Beacon Hills High school

776 26 7
                                    

CRRRR!!.. ,,Už zase? vážně? NENÁVIDÍM BUDÍKY!" naštvaně zvedám telefon a vypínám budík. Otáčím se na bok a znovu usínám. V tom mi někdo vejde do pokoje ,,Jane, vstávej, přijdeme pozdě" volá na mě sestra a stahuje ze mě přikrývku. Naštvaně na ni kouknu ,,nesnáším tě sestřičko" prohodím ironickým hlasem a vstanu z postele. Mia mezitím zmizela za rohem. Oblékám si šedé jeany, černé triko s vyjícím vlkem a jako vždy koženou bundu. Naprosto miluji kožené bundy. Mám jich asi 15! Předbíhám sestru a vpadám do koupelny. Slyším bouchání na dveře ,,Hele, na tohle si nezvykej, já tam taky potřebuju" 

,,Můžeš jít dolů Miinko" řeknu protivným hlasem

,,Dole nemám kartáček, náno" 

,,To máš blbý, zlatíčko" odseknu a obě se začneme smát. Máme krásné výrazy, vím. Beru kartáček a čistím si zuby. Beru si svou čistící vodu a čistím si pleť. Po mojí kompletní ranní hygieně vycházím z koupelny. Za dveřmi na mne čeká mírně naštvaný obličej mé úžasné sestřičky ,,no konečně" řekne sarkasticky a zavře se v místnosti. Já se naopak zavřu u sebe v pokoji a beru taštičku s líčením. Vytahuji make-up, řasenku, NYX Nude paletku a tmavě červenou rtěnku.
(Jaká náhoda, že Crystal Reed má stejný make-up :D)

Když už jsem byla kompletně připravená, sbíhám schody a beru si něco rychlého z lednice

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když už jsem byla kompletně připravená, sbíhám schody a beru si něco rychlého z lednice. Popadám tašku a vycházím před dům. Za mnou se řítí Mia a z dálky odemyká auto. ,,Rychle, nastup, nechceš přece hned první den přijít pozdě" okřikne mě ,,to by mi nevadilo, stejně se mi tam nechce" řeknu pro sebe. Ani to neslyšela. Sestra rychle startuje a s prudkým rozjezdem jedeme ke škole. ,,Ale sestřičko, aspoň jeď podle předpisů" řeknu se smíchem a ona se na mě vražedně podívá. Nevím kam spěchá. Škola je od našeho domu autem sotva 5 minut a zvoní až za 10.

Sestra prudce zabržďuje před školou. Teprve se všichni schází a jdou do školy. Nevím, na co ten spěch. Vystupuji z auta a na rameno nasazuji svoji tašku. Sestra zamyká auto a nechápavě na mě kouká. ,,Kam čumíš, Čumile?" řekne sarkasticky. Nevnímám ji. Moje oči zabloudili ke klukovi, kterého jsem včera "srazila" v obchodě. Koukal mým směrem ale nevšiml si mne. Z přemýšlení mě dostala ruka, která velkou silou přistála na mých zádech. Mia se jen usmála a prohodila ,,ty si dneska nějaká mimo, kámo" ironicky jsem se na ni usmála a vydala se do školy. Sestra mě následovala.

Už zvonilo. Měly jsme si ještě vyzvednout učebnice a číslo skříňky u ředitele. ,,Já klepu, ty mluvíš" prohodím rychle a sestra na mne hodí vražedný výraz. ,,Taky tě mám ráda" řeknu s úsměvem a zaťukám na dveře. ,,Vstupte" ozve se zpoza dveří. Moje sestra vstoupí jako první a já ji následuji. ,,Dobrý den" řekneme jednohlasně a obě se usmějeme. "Slečny Costello, posaďte se" řekne mile a ukáže na dvě židle před sebou.

***
Když odcházíme, ředitel nás ve dveřích zastaví. ,,Málem bych zapomněl, domluvil jsem se s jedním žákem, že vás tu provede. Čeká na vás venku." usměje se a začne ťukat do počítače. Vycházíme na chodbu a tam na nás s úsměvem čeká ten stejný kluk, kterého jsem včera srazila, když jsem nesla svou pizzu. Hmm.. dala bych si jinak. Okey, Okey Jane, zpět do reality. 

,,Ahoj, jsem Stiles" řekl s úsměvem na tváři. ,,Ahoj, já jsem Oplatek a tohle je moje sestra Omáčka" řekla jsem sarkasticky a on na mne nechápavě koukal. ,,Promiň, moje sestra si ráda dělá srandu" ujala se toho Mia ,,Já jsem Mia a tohle je Jane" ,,V poho, aspoň jsme dva" usmál se.

