Baietii fug repede,dar nu apuca sa deschida usa pentru ca sint ceva rece la picioare.
Intra repede si il vad pe Taehyung pe podea cu fata in jos si langa el o balta..
-Taehyung,ai facut pe tine?Intreaba Hoseok incepand sa rada in hohote,urmat de Yoongim
-Baieti?Ma doare fata si un plaman.Spune Taehyung.
-Hmm,Taehyung..plamanii sunt in spate.Spune Jin.
-Atunci ma doare ficatul.Baietii l.au ajutat sa se ridice si l.au pus inapoi in pat.
-Deci,ai facut pe tine?Intreaba Hoseok abtinandu.se sa nu rada.
-Ce?Nuu...am varsat apa.Vroiam sa beau,numai ca sticla era prea departe de gura si asa am varsat.o.
-Ai inteles ceva?Il intreaba Yoongi pe Hoseok la ureche.
-Nuuu.Spune Hoseok.
-Nici eu..Sopteste Taehyung.
-Esti bine?Intreaba Yoongi cu o fata ingrijorata.
-Chiar nu sunt bine.Spune Taehyung.
-Daca esti prost...Cand esti prost si viata.i grea.
-Ma doare fata si un ficat,Yoongi cum poti sa razi?
-Mda..scuze..Stii ar trebui sa te duci la un psiholog..pentru ca esti prost!Prost cu P mare.Spune Yoongi si incepe sa rada.Taehyung il impinge pe Yoongi,el cazand pe jos in balta cu apa.
-Aoleu,plamanii mei..Spune Yoongi ridicandu.se si indreptandu.se spre usa.-Ce prost esti Taehyung,mama ce prost..-Ma schimbi?Intreana Taehyung privindu.l pe Jin.
-Oi fi eu "mama" in aceasta casa..dar nu te schimb.
-Hoseok?
-Ce?Deabea ma imbrac eu...
-Dar ultima data mi.am luat hainele pe dos.Cei doi se ridica si parasesc camera.
-Schimba.te..Striga Jin de jos.
-Aish,capul meu...Ce am facut de ma doare capul?...Jin,de ce ma doare capul?Striga Taehyung.
-Te.ai imbatat.
-E destul...de...logic.Taehyung se ridica si isi da jos tricoul.In acel moment intra pe usa Yoongi.
-Taehyung?Uuuuuuuu..piele..Spune si incepe sa rada.
-Yoongi,iesi afara...Spune Taehyung,luandu.si un tricou.
-Vroiam sa.ti mai spun odata ca esti prost....Prostuleee...Booo..Spune si inchide usa.-Oamenii astia...inebunesc pe zi ce trece.
Taehyung se aseaza pe pat si ia telefonul,dandu.i un mesaj lui Jungkook.
20:43-Hei,Jungkook.
20:44-Hei Taehyung,cum esti?
20:45-Rau...ma doare fata si ficatul,Yoongi nu inceteaza sa ma faca prost si ma doare si capul.
20:46-Naspa,alta data sa nu mai bei.Asta se intampla cand nu asculti.
20:47-Jungkookie,vino sa dormi cu mine,asa poate o sa ma simt mai bine..
20:48-Nu sunt nebun Taehyung.Si in caz ca as venii...nu as dormi cu tine.
20:50-Deci,vii??
20:51-Nu,nu il pot lasa pe Jimin singur.
20:52-Tsh,Jimin ala..ma enerveaza.Atunci daca nu vrei sa vii sa dormi la mine,vii sa ne plimbam?
20:53-Sa ne plimbam acum?
20:54-Da acum...haide..
20:55-Nu stiu...
20:59-Bine,vin...dar nu stau mult.21:00-Bineee..
Taehyung isi i.a repede pe el o pereche de pantaloni negrii largi si o bluza galbena.
Coboara jos si vede pe masa niste prajituri cu orez si cartof dulce(😋❤)
-Uu,par delicioase...Taehyung fuge repede la masa si mananca doua,trei,patru..
-Taehyung daca mananci din parajiturile alea esti mort!Tipa Yoongi.Taehyung mai ia una si fuge repede afara.
De la departare il vede pe Jungkook stand jos pe o bancuta.
-Hei Jungkook.
-Hei...Jungkook i.a inmanat lui Taehyung o doza de suc.
-Multumesc.Spune si se aseaza pe bancuta.-Auch...
-Ce este?Esti bine?
-Nu stiu,acum ma doare si fundu..
-Sa nu mai bei...Spune Jungkook.
-Nu voi mai bea,promit....Acum spune.mi,de cand esti nictofob?Jungkook era surprins.Era singura persoana care l.a intrebat asa ceva.
-Ahh,pai...in copilarie ma jucam cu o prietena intr.o camera.Dintr.o data luminile s.au stins.Am simtit miros de fum dar nu vedeam foc.Dupa cateva minute am auzit.o pe prietena mea tipand.Nu vedeam nimic asa ca nu ma miscam de jos de unde eram.Prietena mea tot tipa,dar eu nu ma miscam.Nu puteam sa ma misc,poate pentru ca era prea speriat...De dimineata,cred ca adormisem pentru ca prietena mea nu mai era in camera...si nu am mai auzit de ea de atunci....
-Woaw,ciudat..Eu ma tem de caini,paianjeni si rechini.
-Rechini?De ce?Te.ai intalnit cu unul pana acum?Intreaba Jungkook.
-Nu,dar sunt foarte infricosatori la fel ca paianjenii...ei sar pe tine,te musca si sunt foarte foarte urati.
-Dar cainii?Ei sunt frumosi...
-Dar au coltii..Si te doare cand te musca....Tu de ce te temi...
-Eu?Pai...de fluturi.Îhhh sunt asa de scarbosi...
-Ba nu...sunt colorati...
-Nu.mi plac.Dupa asta,o liniste apasatoare se lasa peste cei doi...
-Imi plac prajiturile cu orez si cartof dulce...Spune Taehyung zambind.
-Serios?Eu le urasc.Au un gust ciudat.
-Daca nu iti plac prajiturile cu orez si cartof dulce..atunci ce iti place sa mananci.
-Pai...nu am o mancare preferata,nu sunt mofturos.
-Esti interesant,Jungkookie..
-Interesant..eu?Jungkook isi intoarce privirea in alta parte..de mult nu a mai primit un compliment de la cineva.
-Jungkookie,nu misca.......••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Nanananananananana~
CITEȘTI
ღÎnvăț cum să te iubescღ[TAEKOOK]
Fanfic♡→ⓓⓐⓝⓖⓔⓡⓞⓤⓢ ⓛⓞⓥⓔ←♡ "Nu credeam ca o sa ajung sa nu pot trai fara tine." ✘Cartea are greseli gramaticale si sunt constienta de asta.Daca nu poti trece cu vederea nu citi.✘ [Finalizata]