Όλα πήγαιναν μια χαρά. Εδώ και τρεις μήνες είχαμε αναπτύξει εμπόριο με τους Εκτοριανούς και οι λαοί μας είχαν γνωριστεί. Πολλές φορές μας είχαν καλέσει σε γιορτές τους και εμείς είχαμε κάνει το ίδιο.
Με την βασίλισσα Σιριόρα είχαμε γίνει πολύ καλές φίλες, τόσο που μου είχε επιτρέψει όταν βρισκόμασταν μόνες μας να της μιλώ στον ενικό και να την αποκαλώ με το όνομα της, γεγονός το οποίο με χαροποιούσε πάρα πολύ.
Μια ημέρα ο πρέσβης Λαστόν ήρθε στον Ορφέα να συζητήσει κάποιοι πρόβλημα που είχε προκύψει με την μεταφορά των προϊόντων στον Έκτορα. Μόλις διευθετήθηκε το ζήτημα και ετοιμάστηκε να φύγει ο Κάρπιαν κάλεσε τον ίδιο και την Σιριόρα στην γιορτή που θα κάναμε προς τιμή της Ευτυχίας τέσσερις ημέρες.
«Πολύ ευχαρίστως, αλλά δεν μπορώ. Πιστεύω όμως ότι η Μεγαλειοτάτη θα μπορέσει να έρθει» μας απάντησε
«Έξοχα! Θα την περιμένουμε» είπε ο Κάρπιαν
«Ωραία. Λοιπόν, να πηγαίνω τώρα» μας είπε ο Λαστόν
«Χαίρεται. Στο καλό» είπα
****
Μετά από τέσσερις ημέρες
Πολύς κόσμος είχε μαζευτεί στο παλάτι. Πολλοί άνθρωποι είχαν έρθει και από τις άλλες πολιτείες. Ήμουν με τον Κάρπιαν όταν πρόσεξα την Σιριόρα να μπαίνει στην αίθουσα συνοδευμένη από έναν διοικητή του οποίου το όνομα δεν γνώριζα. Τους πλησιάσαμε και οι δύο Εκτοριανοί έβαλαν τα χέρια στο στήθος τους χιαστί και εμείς κάναμε το ίδιο.
«Καλώς τους» είπα
«Χαιρόμαστε που μπορέσατε να έρθετε» συμπλήρωσε ο Κάρπιαν
«Και εμείς» απάντησε ο διοικητής
Έπειτα ο διοικητής πήγε με τον Κάρπιαν να συζητήσει και η βασίλισσα Σιριόρα έμεινε μαζί μου.
«Θέλω να σε ρωτήσω κάτι Καρλίνα» μου είπε
«Πες μου»
«Το ''Καρλίνα'' σημαίνει ευτυχία στα Ορφιανικά σωστά;»
«Ναι»
«Σήμερα είναι η γιορτή της Ευτυχίας, αλλά από ότι μου έχεις πει έχεις γεννηθεί την ημέρα που γιορτάζετε τη Ζωή.»
«Έτσι είναι»
«Τότε για ποιο λόγο δεν σου έδωσαν το όνομα Ζωή από την στιγμή που γεννήθηκες την ίδια ημέρα με τη γιορτή της ζωής;» ρώτησε με απορία
Γέλασα
«Λοιπόν, τον χρόνο που γεννήθηκα είχε αποφασιστεί για εκείνη μόνο την χρονιά να γιορταστεί η Ευτυχία την ημέρα που γιορτάζαμε κανονικά τη Ζωή. Εγώ λοιπόν γεννήθηκα εκείνη την ημέρα και για αυτό αποφάσισαν να με ονομάσουν Καρλίνα (Ευτυχία)»
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Ορφιανοί 2
Научная фантастикаΈχουν περάσει 10 χρόνια από τότε που οι Ορφιανοί εγκαταστάθηκαν στον Νέο Ορφέα. Η Καρλίνα και ο Κάρπιαν έχουν παντρευτεί και πλέον κυβερνούν τον πλανήτη τους ως βασιλείς. Όλα φαίνονται καλά, πολύ καλά. Μάλιστα έχει αναπτυχθεί και η συνεργασία κα...