Stilesův pohled:
S podlamujícími koleny jsem vstal od jejího mrtvého těla a odešel na chodbu. Měl jsem chuť něco rozbít nebo zabít. Toho zmetka, co jí to udělal. A teď má i Miu. ,,Stilesi, si v pořádku?" přišel ke mě Scott. Posadil jsem se na židli a dal si ruce do dlaní. Nevím co mám dělat. Už se nemohu ani nadechnout. Scott stál vedle mě. Jeho přítomnost mě vždy uklidňuje. Bez něj bych neměl nic..Scottův pohled:
Stojím vedle Stilese a uklidňuji ho. Potřebuje mě. Stále nemůžu uvěřit tomu, že je Jane mrtvá a on zřejmě také ne. Je mi to líto, měl jsem ji rád. Teď musíme hlavně najít Miu. Aspoň jednu z nich máme šanci zachránit. Sice ne velkou, už může být také po ní. Ale furt je tu malá šance, že ještě žije. Ona vlastně ani neví, že je Jane mrtvá. Až se to dozví, zhroutí se. Její smrt shodíme zase na divoké zvíře, tak jako ostatní lidi, kteří byli zabiti vlkodlaky.Kolem nás prolítl Derek. Vrčel a v očích mu byl vidět vztek. Dokonce jsem to cítil aniž bych se snažil. Musím zavolat Allison, Isaacovi, Kiře a Lydii. Proti tomuhle budeme potřebovat posilu. Vytahuji z kapsy telefon a vytáčím Isaaca. Z telefonu se ozve ,,ahoj Scotte, co potřebuješ?" chvěje se mi hlas a nemůžu odpovědět.
I:,, Scotte, si tam?"
S:,,Isaacu... Jane je mrtvá a Miu odnesl Alpha, obvolej prosimtě všechny a řekni jim, že se za půl hodiny sejdeme u Dereka."
I:,,Dobře.. zatím ahoj" tipl jsem to a telefon hodil do kapsy.Vzal jsem Stilese domů. Potřebuje se z toho dostat. Vyhodil jsem ho u něj doma a dovedl ho do pokoje. ,,Stilesi, si v pohodě?" koukl jsem na něj. Kývl hlavou a já ho objal. ,,Všechno bude dobrý. Najdeme Miu.." stále se mi chvěl hlas.
Odcházel jsem a koukal na něj, jak leží na posteli. Sledoval jeho fotku s Jane v rámečku, kterou má na nočním stolku. Nasedl jsem do auta a jel k nám domů. Auto jsem nechal stát před domem. Už zbývalo jen pár minut, tak jsem se rozběhl, abych tam byl co nejdřív. Už z dálky jsem viděl Dereka. Nedočkavě čekal ve vchodě do domu a sledoval krev, která tu po Jane zbyla. Šlo to cítit přes celý les. Zpomalil jsem do kroku a došel k němu. Z dálky už jsem slyšel Isaaca s Allison, Kirou a Lydií. Byla tma ale měli baterky. Došli k nám a koukali na nás. Také si všimli krve, která tu byla všude. ,,Řekl si jim to?" podíval jsem se na Isaaca, který jen zakroutil hlavou. Nadechl jsem se a prudce vydechl. ,,Fajn.. takže.. jak bych to.." Derek mi skočil do řeči. Byl jsem za to celkem rád. ,,To, co tady vidíte, to je od Jane... A Mia je pryč!" Zařval, že by ho slyšeli na druhé straně města. Už nebyl smutnej. Přetíkal v něm vztek. Pěstí vrazil do zpět nasazených dveří. Udělal v nich díru. Asi si bude muset pořídit nový.
,,Moment, jak od Jane?" Allison kmitala očima ze mě na Dereka. ,,Ten Alpha co jí kousl.. jí i zabil. A teď má... i Miu." lámal se mi hlas. Koukali na mě, jako kdybych si to snad vymyslel.
