Šťastný konec?

332 15 4
                                    

O 10 let později...

,,Ahoj zlato" řekl Stiles a položil přede mě talířek s palačinkami. ,,Dobré ráno" pozdrav jsem mu opětovala a dala se do jídla. Od jídla mě vyrušilo dupání. ,,Ahoj všichni" pozdravila mě moje dcera Katherine. Ou, pardon, já zapomněla zmínit, že mám dceru. No, vlastně mám hned 3 děti. Kat má ještě o rok mladšího bratra Azriela a o 2 roky staršího bratra Caleba. Všichni 3 jsou hybridi vlkodlaka a upíra. Někteří jsou více upíři, někteří zase vlkodlaci. Nyní je to 8 let od toho, co se narodil Caleb. Díky tomu, že jsou to upírodlaci (upír a vlkodlak), tak rostou všichni velmi rychle, tudíž mají v upířích letech už 19, 17 a 16. Je vtipné, že jsou jen o pár let mladší než já. Jako kdybych je měla v deseti.

Kat si sedla vedle mě a začala jíst. Výhoda u hybridů je ta, že nemusí pít jen krev, ale můžou jíst i normální jídlo, tak jako já. I když například Caleb s tím má větší potíže, protože má v sobě více upíra.

Jestli se ptáte, kde mám Wolfieho, tak se nebojte, stále je tu s námi, jen teď někde chrní, už není nejmladší. Ani byste nevěřili, jak šíleně rychle to utíká.

Po schodech dolů seběhli i zbylí členové rodiny a hrnuli se hned ke dveřím. ,,Kam pak? Co bude se snídaní?" zavolala jsem na ně. ,,Ale mami, my už musíme jít, po cestě si něco chytnem, zatím" řekl Caleb a oba vyšli ze dveří. ,,Hej, vy dva, počkejte na mě!" vykřikla Kat, popadla tašku a zmizela ve dveřích.

Podívala jsem se na Stilese a jenom kroutila hlavou. ,,Jak mohli tak rychle vyrůst.." Stiles se na mě podíval, postavil mě ze židle a přitlačil blíže k sobě. ,,Aspoň teď máme čas sami pro sebe" šibalsky se usmál a políbil mě. Jedním pohybem mě ladně uchopil do náručí a vynesl nahoru do naší ložnice.

Pomalu mě položil na postel a sundal mi triko. Byla jsem celá rozpálená. Líbal mě na břiše a kolem podprsenky. Už už se mi ji chystal sundat a najednou zvonek. Oba jsme se šíleně lekli. Zvedala jsem se, že půjdu otevřít. Stiles mě zastavil. ,,No tak, vždyť nemusíš otevírat" podíval se na mě. ,,Musím, to je sestra, mají dnes přijít na návštěvu." uchechtla jsem se a otevřela dveře od pokoje.

Seběhla jsem dolů po schodech a otevřela dveře. Sestra na mě vykoukla se zářivým úsměvem na tváři a Derek na mě koukal jak puk. Ostatně jako vždycky (😄). Pustila jsem je i s pozdravem dovnitř a nabídla jim, ať se posadí na gauč.

Posadila jsem se vedle nich a zaslechla Stilese, jak si něco brble pro sebe a později sebíhá schody dolů. Najednou se objevil u gauče a sedl si vedle mě. Ruku mi nenápadně položil na moje "pozadí". Seděla jsem totiž trochu na křivo a nohy měla jakoby pod sebou. Zadek jsem měla vystrčený Stilesovým směrem a tak toho využil.

Chvíli jsme si povídali a potom nás napadlo, že bychom mohli udělat menší sešlost. Protože jsme se z naší "party" scházeli už jen my čtyři. Se Scottem, Kirou, Lydií, Allison atd si jen voláme. Už si ani nepamatuji, kdy naposledy jsem viděla rodiče.

S úsměvem ve tváři-kromě Dereka-jsme vzpomínali na staré časy. Mezitím jsem rychle skočila do lednice a vytáhla všem vodu a Stilesovi, z jeho osobní lednice, jsem vytáhla pytlík krve a přelila do sklenice. Poháry vody a krve jsem položila na stůl a usadila se zpět na gauč.

Z ničeho nic jsem ucítila krev, která mi je povědomá. Ale ne, nebyla to ta ve sklenici. Ve dveřích se objevili kluci. Caleb držel Kat v náručí a byl v něm vidět hněv a ve vzduchu byla cítit lítost.

Rychle jsem vyskočila i s ostatními z gauče a běžela k nim. Nevěděla jsem co mám dělat. Slzy se mi nahrnuli do očí, a myslela jsem, že se naštvu takovým způsobem, že se proměním a zabiju každého, kdo se mi postaví do cesty.

