Otočila jsem se a chvíli na něj hleděla. Potom jsem jen kývla hlavou a otočila se zpět. ,,Jen tak mimochodem, neviděli jste Miu, včera když jsem se sprchovala, tak se někam vypařila a ráno tam taky nebyla" podrbala jsem se zezadu na hlavě. ,,Ehm.. já vím, že jste se sprchovali spolu a ne, neviděli jsme ji" s vytřeštěnýma očima jsem se zahleděla před sebe a nevěděla, co říct. ,,Jo no.. ehm.. o-okay... Třeba bude ve škole.." zakoktávala jsem se. ,,To mu Stiles musí říkat úplně všechno?" řekla jsem si sama pro sebe v hlavě a nepostřehla, že už jsme u školy. Stiles prudce zabrzdil a mě spadla moje Lacrossová síťka přímo na hlavu.
Oba se začali smát jak blbý a já v tu chvíli myslela, že je rozcupuju na kousky. Promnula jsem si bolavé místo a vystoupila z Jeepu. Ti dva se pořád řehtali jak kobyly. Vytáhla jsem si věci a zavřela dveře. Stiles zamčel a i se Scottem se hrnuli do školy. Šla jsem kus za nima a přemýšlela. ,,Ježíši pojď, jsi rychlá jak 100 sraček!" zavolal na mě s úsměvem Stiles a pár lidí se na něj otočilo. Protočila jsem očima a přidala na kroku. Když už jsem byla mezi ním a Scottem, Stiles mi kolem ramen hodil ruku.
Vešli jsme do školy a já marně doufala, že u skříněk bude Mia. Ale nebyla tam.. hodila jsem si věci do skříňky a vytáhla si učebnici chemie a vydala se do učebny. Tuhle hodinu mám se Stilesem a s Miou. Vešla jsem do třídy a rozhlídla se, jestli tu náhodou neuvidím sedět Miu. Ale nebyla tu. Chtěla jsem si s ní promluvit. Ujala jsem se místa vedle Stilese a vytáhla si sešit, do kterého jsem si kreslila.
Nakreslila jsem Scotta s rudýma očima. Ani nevím z jakého důvodu jsem nakreslila Scotta jako Alphu. Vlastně ani nevím, proč jsem nakreslila zrovna Scotta. No, řekla bych, že je to asi jedno. Půl hodiny už bylo pryč a zbývalo jen 15. ,,Tak, ještě budeme zkoušet na vzorečky" vytřeštila jsem oči a vrhla zděšený pohled na učitele. Samozřejmě to neumím. ,,Okay, hlavně nenavazuj oční kontakt.." řekla jsem si a sklopila jsem pohled zpět do sešitu a dělala, jakože si všechno poctivě píšu. ,,Tak, k tabuli půjde Tara, Jennifer, Carol a Stiles." v duchu jsem zajásala a začala si opět kreslit. Najednou jsem uslyšela svoje jméno a tak jsem se více zaposlouchala.
Carol, největší primadona celé školy, jede po Stilesovi. A zrovna, když Stiles psal vzoreček, který mu zadal učitel, Carol na něj začala mluvit. ,,Ale no tak, proč by ses zahazoval s nějakou Jane, když máš mě? Jsem daleko hezčí a chytřejší. Taková pinda jako je ona si tě nezaslouží, vždyť je úplně hnusná, blbá a nemá ani žádný.." Stiles ji přerušil ,,hele, tak podívej, nevím co máš za problém a ani mě to nijak nezajímá ale já mám Jane rád a takové (s)rajdy jako jsi ty bych se ani nedotkl. Takže odjeď někam hodně daleko, než se ti něco stane" ironicky se usmál a otočil se zpět k tabuli. Ona vypadala jak kaktus. Nafouklá a vlasy jí stály. Kráčela mezi lavicemi a šla zrovna kolem mě, protože sedí oblavici za mnou. Nastavila jsem jí nohu a ona o mě na těch svých 15 metrových jehlách zakopla a hodila docela slušnou držku. Nevydržela jsem to a začala jsem se šíleně smát. Stejně tak i Stiles, který už si pomalu sedal ke mě. Ta pinda se pomalu zvedala a měla takovej ten nasranej face. ,,Carol, jsi v pořádku? Neměla by jsi nosit tak velké podpatky, když v nich neumíš chodit" řekl učitel. Teď se začali smát skoro všichni. ,,To není moje vina! Tady ta karikatura mi podkopla nohy!" začala vyřvávat po celé učebně a ukázala na mě. Učitel na mě otočil pohled.
