-Sa facem noaptea alba...Spune Jungkook.
-Yeey,uite am gasit si un film horror...Jungkook se aseaza in pat iar Taehyung porneste filmul.
-Dupa ce se termina filmul ce facem?Intreaba Taehyung.
-Nu stiu....De dimineata....
Taehyung se trezeste si ia telefonul in mana.
-Ora 12?Jungkookie...
-Mm...Spune Jungkook pe jumatate adormit.
-Imi este foame...Jungkook se ridica de pe perna si isi ciufuleste parul.
-De ce nu mi.ai zis ca dormi rau?Intreaba el.
-Rau?Cum adica rau?
-Nu am facut noaptea alba pentru ca ai adormit la jumatatea filmului,cand in sfarsit am adormit tu m.ai impins si am cazut din pat,m.ai lovit cu piciorul in stomac de trei ori,te.ai trezit, mi.ai cerut apa iar cand ti.am adus.o ai aruncat.o pe mine...Sunt asa obosit...
-Imi pare rau Jungkookie,nu stiam ca asa fac.-Off,hai sa mancam...
Cei doi s.au ridicat din pat si au mers in bucatarie unde era mama si tata lui Jungkook.
-Buna dimineata,doamna mama lui Jungkook...
-Ohh,buna dimineata Taehyung.
-Buna dimineata Kim Taehyung.Spune tatal lui Jungkook sorbind dintr.o ceasca cu cafea.Taehyung nu raspunde,doar da din cap politicos si se aseaza la masa.
-Ce vrei sa mananci?Intreaba Jungkook.
-U-Dong..-Jungkook eu trebuie sa plec.Spune mama lui.
-Ohh,bine..
-Ai grija.Spune ea si pleaca.
-Aha...Dupa ce pleaca mama lui Jungkook,tatal lui se ridica si merge langa Jungkook care pregatea U-dong-ul.
-Ooh,nu mai este ceai..nu ai vrea sa te duci sa cumperi?Intreaba acesta.
-Nu prea vreau sa il las pe Taehyung singur cu tine...
-Dar nu ii fac nimic,nu Taehyung?
-Kookie...Spune Taehyung si se uita la Jungkook cu o fata te-rog-nu-ma-lasa-singur-cu-pedofilul-asta.
-Poti pleca?Vrem sa mancam...Spune Jungkook si ii intinde portia cu u-dong lui Taehyung.
-Si eu vreau sa gust...din cineva...Spune tatal lui.
-Tata!Esti al dracu de enervant.Ce dracu'?Nu numai ca ma scoti din sarite,dar il sperii pe Taehyung!
-Jungkookie?Calmeaza.te.Spune incet Taehyung.-Ma duc sa dorm putin..Spune acesta si pleaca.
-Doamne ce "tata".Spune Jungkook vizibil nervos.
-Jungkookie,zambesteeeee..Spune Taehyung cu zambetul pe fata.-Acum sa mancaaam.Amandoi au inceput sa manance.
-Woooo,ce buuuun...Jungkookie vei fi
o sotie minunata.Jungkook se ineaca si scapa betisoarele din mana.
-*tuseste*P-p-poftim?
-Am spus ca vei fi o sotie minunata...Jungkook priveste in alta parte si continua sa manance.
-Hmm..te.ai rusinat?Intreaba Taehyung si incepe sa rada.
-Ce?Nuuu..nu m.am rusinat..Dupa ce au terminat de mancat,telefonul lui Taehyung incepe sa sune.
-Aloooo?
-Taehyung...vino acasa...acuuum.
-Aloooo...cine este?
-Taehyung...sunt Yoongi.
-Cine?Yoongi?Care Yoongi.
-Ala care te va da afara din casa daca nu vii mai repede!
-Care?
-Taehyung!Este o râmă in camera ta...
-......Gelu!Taehyung inchide si se ridica de la masa.
-Jungkookie,imbraca.te..
-Ce s.a intamplat?Cine.i Gelu?
-Gelu...râma.Taehyung a fugit in camera si s.a imbracat cu jacheta,cu Jungkook in urma..dupa au plecat.
~~~~~
Taehyung deschide usa casei si fuge in camera lui...
