Tohle existuje?

252 7 0
                                    

Pohled Jane:
Probouzí mě sluneční svit, který vnikl oknem do sklepa. Otevřela jsem oči a zvedla hlavu. Ruce jsem měla v okovech. Naproti mě byla Mia a byla na tom stejně jako já. Přišel Derek a odpoutal nás. Chápu, proč tohle všechno, je po úplňku a já jsem to nejspíš neudržela. Derek podepřel Miu a já se tam klepala jak ratlík, protože jsem se nemohla zvednout. Koukali na mě a já si sedla. Vražedně jsem se na ně podívala a založila si ruce. Najednou se objevil Stiles a vzal mě do náručí. Posadil mě do Jeepu a nastartoval. Nikdy jsem si nevšimla toho, že má tak pohodlné sedačky. ,,Dneska už do školy asi nepůjdu" zašeptala jsem a pomalu usínala. Probudila mě ale díra, na kterou jsme najeli a auto nadskočilo. 

Za chvíli jsme byli u našeho domu. Nevěděla jsem, proč mě Stiles zavezl k nám a ne k němu ale to je jedno. Nevím z jakého důvodu jsem byla tak unavená ale málem jsem mu usla v náručí, když mě nesl do domu. Položil mě na postel a chtěl odejít. Chytla jsem ho za mikinu a dala mu tím najevo, aby zůstal. Lehl si za mnou a já si položila hlavu na jeho hruď. ,,Co je s Miou?" vypáčila jsem ze sebe ospalým hlasem. ,,Přeměnila se ale není vlkodlak" pohladil mě po zádech. ,,A co teda je?" promrvila jsem se ,,ona je.." v té chvíli jsem usla. dobrý ne?
***

Probouzím se ale Stiles už tady není. Na sobě mám jenom triko a spodní prádlo. Asi mě převlékl, aby nespala v oblečení, které bylo špinavé. Vzpomněla jsem si na naši debatu, kterou jsme měli, než jsem usla. Mia není vlkodlak. Co teda sakra je? Usnula jsem zrovna ve chvíli, kdy mi to Stiles řekl. Mám já to ale štestí.. Posadila jsem se na postel a podívala se na zem, jestli tu nemám petku s pitím. Žádná tu ale nebyla, tak jsem musela vstát a jít dolů. Sebíhala jsem po schodech dolů. Nikdo tu nebyl. Rodiče jsou nejspíš v práci. Měla jsem docela hlad. Podívám se na hodiny, na kterých je půl šesté. ,,Co? To už je tolik? Vážně jsem spala 9 hodin?" řekla jsem si sama pro sebe. ,,Jo, spala si 9 hodin a nikdo tě nemohl vzbudit" uskočila jsem leknutím a otočila se na Dereka, který stál za mnou. J:,,Panebože, musíš mě sakra tak lekat?"
D:,,Ano musím, líbí se mi tvoje výrazy, které máš, když se na mě podíváš"          J:,,Haha, to je totiž moc vtipný, že?" řekla jsem ironicky a s výrazem 'jako vážně?' jsem se otočila zpět k lednici a vytáhla z ní vychlazené pití a nějaké jídlo. Vzala jsem si to a šla si sednout k televizi na sedačku.

 Zapla jsem televizi, zakryla se dekou a zakousla se do jídla. Derek se ke mě přisral. ,,Co tady vůbec děláš?" otočila jsem se na něj. ,,Hlídám nezletilé" zazubil se. ,,Jo jasný, protože to přesně potřebujeme. Kde je Stiles?" propálila jsem ho pohledem. ,,Měl nějakou schůzku se Scottem" zadíval se na televizi. ,,Aha, okey. Co je vlastně Mia, když není vlkodlak?" otočil se zpět na mě ,,je levodlak. takže v sobě nemá vlka ale lva" zamyslela jsem se ,,zajímavý" prohlásila jsem. ,,Co?" vyhrkl ,,její znamení.. je narozená začátkem Srpna, takže je ve znamení lva" zakousla jsem se do jídla, které jsem měla s sebou. Derek jen kývl hlavou a odešel po schodech nahoru. Dojedla jsem své jídlo, vypla televizi a šla i s vychlazeným pitím nahoru do pokoje. Do ruky jsem vzala telefon a posadila se na postel.