,,Slečno Costello, budete po škole!" ukázal na mě prstem. ,,Ale my máme trénink Lacrossu" zastával se mě Stiles. ,,Aha, takže pan Stilinski chce být také po škole, dobře." otočila jsem se na Stilese a oba jsme na sebe nevěřícně hleděli. ,,A vy mi slečno, ještě doneste sešit, ať vím, jestli si zapisujete to co po vás chci, protože si celou hodinu jen něco čmáráte" nervózně jsem se podívala do svého sešitu, který byl skoro prázdný. Byly tam jen zápisy z minulých hodin. Stiles mi nenápadně pošoupl jeho sešit. Vzala jsem ho a postavila se. Ještě jsem trochu žduchla do té 'chudinky', která dělala, že nemůže chodit.
Sešit jsem položila učiteli na stůl a čekala, až si ho prohlédne. Byla jsem nervózní, protože mi bylo jasný, že pozná, že je to Stilesův sešit. Po asi minutě a půl učitel sešit zavřel a podal mi ho. ,,V pořádku, ale příště už si nekreslete a nepodkopávejte svým spolužákům nohy" nevěřícně jsem na něj koukala. On si toho vážně nevšiml. Odkráčela jsem zpět do své lavice a vrátila sešit Stilesovi. Zbytek hodiny jsem si zase kreslila.
Po hodině jsme se sešli se Scottem. ,,Ahoj, máš něco?" prohlásil Stiles Scottovým směrem. ,,Jo, něco málo jo. Prý té oběti chyběla šišinka." se svraštěným ksichtem jsem se otočila zády ,,panebože, fuj. Takže to vlkodlak asi nebyl, pochybuju, že někdo z nás by jedl kus mozku.." otočila jsem se zpět. ,,Taky myslím ale těžko říct. No nic, musím jít, uvidíme se na tréninku." Scott už chtěl odejít ale Stiles ho zastavil ,,jo, víš, no... My jsme oba po škole, takže trénink nestihnem.." podíval se na nás 'jako vážně?' a odešel.
***
Konečně jedeme domů z tohohle blázince. Ještě se ale musíme stavit za Melissou. Spolu s klukama jsem nasedla do Jeepu a jeli jsme směr nemocnice. ,,Tak co zápas?" kouknul se Stiles přes zpětné zrcátko na Scotta. ,,Jo fajn, byla tam Vera a Kira a na chvíli se tam objevila i Mia, ale ta hned odešla"
Aha, takže moje sestřička si chodí kde chce, řve po mě a ještě se bude drze chodit dívat na trénink Lacrossu, když nebyla ve škole. Však proč ne. Je to zdravé..Ahojky Vlčíci ❤
Tak jak jsem slíbila, je tu další kapitola! Snažila jsem se to udělat trochu vtipný, i když.. já vím, že to vtipný není ale aspoň trošku 😂 Snad si můj "super" příběh užíváte 🦄 kámoška mi řekla, že mám napsat Sterek příběh, takže v nejbližší době nějakej očekávejte! 😂😎
Zatím Páčko 😚
ČTEŠ
Secret../TEEN WOLF CZ *DOKONČENO*
WerewolfBeacon Hills.. městečko, které nikdy nespí. Jak se s ním vypořádají dvě sestry, které nemají žádné kamarády, a bojí se navázat kontakt? Má vůbec cenu se s někým seznamovat, když vědí, že se jim stejně budou posmívat? Najdou si přátele, a budou tak t...