-Chiar am ceva important sa.ti spun.Eu...eu am inceput sa te suport mai mult decat trebuie,scuze..Spune Jimin tinandu.si lacrimile in vrau.
Pe usa salonului a aparut Jungkook si Taehyung.
-Jimin..esti bine?Intreaba Jungkook.
-Da...sunt bine.
-Unde.i Hoseok?Intreaba Taehyung.
-Nu..nu stiu.
-Stai linistit Jiminie,se va trezi.Yoongi este un baiat puternic....Ar cam trebui sa te odihnesti si tu.
-Din vina mea este asa,nu ma voi culca pana nu se va trezi.
-Te invinuiesti degeaba.. Sigur se va trezi..Spune Taehyung si paraseste salonul.-Medicamentele au fost deja comandate.Spune Jimin peivindu.l pe Jungkook.
-Nu stiu ce sa zic....
-Daca nu se trezeste?
-Nu te gandi la as...
-Ba da!Ma gandesc...si ma sperii.Este inca tanar,nu ar trebui sa treaca prin astea acum.
-Jimin....Se va trezi,ai sa vezi.Jimin se uita trist la Yoongi tinandu.l de mana.
-Imi pare rau....Spune si pleaca din salon.-Yoongi am incredere in tine.Spune Jungkook-Te rog sa te trezesti.
Jungkook pleaca din salon si merge sa.l gaseasca pe Taehyung.
Merge pe hol pana in capat unde era Taehyung si Hoseok.
-Unde.i Jimin?Intreaba el.
-A luat.o in partea cealalta.Spune Taehyung.
-Nu ar trebui sa umble atat...Spune Hoseok.-Este atat de incapatanat.-Este suparat...se invinuieste.Spune Taehyung..
-Ca tine acum multi ani...Spune incet Hoseok.
-Taci Hyung!
-Cum adica?Intreaba Jungkook.
-Nu conteaza...Hoseok ar trebui sa nu mai traiasca in trecut.
-Nu traiesc,doar ca se intorc acele momente.
-Taci..
-Taehyung..nu ma face sa vorbesc..
-Taci.
-Au trecut acele momente,dar inca te pot urî.
-Am zis sa taci!Spune Taehyung nervos.Hoseok priveste in alta parte,se ridica de pe scaun si pleaca.
-Ma duc la Jimin.-De ce va comportati asa?
-Nu stiu ce vrea sa zica...Spune Taehyung si se ridica.-Ar trebui sa mergem..nu mai avem ce sa facem.
-Hei...nu vrei sa.mi spui ce se intampla?Intreaba Jungkook cu o privire suparata.
-Nu este nimic de spus...
-Eu cred ca da...
-Nu..nu este..Spune si pleaca.Jungkook ramane pe urma gandindu.se la cele spuse de Hoseok.
-Jungkookie...plecam?Intreaba Taehyung.
-Sigur..Merge langa Taehyung si il prinde de mana.
-Hoseok nu vii?Intreaba Jungkook.Hoseok se uita putin la Taehyung si dupa inapoi la Jungkook.
-Vin mai tarziu...
-Oh..bine,ai grija de Jimin.Cei doi pleaca si urca intr.un taxi pana acasa..
-De ce nu te.ai dus si tu cu ei?Intreaba Jimin.
-N.am vrut...oricum nu am ce face acasa...Stai linistit nu am ramas cu tine..
-Mi.am dat seama...
-Daca Yoongi nu se trezeste,nu stiu ce.ti fac...Spune Hoseok si pleaca din spital,lasandu.l singur pe Jimin.-Ahaaa...ce sa fac??Scrie "mort" pe fruntea mea...Se panicheaza Jimin.
~Dupa 2 luni.~
-Ce dracu d-le doctor..Yoongi doarme de 2 luni..Tipa Hoseok.
-Domnule calmati.va..medicamentele inca isi fac efectul...Taehyung statea pe canapeaua din biroul doctorului jucandu.se cu o lanterna in forma de rațusca...
-Booob.Spune dericit,dar lanterna se deschide iar Taehyung se sperie,scapand.o pe jos.-Bine...era sa orbesc...Jungkook!Ce ti.am zis ca Bob este periculos...
-Taehyung...stai cuminte..Deodata un sunet se face auzit in toata incaperea..
-Cutremur?Avalansa?Zombii?Extraterestrii?Intreaba speriat Taehyung.-Domnul Doctor sa se prezinte in salonul 6.Spune o voce feminina.
-Este salonul lui Yoongi!Spune Jimin si se ridica iesind primul pe usa..
Toti s.au deplasat rapid pana la salon.
Acolo erau deja asistentele langa patul lui Yoongi.
Cand a vrut sa intre si Jimin,Hoseok l.a oprit.
-Ce vrei?Intreaba Jimin.
-Tu nu intri!Tu dispari!
-Ha?Lasa.ma sa intru Hoseok!Hoseok l.a luat pe Jimin si la dus afara.
-Ce vrei?!Tipa Jimin.-De ce nu ma lasi sa.l vad pe Yoongi.
-Bucura.te ca s.a trezit!Din cauza ta era sa moara...Jimin nu spunea nimic..
-O sa pleci!Departe!Tipa Hoseok...
-Nu plec ca vrei tu!Vreau sa.l vad pe Yoongi.
-Ba o sa pleci..daca nu te denunt la politie...
-Nu am facut nimic...
-Ba da...un om era sa moara din cauza ta..gandeste logic si pleaca.Yoongi va fii mai bine fara tine...
-Dar....
-Nu Jimin!Yoongi cred ca te uraste deja..pentru ce i.ai facut...
-Dar...nu am vrut..
-Nu ai vrut,dar s.a intamplat...acum pleaca pana nu sun la politie...
-Unde ar fi sa plec?!Tipa Jimin..Hoseok ii intinde un plic si se indeparteaza.
-Bilet dus spre China...sa nu mai vii..Spune si intra in spital..Jimin strange plicul nervos si pleaca...
-Ramai cu bine Yoongi...se pare ca nu voi putea sa.ti spun ce simt pentru tine...~~~~
Hoseok intra inapoi in spital si merge in salonul lui Yoongi..
-Hei...cum te simti?Intreaba el...
Taehyung si Jungkook stateau pe canapea privindu.l pe Yoongi.
-Ma simt bine...ma doare putin capul.Unde este Jimin?
-Jimin?Pai........⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨
Saru' mana pentru voturi...♡♡♡
P.S-Scuze ca este un capitol scurt,dar mna...n.ai ce.i face capului.♤
Multumesc Park-Mei♡
CITEȘTI
ღÎnvăț cum să te iubescღ[TAEKOOK]
Fanfic♡→ⓓⓐⓝⓖⓔⓡⓞⓤⓢ ⓛⓞⓥⓔ←♡ "Nu credeam ca o sa ajung sa nu pot trai fara tine." ✘Cartea are greseli gramaticale si sunt constienta de asta.Daca nu poti trece cu vederea nu citi.✘ [Finalizata]