Po chvilkovém rozhovoru s Miou jsem odešla do pokoje za Stilesem. Lehla jsem si vedle něj a hlavu položila na jeho hruď. On mi obtočil ruku kolem pasu. ,,Udělala jsem včera něco?" zeptala jsem se, abych měla jistotu. ,,No.. ani moc.. ne" zasekl se a já nechápala. ,,Takže jsem něco udělala že? Řekni mi to" podívala jsem se mu do očí. ,,No.. kromě toho, že si mě chtěla sežrat si někoho pokousala" vytřeštila jsem oči ,,cože? Někoho jsem kousla? A koho?" začala jsem vyděšeně mlít. ,,No.. pokousala si Veru.." odpověděl s mírně skleslým hlasem. ,,Já jsem kousla Veru? Panebože, já jsem fakt blbá!" zvýšila jsem hlas. ,,V klidu, nemůžeš za to" uklidňoval mě ale nepomáhalo to.
Vymrštila jsem se do sedu a natáhla se pro telefon. Najela jsem na kontakty a vytočila Scotta. ,,Ano?" ozvalo se z druhé strany telefonu. ,,Ahoj Scotte, co je s Verou?!" vyhrkla jsem. ,,Ahoj Jane.. no.. je kousnutá.. od tebe" nechtěl to moc říkat. ,,No to vím, ale co je s ní?!" nepřestávala jsem hysterčit. ,,Neboj, je v pořádku, nejspíš se mění, přežije" uklidňoval mě teď už i Scott. ,,Ale bude z ní to, co je z nás! A kdo jí jako bude vysvětlovat, že je vlkodlak?!" křičela jsem. ,,Hej Jane, v klidu jo? Už jsem ji to všechno vysvětlil. Je tu Derek, snažíme se jí to naučit ovládat" mluvil na mě klidným hlasem. ,, Dobře, fajn.. tak zatím ahoj" zklidnila jsem se a tipla to.
Telefon jsem položila na místo a lehla si nazpět vedle Stilese. Povídali jsme si ani nevím o čem. Nemohla jsem spát, protože jsem stále přemýšlela nad tím, co jsem udělala, a protože mi svítil měsíc do okna a já sakra nemohla spát. No naštěstí se mnou Stiles vydržel, protože je upír a ti nespí. Ale myslím si, že mám tak nudný kecy, že by to uspalo i upíra ale tak co už. (To je jinak krutá realita😂) Usnula jsem asi kolem 3. možná 4. ráno.
***
Tentokrát mě nevzbudil budík ale Stiles, který musel jít na záchod a omylem mě shodil na zem. Vážně skvělé probuzení. O 2 minuty pozdeji-ještě jsem se nestihla ani vzpamatovat-začal křičet zase ten zasranej budík! Jak já to nesnáším! Naštvala jsem se, vzala jsem telefon se řvoucím budíkem do ruky a měla chuť ho hodit o zeď. Naštěstí jsem se ale zklidnila a budík normálně vypla. Stoupla jsem ze země a šla se obléknout. Hodila jsem na sebe šedé jeany, šedé tílko a samozřejmě koženou bundu. Vběhla jsem do koupelny, ze které zrovna vycházel Stiles. Zabouchla jsem dveře a zase jsem slyšela Miu, která se naštvaně dobývá dovnitř. Musí být rychlejší no.. vzala jsem kartáček a vyčistila si zuby. Potom jsem udělala všechno ostatní.Z koupelny jsem běžela do pokoje, a vzala si svoji tašku. Dneska trénink není, protože Coach není ve škole. Do kapsy jsem ještě hodila telefon a běžela dolů. Po cestě jsem se ještě stihla srazit s Miou. Ona je fakt jak buldozer, všechno, co jí stojí v cestě rozbombarduje. Popadla jsem jablko, obula se a naskočila do auta. Stiles už chtěl nastartovat ,,počkej, musíme vzít Miu, dneska odvoz nemá" usmála jsem se a zakousla se do jablka. ,,Okay" sotva mi odpověděl a už jsem slyšela klepání na dveře, aby jsem Miu pustila dovnitř. Zapomněla jsem, že tohle auto nemá zadní dveře. Vystoupila jsem a pustila Miu. Nasedla jsem zpět a Stiles nastartoval.