Najela jsem na smsky se Stilesem. ,,Ahoj Stilesi, kde jsi?" odeslala jsem to a čekala na odpověď, která nepřicházela, tak jsem si vzala ručník a šla do koupelny. Potřebovala jsem sprchu. Zamknula jsem se v koupelně a ručník položila na desku u umyvadla. Naposledy jsem zkontrolovala telefon, který jsem si vzala s sebou, kdyby náhodou Stiles odepsal. Žádná smska tam nebyla, tak jsem telefon položila do ručníku a pustila na sebe teplou vodu. Byl to úžasný pocit. Vzala jsem si šampon a umyla si vlasy. Následně jsem nanesla i kondicionér, protože jinak jsou moje vlasy nečesatelné. Ne, že bych ho používala pořád ale jednou za čas je to fajn. Šampon i s kondicionérem jsem nechala volně ztéct dolů a vzala si houbičku. Na houbičku jsem dala mýdlo s kokosovou vůní, které jinak brutálně miluju, a umyla jsem se. Poté jsem ještě chvíli jen tak stála pod proudem skoro horké vody. Je to boží. 

Vypla jsem vodu a natáhla se pro ručník. Telefon jsem položila vedle a čapla ručník. Usušila jsem se a ručník obmotala kolem sebe. Nevzala jsem si oblečení, takže budu muset jít takhle. Vzala jsem telefon a triko, které jsem na sobě měla předtím. Vyšla jsem z koupelny. Z vlasů mi kapala voda a dělala za mnou mokrou cestičku. Sotva jsem vyšla, z Miinina pokoje vyšel Derek. Zajímavě se na mě podíval a obešel mě. Jako kdybych po vlastním baráku nemohla chodit jen v ručníku. Najednou z pokoje vyšla i Mia. Už jsem se maličko naštvala. Zrovna, když jdu z koupelny jen v ručníku, tu bude chodit milion lidí. ,,TVL, tady je to jak na nádraží!" zvýšila jsem hlas a odešla k sobě do pokoje. Telefon jsem hodila na postel a otevřela skříň. Chvíli jsem do ní čuměla a potom jsem vytáhla černé vetší triko a spodní prádlo Calvin Klein.

 Chvíli jsem do ní čuměla a potom jsem vytáhla černé vetší triko a spodní prádlo Calvin Klein

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Zacinkal mi telefon. Lehla jsem si na postel a vzala ho do ruky. Stiles, jak jinak. Odemkla jsem ho a najela na zprávy. ,,Ahoj Vlčice, byl jsem se Scottem. Mám přijít?"  klikla jsem na kolonku, kde se odpovídá a vyjela mi klávesnice. ,,Jo přijď, klidně tu můžeš "spát". Vem si nějaký věci a pojď"  odeslala jsem to a telefon položila vedle sebe. Asi za 5 minut se ozval zvonek a já šla otevřít. Bylo mi jasné, že je to Stiles, tak jsem neřešila, že jsem jen v triku. Pustila jsem ho dovnitř a políbila ho. Řekla jsem mu, ať jde ke mě do pokoje a stavila jsem se ještě za Miou. ,,Ahoj, jak ti je?" usmála jsem se na ni ze dveří. ,,Ahoj, mám se fajn" úsměv mi opětovala a já se rozešla k ní. ,,Jsem ráda, že jsi v pořádku" řekla jsem a objala ji. Taky mě objala. ,,Derek už šel?" podívala jsem se na ni. ,,Jo, už šel. Je tu Stiles, že?" zazubila se. ,,Ano, je tu Stiles. Je to jako nějaký střídání stráží, že?" kývla hlavou a obě jsme dostali výbuch smíchu. 

Ahoj Vlčíci 😘                                    
Vím, že je tahle kapča o ničem ale na další plánuju už nějakou větší akci 😀 
Zatím Páčko 😍

Secret../TEEN WOLF CZ *DOKONČENO*Kde žijí příběhy. Začni objevovat