-Nu nu nu nuuu...Repede Jungkookie ia.l de picioare.
-Nu are picioare!Spune el.
-Atunci ia.l de maini.
-Taehyung nu are nici picioare nici maini.
-Repede ca fuge!!!Tipa Taehyung.
-Nu se misca...Spune Jungkook si pune peste râmă un borcan.
-Stai!Nu.l omorî...
-Nu l.am atins....*poker face*-Pfiuu ce usurare...Spune Taehyung si se aseaza in pat.
-De ce ai o râmă?!Intreaba furios Yoongi.
-Tu de ce nu ai o râmă?
-Serios?O vei arunca...
-Nuuuu...nu pe Gelu.
-Nu imi pasa de Gelu tau.Spune Yoongi.
-Pot sa le arunc pe celelalte,dar pe Gelu ala nu...
-Care celelalte?Cate mai ai?!Intreaba Hoseok.
-Hmmm...pai cred ca 10.
-Ce?10?Si unde sunt?Intreaba Yoongi.
-Ăă..la plimbare logic,Yoongi prostule.
-Prost esti tu,si femeia care ti.a dat nastere.
-Ce rau.Spune Taehyung si incepe sa rada.
-Si cum ii cheama pe toti?Intreaba Jungkook uitandu.se la râma care vroia sa iasa din borcan.
-Pai...Gelu...e un nume special.
-Pe toti îi cheama Gelu?Intreaba Hoseok.-De ce?Nu ai mai avut alte idei de nume?
-Pai..e o râmă trebuia ceva simplu.Ohh pe cea mai mare o cheama Williams.
-*poker face*Williams?Serios?Intreaba Yoongi.
-Da...Williams Gelu.Spune si incepe din nou sa rada.-Taehyung!O râmă de.a ta este in bucatarie...Striga Jin de jos.
-Uuu...sper sa fie Willliams.Spune Taehyung si merge in bucatarie.Fuge repede si o ia in mana.
-Tsss pacat...e Gelu.
-Cum iti dai seama cine sunt?
-Am scris numele lor cu marcarul...pe ele.
-Serios?Taehyung,le chinui.
-Ele ma chinuie.
-Cum asa?Intreaba Jin.
-Tu stii ce mananca ele?Nu stii ca nu ti.am spus.Spune Taehyung si incepe sa rada.-Iarba...
-Asa si?Iarba gasesti oriunde.
-Iarba din munti.
-Si de unde faci tu rost de iarba din munti?
-Stiu un tip...
-Ma dau batut.Spune Jin si pleaca.-Baieti!L.am gasit pe Gelu..Striga Taehyung si merge inapoi in camera lui,unde pune râma langa cealalta.
-Mai avem 8..Spune Jungkook..
-A..le cautam?Intreaba Taehyung.
-Da..ca sa le aruncam Spune Yoongi.
-Nuuuuu...Se smiorcaie Taehyung.
-Nu le aruncam...Le dăm mediului inapoi.Spune Jungkook.
-Mmmm...dar sunt ca fratii mei..
-Hai sa le cautam..Spune Hoseok si pleaca impreuna cu Yoongi.-Jungkookie..nu vreau sa le dau mediului..El nu imi da nimic niciodata..
-Taehyung,practic tu le.ai furat de la mediu...vrei sa ajungi la inchisoare?
-Ce?Nuuuuu...dar nu pot sa.l pastrez macar pe Williams Gelu?
-Nu....Le dăm pe toate...haide sa le cautam.Cei doi s.au apucat sa caute râmele.
-Taeeehyung!!!!!Tipa Yoongi.
-Ou nuuu............••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
안녕 lumeee...
Sanatosi?
Paceeeeee✌
CITEȘTI
ღÎnvăț cum să te iubescღ[TAEKOOK]
Fanfic♡→ⓓⓐⓝⓖⓔⓡⓞⓤⓢ ⓛⓞⓥⓔ←♡ "Nu credeam ca o sa ajung sa nu pot trai fara tine." ✘Cartea are greseli gramaticale si sunt constienta de asta.Daca nu poti trece cu vederea nu citi.✘ [Finalizata]