,,Nefandi si, na mě nikdo nemá" uchechtla jsem se a zadívala se mu do krásných hnědých očí. Krásných? Řekla jsem právě to, co si myslím, že jsem řekla? "Ok Jane, přestaň bývat tak často mimo" okřikla jsem se v hlavě, když jsem zjistila, že se mu stále dívám do očí. Panebože, to je tak trapný.

 Když jsem se konečně odtrhla od jeho pohledu, zavedl nás ke skříňkám. ,,Tak, Mia má skříňku tady vedle Scotta a ty Jane máš skříňku hned tady, vedle mě." ukázal na skříňku. Otevírám ji a dávám si do ní učebnice. ,,Co máte teď za hodinu?" mrkne na mě a na sestru Stiles. ,,Chemii" odpovíme jednohlasně. Už podruhé. Jak je to možný? ,,Super, já taky! pojďte za mnou, ukážu vám kde to je" otočí se a kráčí chodbou, která je plná lidí. Málem jsem ho v tom shluku studentů ztratila.

Když jsme ho i s Miou dohnaly, byl už skoro v učebně. Sestra si sedla do prázdné lavice a já si k ní chtěla sednout, než jsem si ale stihla položit věci, předběhla mě brunetka. Jen jsem slyšela, jak se představuje mojí sestře, myslím, že řekla Allison. Rozhlédla jsem se po třídě a jediné volné místo bylo vedle Stilese. Do učebny vešel učitel a já stále tupě stála uprostřed třídy s učebnicemi v rukou. Kantorův pohled okamžitě zabloudil ke mně. ,,Vy budete určitě slečna Costello. Budete tu stát?" ,,možná" odpověděla jsem s mírně sarkastickým tónem ,,celý semestr?" ,,možná.." 

,,posaďte se prosím" řekl a já si dřepla vedle Stilese. Ten se na mě podíval s úsměvem. Mračí se ten kluk vůbec někdy? Vytáhla jsem svůj sešit na kreslení a začala jsem dokreslovat vlčí oko. Slyšela jsem učitele, jak vyslovuje moje příjmení ale nejspíš to bylo na moji sestru. Bylo to něco ve stylu ,,a kde máme druhou slečnu Costello? Aha, vedle slečny Argentové" dál už jsem neposlouchala. Naštěstí Stiles sedí v zadní lavici, takže nejdu až tak moc vidět. Pomalu se ke mně naklonil a pečlivě sledoval moje tahy tužkou. ,,wow, máš to krásný. To je vlčí oko?" ,,Ne, to je moje noha" řekla jsem ironicky a začala se smát. Hodil na mě pohled 'jako vážně' a já se přestala smát. ,,Ano, je to vlčí oko" ,,Díky za odpověď" řekl maličko naštvaně. ,,Není vůbec zač" řekla jsem s úsměvem na tváři a s radostí kreslila dál. Po chvíli se ke mně opět naklonil a pošeptal mi ,,co kdybych ti řekl, že tu jsou vlkodlaci? Máš je ráda?" zvedl koutek úst nahoru a čekal na moji odpověď. ,,Asi bych ti nevěřila, ale vlkodlaky zbožňuju" usmívám se. Najednou slyším zvonek, který oznamuje konec hodiny. Stiles ještě prohodil něco jako ,,po škole na mě počkej u toho modrého Jeepu, který stojí na parkovišti" a hrnul se ven ze třídy za klukem, který na něj venku čekal. Nejspíš to byl ten Scott, o kterém mi říkal. Přiřítila se ke mně sestra a byla docela znuděná. 

***

Škola utekla ani jsem nemrkla. Vycházím se sestrou ze školy a všímám si tyrkysově modrého Jeepu. Vzpomněla jsem si na to, co mi řekl Stiles. ,,Mio, mám se sejít se Stilesem, tak jeď domů sama" kývla na mě a odešla k autu. Já si stoupla k Jeepu a čekala na Stilese. Už vycházel ze školy, spolu s dalšími dvěma kluky. Začínala jsem se trochu bát, co se bude dít dál, ale nedávala jsem to na sobě znát..

Čauky vlčíci,

Je tu další díl a s ním i další lidi. Doufám, že se vám příběh líbí. Moc ráda uvítám nějaké návrhy na pokračování! ;) :D 

Tak zatím Páčko :*

Secret../TEEN WOLF CZ *DOKONČENO*Kde žijí příběhy. Začni objevovat