Εκείνο το πρωί ξύπνησα με πολύ μεγάλη αγωνία και χαρά ταυτόχρονα. Είχε κανονιστεί να πάω στον Έκτορα να συζητήσω με τη βασίλισσα Σιριόρα για το τι είδους προϊόντα θα εξάγουμε στον Έκτορα. Δεν την έχω ξαναδεί. Όσες φορές είχαμε έρθει σε επαφή με την εξουσία του Έκτορα ήταν με τον πρέσβη Λαστόν. Ήταν ευγενικός άνθρωπος αλλά πολύ περήφανος.
Σηκώθηκα από το κρεβάτι και πήγα στο μπάνιο να ρίξω λίγο νερό στο πρόσωπο μου. Είδα την εικόνα μου στον καθρέφτη. Έχω αλλάξει πάρα πολύ. Δεν είμαι πια παιδί, αλλά ολόκληρη γυναίκα 29 χρονών. Έχουν περάσει 10 χρόνια από τότε που φτάσαμε στον Νέο Ορφέα. Τέσσερα χρόνια μετά την άφιξη μας στον νέο μας πλανήτη ο βασιλιάς Γκόλντεμπεργκ έδωσε την εξουσία στον Κάρπιαν και έπειτα από δυο μήνες παντρευτήκαμε. Από κόρη συμβούλου έγινα βασίλισσα.
Έχουν αλλάξει και οι σύμβουλοι. Όταν έγιναν εκλογές οι φίλοι μας έβαλαν υποψηφιότητα και βγήκαν όλοι τους. Ο Τρεζίνος, η Λορένα (είναι παντρεμένοι πια), ο Βέρος και η Άιραμ. Ο μόνος άγνωστος που ψηφίστηκε για σύμβουλος ήταν ο Φρένος ο οποίος αποδείχτηκε ικανός και αξιόλογος. Οι γονείς του Κάρπιαν ζουν στο παλάτι μαζί μας. Δεν είναι λίγες οι φορές που τους συμβουλευόμαστε. Βέβαια εγώ λαμβάνω περισσότερο υπόψη τη γνώμη του πατέρα μου η οποία είναι πάντοτε σωστή. Ξέρω, είναι εγωιστικό αυτό που λέω, αλλά έτσι είναι.
Όταν έπλυνα το πρόσωπο μου γύρισα στο κρεβάτι όπου ο Κάρπιαν είχε ξυπνήσει.
«Καλημέρα» μου είπε
«Καλημέρα. Όμως πρέπει να σηκωθείς τώρα. Θα έρθει ο πρέσβης Λαστόν και δεν μπορούμε να τον αφήσουμε να περιμένει» είπα
«Καλά ντε. Δεν έγινε και κάτι» είπε και τεντώθηκε
«Ωραίος βασιλιάς» μουρμούρισα
Ο Κάρπιαν με άκουσε και γρήγορα σηκώθηκε από το κρεβάτι «Σαν βασιλιάς έχω κάθε δικαίωμα να καλοπερνάω» είπε χαμογελαστά
«Α, έτσι λες;» τον ρώτησα παιχνιδιάρικα
«Ναι» μου απάντησε και με φίλησε. Κάθε φορά που με άγγιζε αισθανόμουν το ίδιο τρέμουλο, την ίδια λαχτάρα. Όταν σταμάτησε χαμογέλασα.
«Πρέπει να ντυθούμε για να υποδεχτούμε τον πρέσβη. Έλα» είπα
«Ότι πεις» είπε δυσανασχετισμένος.
Έπειτα ντυθήκαμε. Εγώ έβαλα ένα κόκκινο φόρεμα και ο Κάρπιαν ένα κίτρινο πουκάμισο και μαύρο παντελόνι. Ήταν τα πιο επίσημα μας ρούχα.
VOUS LISEZ
Ορφιανοί 2
Science-FictionΈχουν περάσει 10 χρόνια από τότε που οι Ορφιανοί εγκαταστάθηκαν στον Νέο Ορφέα. Η Καρλίνα και ο Κάρπιαν έχουν παντρευτεί και πλέον κυβερνούν τον πλανήτη τους ως βασιλείς. Όλα φαίνονται καλά, πολύ καλά. Μάλιστα έχει αναπτυχθεί και η συνεργασία κα...