gura.Ordona Taehyung..
Barbatul il ridica si ii da jos esarfa de la ochi si gura,inca avand bratele si picioarele legate.
-Buna Domnule Kim,cum sunteti?
-Taehyung?De ce m.ai adus aici?Daca te va prinde politia vei avea probleme.
-V.am adus aici...pentru a va alina suferinta.
-Ma vei lasa sa te fut?Intreaba barbatul razand.Taehyung merge spre el si il loveste brusc cu piciorul,el cazand pe jos.
-Mizerabilule!Tipa Taehyung.-Asta este pentru ca ai vrut sa ma violezi.Barbatul tuseste de doua ori si dupa il priveste pe Taehyung.
-Crezi ca daca te vei uita urat la mine,iti voi da drumul?
-Am inteles ca vrei sa ma omori,dar ce crezi ca va spune Jungkook in legatura cu asta?
-Scuteste.ma pedofilule..chiar si Jungkook isi doreste sa mori.
-Chiar daca ma uraste nu vrea sa mor.
-Eu imi doresc asta...Barbatul se ridica brusc si il loveste pe Taehyung cu capul in fata,Taehyung cazand pe jos.
Barbatul este pus la pamant de celalalt barbat..-Cum iti permiti sa.mi ranesti fata?!Nenorocitule!
-Ha...Gay imputit,stie Jungkook ca faci asta?
-Daca ar stii crezi ca as mai face.o?Hai sa terminam mai repede,am niste treaba.Barbatul statea nemiscat pe jos.
-Stii ca nu o sa scapi cu asta,nu?Jungkook tot va afla...
-Dar nu o sa te omor eu...o sa.ti dau foc,impreuna cu acest depozit abandonat.
-Depozit abandonat?asa cum este si tu?
-Uita.te la tine batranule,care dintre noi a fost abandonat?
-Tu!De parintii tai!Te cunosc de prea multa vreme Taehyung.Taehyung ramane nemiscat fiind putin uimit.
-Ma cunosti?Incepe sa rada.-De unde dracu ma cunosti tu,pe mine?
-Nu se certau parintii tai?Nu spunea tatal tau ca ma-ta il inseala?Taehyung facea pasi mici in spate,avand sticla de benzina in mana.
-I.a ghici?Chiar il insela..cu mine..Spune si incepe sa rada..
-Ce.ai zis mizerabilule?!Tipa Taehyung si fuge spre el,lovindu.l cu picioarele.-Cum adica il insela pe tata cu un nenorocit ca tine?!
-Ma-ta era fraierita usor...Dupa al doilea "frumoaso" era deja in pat la mine.Taehyung se ridica de pe el si il stropeste cu benzina.
-Mama...nu era curva..Spune si imprastie benzina in jurul barbatului...peste tot in depozit.Merge la usa si scoate din buzunar o bricheta.
-Sa ai o moarta frumoasa,batranule..Spune si arunca bricheta aprinsa in depozit..In a doua secunda tot luand foc si barbatul urland de durere si disperare. .
Taehyung urca inapoi in masina si cere sa fie dus acasa...
-Ce vom face cu cadavrul?Intreaba soferul.
-Ce cadavru prostule?Va arde,pana nu va mai fii nimic.~~~~~~
Se da jos din masina si intra in casa..
De la intrare observa becul aprins in bucatarie..
-Stiam eu ca existi....Bob.Spune incet,apropiindu.se de bucatarie.Intra usor in bucatarie si il vede pe Jungkook stand la masa.
-Ohh..buna..Spune Taehyung si isi da jos sacoul,asezandu.se langa Jungkook.-E totul in regula?
-Unde ai fost?
-Cum adica?Ti.am zis camd am plecat ca ma duc la...
-La hotel nu ai fost...
-M.am oprit pe drum la un bar si nu m.am putut aptine sa nu beau putin.
-Taehyung nu mirosi a bautura,mirosi a fum si benzina si esti lovit la buza...unde ai fost?!Spune Jungkook,ridicandu.se de pe scaun.
-Ti.am spus...am fost la un bar.Cand am vrut sa intru m.am lovit cu capul de usa.
-Sigur ai fost in bar?Intreaba Jungkook nesigur.
-Crede.ma..Spune Taehyung si se ridica de pe scaun,imbratisandu.l.-Iti place de altcineva?Intreaba brusc Jungkook.
-Nu,Jungkook...Ce este in neregula?.(A/N Park-Mei "Magnus,what's wrong?"😂😭)
-Nimic..doar ca am impresia ca imi ascunzi ceva.Taehyung se indeparteaza putin de Jungkook privind in jos.
-Defapt...chiar ar fi ceva...
-Te ascult.
-Cand am intrat in casa si am vazut lumina aprinsa,credeam ca este fantoma Bob.
-Corect...Fantoma Bob..cum sa lipseasca ea.Taehyung se apropie incet de Jungkook,sarutandu.l usor pe buze..
-Ne ducem in camera?Intreaba el.
-Defapt..trebuie sa ajung acasa..Spune Jungkook departandu.se de Taehyung.
-Dar...
-Iti trimit mesaj.Spune si pleaca,parasind casa.-Jungkook..este periculos la ora asta afara..Spune incet.
Isi ia sacoul si urca abatut in camera lui.
~~~~~~~~~
-Hoseok...cat timp trebuie sa mai stau aici?Intreaba Yoongi plictisit,butonand telefonul.
-Doctorul a spus ca maine poti sa pleci.Dupa cateva minute,telefonul lui Yoongi incepe sa sune.
-Ma...ma suna Jimin...
-Nu.i raspunde!Se rasteste Hoseok.
-De cee?
-Serios Yoongi?Te.a lasat singur aici fara nici o explicatie.
-Dar..
-Nu.i raspunde.Yoongi gliseaza in sus,alegand mesajul "Nu pot vorbi,trimite un mesaj".
-Prostu..Spune incet.
Jimin-Scuze ca te deranjez Yoongi..voiam doar sa te intreb daca esti bine.
Yoongi-Treaba mea...
Jimin-Scuze pentru tot...Tin la tine Yoongi.
Yoongi-Huh?
Yoongi-Cum adica?
Yoongi-Jimin raspunde!Yoongi asteapta putin si dupa alege sa.l sune pe Jimin.
"Persoana apelata nu se afla in aria telefonica"
-Ce drac..?
-Pe cine suni?Intreaba Hoseok.
-Pe Jimin...
-De ce?!Hoseok "sare in sus" atunci cand aude numele Jimin..
-Ce dracu ai?Te comporti ciudat..
-Eu?
-Da tu!I.a iesi afara...
-Poftim?
-Iesi afara din salon...acum!Hoseok iese din salon nervos..
-Ce naiba au toti astazi?
Yoongi-Jimin..te rog..raspunde.
-Unde esti?
Yoongi il apeleaza pe Jungkook,sperand sa afle unde este Jimin.
-Alo?
-Jungkook..unde esti?
-Acasa..este totul bine?
-Unde este Jimin..
-Jimin?......⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨
Scuzati greselile de ortografie🙏🙏
Intrebare:Sustii LGBT?(•_•?)
CITEȘTI
ღÎnvăț cum să te iubescღ[TAEKOOK]
Fiksi Penggemar♡→ⓓⓐⓝⓖⓔⓡⓞⓤⓢ ⓛⓞⓥⓔ←♡ "Nu credeam ca o sa ajung sa nu pot trai fara tine." ✘Cartea are greseli gramaticale si sunt constienta de asta.Daca nu poti trece cu vederea nu citi.✘ [Finalizata]