Chvíli bylo ticho, které prolomila Mia. ,,Včera jsem slyšela vaší konverzaci.. ty si někoho kousla Jane?" znervózněla jsem a zakousla do jablka. ,,Ehm.. možná.." nechtěla jsem jí říct, že jsem kousla Veru. Přišlo mi to.. celkem blbý. Kousla jsem jednu z našich dobrých kamarádek. ,,Já chci spíš slyšet ano ne.." prohodila. ,,Aha.. jasný.. ehm.. ano?" kousla jsem do jablka ještě jednou. ,,Hmm.. okay" Mia pokrčila rameny a vypadalo to, že ji nějak nezajímá, koho jsem kousla.
Stiles zaparkoval a já vystoupila. Doběhla jsem ke koši, abych vyhodila ohryzek z jablka. Došla jsem zpět k těm dvěma a společně jsme šli do školy. U vchodu jsme potkali Scotta, Isaaca, Allison a.. Veru. ,,Ahoj" pozdravili jsme jednohlasně a potom se začali smát. Vera na mě jen koukala vypadalo to, že se semnou nechce moc bavit. Odešla jsem do školy a chodbou se hrnula přímo ke skříňce. Vytáhla jsem z ní učebnice a zase ji zabouchla. Už se tu objevil i Stiles se Scottem a Miou. Otočila jsem se na Stilese, který stál vedle mě. ,,Nechceš jít dneska večer do lesa na véču?" trochu jsem se uchechtla a podívala se na něj. ,,No já už jsem byl včera se Scottem ale můžeme se jít projít" usmál se a zabouchl skříňku. ,,Dobře" taky jsem se usmála a šla do učebny, kde máme matematiku.
Hodinu jsem měla s Miou a Verou. V téhle učebně máme jedno lavice, takže všichni sedíme po jednom. V lavici, která je vedle mě lavici sedí Mia a předemnou sedí Vera. Do hodiny vešla učitelka a začala volat k tabuli. Vyvolala Miu i Veru a ještě někoho. Mě naštěstí ne. Seděla jsem a kreslila si. Co jiného dělat v hodině matematiky. Podívala jsem se směrem k tabuli a všimla si, že má Vera drápy. Matematika jí moc nejde asi byla ve stresu a neudržela to. Hlavně ať se nepřemění. Slyšela jsem konverzaci mezi Miou a Verou. Mia ji radila, co tam má napsat. Všimla si i těch drápů a řekla jí, ať je schová. Potom si šli sednout. Učitelka si stoupla k tabuli a něco kecala. Mia se ke mě nahla ,,je to Vera?" podívala se na mě. Kývla jsem hlavou a ona vypadala dost naštvaně. ,,Jako vážně si musela pokousat zrovna Veru?!" maličko zvýšila hlas ale vypadalo to, že ji nikdo neslyšel.
Ahojky Vlčíci 😘
Pardon, že jsem to nevydala už včera ale jelikož mám teď prázdniny, tak intenzivně chodím ke koním a nějak to nestíhám. Chodím docela utahaná. Ale myslím, že to vás asi nezajímá 😂 každopádně doufám, že se vám kapitolka líbí 😇
Zatím Páčko 😘
ČTEŠ
Secret../TEEN WOLF CZ *DOKONČENO*
Lupi mannariBeacon Hills.. městečko, které nikdy nespí. Jak se s ním vypořádají dvě sestry, které nemají žádné kamarády, a bojí se navázat kontakt? Má vůbec cenu se s někým seznamovat, když vědí, že se jim stejně budou posmívat? Najdou si přátele, a budou tak t...