Pohled Mii:
S bolestí hlavy se probouzím v nějaké nechutné místnosti, kde to strašně páchne. Jsem pouty přikovaná ke zdi. Nemohu se hnout. Z toho smradu se mi zvedá žaludek. Pohled skláním na zem podemnou. Je od krve. Já krvácím? Cože? Kde? Jak?
Na těle nic nemám, takže to nejspíš bude z hlavy, která mi třeští. Bezva, mám nejspíš rozbitou hlavu a jsem přikovaná ke zdi v místnosti, kde to šíleně páchne, jakoby tu něco zdechlo. Myslím si, že je to účel, protože přes ten puch Derek, Scott, Isaac ani nikdo jiný nemůže chytit můj pach. Umřu tady? Ne, já nechci umřít!Uslyšela jsem před sebou kroky a vrčení. Marně jsem si myslela, že je to třeba Derek ale místo toho vyšel zpoza rohu ten úchyl, kterého jsem viděla předtím, než jsem upadla do bezvědomí. ,,Ale ale, naše Šípková Růženka se nám vzbudila" pronesl sarkasticky a nechutně se usmál. Oči nepřestávaly rudě žhnout. Měla jsem strach ale taky vztek. ,,Co jsi udělal s mojí sestrou? A proč mě tu držíš?" důkladněji se na mě podíval. ,,Tvá sestřička už to má dávno za sebou a co se tebe týče.. mám s Derekem a Scottem pár nevyřízených účtů. Chci se jim pomstít a ty si dobrá návnada.." uchechtnul se ,,potom tě ale nejspíš zabiju" mlaskl a otočil se. Slyšela jsem jen kroky, které oznamovaly, že odchází.
Snažila jsem se dostat z okovů, které objímaly moje zápěstí. Byly ale moc mohutné a těžké na to, abych se z nich jen tak dostala. Začalo mi být šíleně nevolno. Najednou jsem se vyzvracela přímo na svoje triko. Znovu jsem omdlela..
Pohled Dereka:
Po svolání celé 'smečky' jsme se vydali hledat Miu. Sledujeme pach, který zůstal po Mii a Alphovi, když ji unesl. Po pár metrech ale jejich pach končil. Jako kdyby se vypařili. Pach Alphy mi byl povědomí, určitě už jsem ho musel potkat. ,,Jak je možný, že tady jejich pach končí? Nemohli se propadnout do země..." pronesl Scott a vytáhl z kapsy telefon, který mu zavibroval. ,,To je Stiles.." zadíval se do displeje a začal odepisovat.Scottův pohled:
,,Ahoj Scotte, už jste něco našli?" ozval se mi Stiles asi po 3 hodinách. Už je klidnější ale bude dlouho trvat, než se z toho dostane. ,,Ne, zatím nic nemáme. Hodila by se nám tvoje detektivní mysl 😊" přidal jsem smajlíka, abych mu maličko zvedl náladu. ,,Táta je teď v nemocnici. Zkoumá tělo Jane.... Musí s Melissou sepsat úmrtní list..." teď mi je Stilese vážně líto. Je jako můj bratr. ,,Stilesi, hlavně se uklidni. Vyspi se a zítra to bude lepší.."Telefon jsem strčil do kapsy a podíval se na Dereka, který na mě stále upíral svůj pohled. Allison za mnou přišla a chytla mě za ruku. Cítil jsem její strach. ,,Dneska už asi nic nenajdeme, běžte domů a vyspěte se. Zítra budeme pokračovat" prohlásil Derek a vydal se zpět k jeho domu. Následovali jsme ho a potom se rozešli domů.
Ahoj Vlčíci
Máme tady další kapitolu. Je trochu domotaná, tak doufám, že se v ní vyznáte. Mimochodem děkuji za 100+ přečtení ❤
Zatím Páčko!
ČTEŠ
Secret../TEEN WOLF CZ *DOKONČENO*
VlkodlaciBeacon Hills.. městečko, které nikdy nespí. Jak se s ním vypořádají dvě sestry, které nemají žádné kamarády, a bojí se navázat kontakt? Má vůbec cenu se s někým seznamovat, když vědí, že se jim stejně budou posmívat? Najdou si přátele, a budou tak t...