Pohled Mii:
Probouzím se na stejném místě, kde jsem omdlela. V nechutně páchnoucí místnosti s rozbitou hlavou a v okovech. Cítím, že něco není v pořádku. A jak ten magor vlastně myslel to, že už to má Jane po sobě? Zabil ji? Ne, to není možné.. jen tak snadně by se nenechala. Doufám, že se odtud dostanu a zjistím, že Jane je v pořádku. Nesmím ji ztratit. Je pro mě všechno.Už se rozednívá a to světlo, které na mě svítí mi způsobuje ještě větší bolest hlavy. Už to nevydržím. Nemohu dýchat a všechno mě bolí. Z toho věčného omdlívání nejsem odpočatá ale unavená. Zabije mě. Vím to. Prostě vím, že mi ten kretén roztrhne hrdlo s jeho drápy. Možná bych si to i přála, kdyby Jane umřela ale já vím, že žije. Cítím to.
Slyším před sebou kroky. Před obličejem se mi vynořil ten nechutnej smrdutej vlkodlak. Z držky mu smrdí a ksicht má tak nechutnej, že se na něj nedá dívat. ,,Mám pro tebe snídani" řekl a do pusy mi vrazil syrové maso. Vyplivla jsem ho. ,,No tak, toto si dovolovat nebudeš." sebral ze země už staré maso, které bylo teď už i od mých skoro zaschlých zvratků, které jsem ze sebe vyhodila několik hodin zpět a také od mojí krve. Narval mi ho až do krku a já měla jen dvě možnosti. První-udusit se nebo druhá-spolknout to. Vybrala jsem si tu druhou ale hned, jak jsem si to uvědomila, zvedl se mi žaludek. Přistoupil ke mě a pohladil mě po tváři ,,tak je hodná". Je asi o 30 let starší.. tohle už je pedofilie.
Bála jsem se, co se mnou bude dál. Trochu mi povolil okovy, abych si mohla dát ruce blíže k tělu. Mohla jsem dýchat. Prohlídl si mě a odešel. Ani jsem si nevšimla dvou dalších mužů, kteří stáli naproti nám. Nebyli ale vlkodlaci. Měli žluto-oranžové oči ale nesvítili. Spíš vypadali jako upíři. Derek mi říkal, že tu upíři už dlouhou dobu nejsou ale zřejmě se vrátili.. Když odešli, zůstala jsem zase sama. Mám takoví pocit, že mi z té samoty za chvíli hrábne.
Derekův pohled:
Je něco kolem 7 ráno. Svolal jsem všechny až na Stilese, aby mi šli pomoct hledat Miu. Stiles půjde za hodinu a půl na pohřeb Jane. Mě, Scottovi i ostatním je líto, že se tam nedostaneme, ale teď je přednější zachránit Miu. Z venku slyším přijíždět motorku. To bude určitě Scott s Isaacem. Vycházím ven. Scott si sundává helmu a slízá z motorky. ,,Ahoj Dereku, půjde s námi jen Allison, ostatní chtějí jít na pohřeb" když to Scott dořekl, dojelo auto a z něj vystoupila Allison. Měla s sebou luk a zbraně. ,,Dobře, tak pojďte. V noci jsem hlídal, aby do téhle části lesa nikdo nešel a my neztratily jejich pach" pokusil jsem se o úsměv a rozešel se cestou, po které jsem jejich pach cítil.
Zastavili jsme tam, kde pach končil. Všichni jsme stáli na místě a rozhlíželi se. ,,Co kdybychom zkusili přemýšlet jako Stiles?" prohodil Isaac. ,,Myslíš jako hyperaktivní poleno?" fajn asi není nejlepší čas na sarkasmus. ,,Ne, myslím jako policajt" zabodl do mě pohled a mě to docvaklo. No jasně, musí tady být vchod někam dolů. Prohrabuji listí a ostatní na mě jen nechápavě civí. Podíval jsem se na ně a oni pochopili.
ČTEŠ
Secret../TEEN WOLF CZ *DOKONČENO*
WerewolfBeacon Hills.. městečko, které nikdy nespí. Jak se s ním vypořádají dvě sestry, které nemají žádné kamarády, a bojí se navázat kontakt? Má vůbec cenu se s někým seznamovat, když vědí, že se jim stejně budou posmívat? Najdou si přátele, a budou tak t...