Seděla jsem se Stilesem a Wolfiem na posteli. Taková "rodinná" chvilka.. ale bylo to fajn. Wolfie znova usnul a já se zvedla z postele. Vzala jsem si ručník a větší triko a namířila si to ke koupelně. Stiles se za chvilku vyřítil za mnou. V koupelně jsem si sepla vlasy do drdolu, abych je neměla mokré a vešla jsem do sprchy spolu se Stilesem. Pustila jsem vlažnou vodu a stoupla si pod ní. On se mi přisál na krk a rukama mě držel kolem pasu.
Cítila jsem nejen vodu, která mi stékala po celém těle, ale taky Stilese, který tvrdě přirážel. Ještě že šli rodiče na lov. Nevím, jestli by bylo úplně dobrý, kdyby slyšeli naše vzdychy. Sestra mi ani problém nedělala. Užívala jsem si naší společné chvilky. Po dokončení naší společné činnosti jsem se trochu umyla houbou-teda spíš mě umyl Stiles ale menší detail. Vypla jsem vodu a vystoupila ze sprchy ven. Hodila jsem kolem sebe ručník a stoupla si před zrcadlo. Chvíli jsem na sebe zírala a zamyslela se.
,,Jaké by to asi bylo, kdybychom se nepřestěhovali. Stále bychom neměli žádné přátele? Stále bychom byly jen já a moje sestra? Stále by mě někdo ve škole šikanoval? Nevím.. ale nejspíš ano. Na jednu stranu se mi stýská po našem starém domě, po vesnici, na které jsem vyrůstala.. ale na druhé straně jsem ráda za náš nový život. Mám skvělé přátele a úžasného kluka. Jediná překážka, která tu teď je, je Mia. Proč se ke mě tak chová? Jsem její sestra a nejlepší kámoška. Proč mi tohle dělá? Možná si ani neuvědomuje, že mi ubližuje..
Z mého přemýšlení mě probral Stiles ,,haló, Vlčice moje, jsi tu semnou?" objal mě zezadu kolem pasu. Trochu jsem ucukla ,,jojo, jsem tu, jen přemýšlím.." koukla jsem do země a pak zpět do zrcadla, přes které jsem viděla jeho. Sundal ze mě ručník a začal mě lechtat a já v tu chvíli myslela, že umřu. ,,Ne, nechej toho!" vykřikla jsem se smíchem. Ještě chvíli mě mordoval a potom toho nechal. Udělala jsem nasraný obličej a natáhla se pro triko. Oblékla jsem si spodní prádlo a triko královsky modré barvy. Ručník jsem pověsila na topení a vyšla ze dveří. Stiles šel už rovnou do pokoje a já jsem se zastavila na chodbě a chvíli se zaposlouchala. Slyšela jsem jen svoje srdce. Nikoho jiného. Což znamenalo, že tu Mia není.
,,Třeba šla k Derekovi" řekla jsem potichu pro sebe a pokrčila rameny. Seběhla jsem schody dolů a šla do lednice. Vzala jsem si něco k jídlo a šla jsem zpět nahoru. Všimla jsem si, že je na stole něco položené. Byla to bledě modrá miska, nerezová miska, granule a bledě modrý obojek s kamínky. Přišla jsem k tomu a přihlížela si to. Byl u toho papírek.
,, Tohle máš pro toho malýho ďáblíka. -mamka"
Pousmála jsem se nad tím výrazem "ďáblík" protože Wolfie je naprosto úžasnej až na to, že kouše ale to každý štěně, protože jim rostou zuby.Vzala jsem si ty věci i se svým jídlem nahoru. Vešla jsem do pokoje, položila všechny ty věci a zavřela dveře. ,,Ještě že už jsem tu, myslela jsem, že mi to spadne" zasmála jsem se a podívala se na Stilese, který ležel na posteli jen v boxerkách. ,,Bože, proč mi tohle dělá?" Řekla jsem si v duchu a odvrátila pohled na to malý spící štěstí. Zavolala jsem na něj a on se vzbudil. Do misky jsem mu nasypala granule a šla mu napustit vodu do koupelny.