,,C-co se stalo?!" řekla jsem s ubrečeným a zároveň vrčivým a naštvaným hlasem. "Kat.. někdo napadl.. prý to byl Alpha, řekla nám to, ještě když byla vzhůru" řekl Caleb, který jen tak tak držel svůj pevný hlas na uzdě a snažil se neprojevovat svoje emoce. ,,Kurva. KURVA!" začala jsem řvát po celém domě.

,,Dost, musíme ji odvést k Deatonovi!" zařvala jsem a popadla Kat, pro změnu, do mého náručí. Položila jsem ji na zadní sedadlo auta a vedle mě se posadil Stiles. Pro tuhle situaci jsme nechali Jeep doma.. ano.. Jeep stále ještě existuje..

Azriel a Caleb museli jet s Miou a s Derekem, protože se do auta už nevešli. V necelých pěti minutách už jsme byli na cestě. Sice stále bydlíme v Beacon Hills ale dům máme na konci města. A Deaton, rodiče i naše "parta" je na druhém konci města. Proto jsme se tak dlouho neviděli. Navíc Scott pokračoval na vysokou a teď je z něj veterinář. Takže pomáhá Deatonovi v ordinaci. Dost možná ho potkáme.

Mimochodem jsem zapomněla zmínit, že Scott je teď s Kirou a Isaac s Allison. Ale myslím, že na to teď čas není.

Po pár dalších minutách jsme dojeli k veterině a já rychlostí Usaina Bolta vystoupila z auta a vzala Kat. Skoro jsem až rozkopla dveře a vběhla dovnitř. Musela jsem ale počkat, až mi Deaton otevře, protože bych se tam nedostala.

Najednou se předemnou objevil Deaton. Otevřel a se slovy ,,Už jsme vás čekali, pojďte dál" mě pustil dovnitř. Nechápavě jsem se podívala a později to hodila za hlavu a vběhla do ordinace. Za mnou se řítili i ostatní.

V ordinaci stála Kira, Scott, Isaac, Allison a Lydie. ,,To je dost, že jste tu" prohlásil Scott a já Kat položila na kovový stolek. ,,Může mi sakra někdo říct, co se tu děje?!" vykřikla jsem. ,,A co třeba 'ahoj, ráda vás vidím'" prohlásila sarkasticky Allison. Naštvaně jsem se na ni podívala a ona se trochu stáhla. ,,Jak tak vidím, asi už jste taky slyšeli o tom Alphovi, který tu pobíhá" pronesl Isaac, při pohledu na moji dceru.

,,Ne asi. Vůbec mi právě teď neumírá dcera!" byla jsem možná trochu hnusná ale c'mon. Deaton ji prohlédl a řekl, že to nic není. Dal jí na to něco na rychlejší hojení a nechal ji v klidu.

My jsme se vydali hledat Alphu. Azriel zůstal u Kat a Caleb šel s námi. Proměnila jsem se do své vlčí podoby a zavyla. Vedle mě skočil druhý černý vlk-Derek. Jsem stále Alpha a je docela vtipné, že zrovna Derek je součástí mojí smečky.

Rozdělili jsme se a hledali jsme Alphu. Já běžela se Stilesem, Derek s Miou, Scott s Kirou, Isaac s Allison, která měla svůj luk a nože a Caleb šel Lydií.

Po lese jsme bloudili dobrých 5 hodin.. už jsme to chtěli vzdát a já chtěla zavýt ale najednou jsem ucítila cizí pach. Na zem mě srazil někdo, jehož pach jsem neznala, a nyní mi stojí na zádech.

Z boku se objevil Stiles a zkopl ho ze mě. Já se v mžiku postavila a čelila velkému černému vlkovi, s bílou srstí na hrudi.

Rozběhla jsem se proti němu, a začala rvačka. Později se k nám přidal i Derek. Teď jsme byli dva na jednoho. Derek už sice není Alpha, ale má pořád sílu za dva vlkodlaky.

Nakonec se sebral a utekl. Já si do paměti uložila jeho pach, a potom jsme běželi zpátky za Kat..

Ahoj Vlčíci..
Strašně se omlouvám, že jsem tento poslední díl tak dlouho odkládala, ale nebyl vůbec čas a popravdě jsem ani nevěděla, jak to ukončit. Pravděpodobně bude druhý díl, ale záleží jen na vás, jestli ho budete chtít. Tak pište do komentů ano/ne. Už mám nějaké nápady na pokračování 😄 No každopádně doufám, že se Vám moje "kniha" líbila, a že jste si ji užili a omluvili moje případné chyby v pravopisu 😄
Zatím páčko 😘🐾🐺

Secret../TEEN WOLF CZ *DOKONČENO*Kde žijí příběhy. Začni objevovat