Když jsem se vrátila, měl to skoro snězené. Misku s vodou jsem mu položila na zem a on se na ni hned vrhl. Dala jsem mu obojek a potom jsem si šla lehnout za Stilesem. Lehla jsem si vedle něj. Čuměl do telefonu a nic neříkal. ,,Když muž mlčí, tak přemýšlí. Když mlčí žena, tak je nasraná" pousmál se. ,,Co to meleš za sračky?" začala jsem se smát. ,,To je tady nepsaný" řekl s úsměvem na tváři a otočil na mě telefon. Kývla jsem hlavou a on si telefon otočil zpět k sobě. Zamknul ho a položil ho vedle na stolek. Potom mě objal kolem pasu. Položila jsem mu hlavu na hruď, rukou jsem ho objala a ještě jsem přez něj přehodila nohu. Já vím, je to divný ale víte jak je to pohodlný? Pomalu jsem takhle usla.
***
Probudil mě mokrý jazyk, který mi oblízl tvář. Otevřela jsem jedno oko a nademnou byl Wolfie usmála jsem se a pohladila ho. Otočila jsem se a Stiles nikde. Začal mi zvonit budík. Natáhla jsem se pro telefon a vypla budík. Pomalu jsem si stoupla z postele a šla ke skříni. Oblékla jsem si šedé triko a jeany. Dneska to vypadalo na pěkné počasí. Před tím, než jsem šla do koupelny jsem si vzala telefon a vypla režim letadlo. Než se to všechno načetlo, vzala jsem si kosmetickou taštičku a telefon si hodila do kapsy.Vydala jsem se do koupelny, kde jsem ze sebe udělala člověka. Cinknul mi telefon, který jsem měla v kapse. Vytáhla jsem ho a podívala se, kdo mi píše. Stiles. ,,Super, třeba se dozvím, proč tu není" řekla jsem a rozklikla smsku. ,,Ahoj Zlato, promiň, že jsem nebyl s tebou, když si se probudila ale volal mi Scott, že něco našel a já tě nechtěl budit. Ráno tě ale budu čekat před vaším domem 😇❤" ,,ráno? Kdy odcházel?" prohodila jsem, a telefon hodila zpět do kapsy. Rozčesala jsem si hnědo černé vlasy a šla zpět do pokoje, kde jsem si nachystala věci.
Wolfiemu jsem nasypala granule, a potom už jsem šla i s taškou a mojí Lacrossovou síťkou dolů. Zastavila jsem se v ledničce-jediné světlo mého života, je světlo v lednici-vzala jsem si snídani a svačinu a šla jsem před dům, kde už na mě čekal modrý Jeep. Svačinu jsem hodila do tašky a zakousla se do jablka. Poté jsem nastoupila za Stilesem a Scottem do Jeepu. ,,Ahoj" pozdravila jsem s úsměvem a oni mi pozdrav opětovali. Stiles mě políbil a nastartoval. ,,Tak co se stalo?" pronesla jsem trochu vážnějším tónem. ,,No.. Scott našel mrtvolu" koukl na mě Stiles. ,,Jo, měla vykousnutou zadní část hlavy. Volal jsem mámě. Prej se na to podívá, jestli to má souvislost s nadpřirozenem a nebo jestli to bylo jen zvíře. Ale podle toho, že ta oběť měla vykousnutou zadní část hlavy si myslím, že v tom má prsty nějaký vlkodlak.."
Ahojky Vlčíci ❤
Nová kapitolka je tu! Konečně se tam zase něco děje. 😆 Další kapča možná vyjde už zítra, ale uvidím, jak bude čas.
Btw dneska je výročí 20 kapitoly!! ❤❤😆
V médiích Stiles pro pobavení. Vybírala suchluckmuchlove
Zatím Páčko 😚🦄
ČTEŠ
Secret../TEEN WOLF CZ *DOKONČENO*
WerewolfBeacon Hills.. městečko, které nikdy nespí. Jak se s ním vypořádají dvě sestry, které nemají žádné kamarády, a bojí se navázat kontakt? Má vůbec cenu se s někým seznamovat, když vědí, že se jim stejně budou posmívat? Najdou si přátele, a budou tak t...